فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اثر سه نوع کود آلی با سطوح مختلف بر پارامترهای مقاومت برشی یک خاک لوم رسی سیلتی

اختصاصی از فی موو اثر سه نوع کود آلی با سطوح مختلف بر پارامترهای مقاومت برشی یک خاک لوم رسی سیلتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اثر سه نوع کود آلی با سطوح مختلف بر پارامترهای مقاومت برشی یک خاک لوم رسی سیلتی


اثر سه نوع کود آلی با سطوح مختلف بر پارامترهای مقاومت برشی یک خاک لوم رسی سیلتی نویسند‌گان: ناهید عقیلی ناطق ، عباس همت ، مرتضی صادقی ، محمود وفائیان
خلاصه مقاله:
در این پژوهش، نمونههای خاک از لایه سطحی یک طرح کودی دراز- مدت با یک تناوب زراعی گندم- ذرت تهیه گردیدند. اثر سه نوع مادهآلی (کود دامی، کمپوست و لجن فاضلاب) با سه مقدار ( 2 50 و 100 تن در هکتار ) و تیمار شاهد (بدون هر گونه کود) در دو سط ح رطوبت 0/9L و17/1 و 1/1PL 20/9درصد برپارامترهای مقاومت برشی خاک با طرح فاکتوریل در قالب طرح بلوکهای کامل تصادفی در سه تکرار بررسی گردید .جهتتعیین پارامترهای مقاومت برشی از آزمایش برش مستقیم استفاده گردید. قبل از انجام آزمایشها، هر نمونه خاک تحت یک تنش پیش باری به مقدار 100 کیلو پاسکال به مدت 30 دقیقه قرار گرفت. سپس آزمایش برش مستقیم برروی سه نمونه دست نخورده تهیه شده از ظرف اصلی آزمایش ، تحت سه بار قائم معین ( 5 75 و 125 کیلو پاسکال) انجام شد. با افزایش مقدار کربنآلی چسبندگی در رطوبت 17/1 کاهش و دررطوبت 20/9 درصد افزایش یافت. در هر دو سطح رطوبتی رابطهای بین کربنآلی و زاویه اصطکاک داخلی مشاهده نگردید.
کلمات کلیدی: کربن آلی، آزمایش برش مستقیم، چسبندگی، زاویه اصطکاک داخلی

دانلود با لینک مستقیم


اثر سه نوع کود آلی با سطوح مختلف بر پارامترهای مقاومت برشی یک خاک لوم رسی سیلتی

گزارش کاراموزی مترو تبریز - ایستگاه 17 قطار شهری

اختصاصی از فی موو گزارش کاراموزی مترو تبریز - ایستگاه 17 قطار شهری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کاراموزی مترو تبریز - ایستگاه 17 قطار شهری


گزارش کاراموزی مترو تبریز - ایستگاه 17 قطار شهری این فایل در قالب ورد می باشد.
با توجه به رشد جمعیت شهر تبریز و مشکل ترافیک، آلودگی هوا، استهلاک بالای وسایل نقلیه، هزینه نسبتاً بالای استفاده از آنها، اتلاف زمان و ... لزوم استفاده از مترو در شهر تبریز امری ضروری است.
در شهر تبریز که حدود یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت دارد، طبق اعلام رسمی کارشناسان وزارت کشور حدود 2میلیون و 600 هزار سفر درون‌شهری در روز انجام می‌شود و در حال حاضر 30 درصد این سفرها با اتوبوس و مینی‌بوس، 30 درصد با تاکسی و مسافربرهای شخصی و 40 درصد آن با سایر وسایل نقلیه موتوری از جمله شخصی‌ها صورت می‌گیرد.
افزایش کیفیت سیستم حمل و نقل عمومی و راه‌اندازی قطار شهری ضمن صرفه‌جویی در وقت و کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف بنزین، صرفه‌جویی ارزی را نیز به دنبال دارد و طبق برآورد کارشناس مجریان قطار شهری تبریز در صورت راه‌اندازی مترو در هر سفر حدود 30 دقیقه صرفه‌جویی وقت و حدود 70 سنت صرفه‌جویی ارزی به ارمغان خواهد آورد و صدها تن از مواد آلاینده‌ها و بخشی از هزینه ‌های بهداشتی و درمانی کاهش خواهد یافت.
عملیات اجرایی مترو تبریز از سال ۱۳۸۰ آغاز شده ‌است. قطار شهری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی، منطقه ی ایل‌گلی در جنوب شرقی شهر را پس از عبور از مرکز شهر به منطقه ی لاله در جنوب غربی متصل خواهد کرد.
سازمان سازمان قطار شهری تبریز در سال ۱۳۸۰ تأسیس و راه‌اندازی شد. هیئت مدیره این سازمان از ۵ نفر اصلی و یک نفر علی‌البدل شامل شهردار، مدیر سازمان قطار شهری، معاون عمرانی استاندار و ۳ نفر صاحب‌نظر تشکیل شده‌ است. شورای سازمان قطار شهری تبریز نیز متشکل از استاندار، شهردار و یک نفر کارشناس است.
متروی تبریز در 5 مسیر به طول 80 کیلومتر طراحی و در حال ساخت است که پس از تهران بیشترین تعداد خطوط مترو در ایران را دارد. 4 خط این راه‌آهن داخلی و یک خط آن خارج از حومه است.
خطوط متروی تبریز از چهار خط تشکیل شده ‌است:
- خط یک به‌ طول ۱۸ کیلومتر که ایل‌گلی را به کوی لاله متصل خواهد کرد، شامل ۱۸ ایستگاه است.
- خط دو به ‌طول ۲۰ کیلومتر که دانشگاه آزاد را به قراملک منتهی خواهد ساخت، شامل ۲۰ ایستگاه است.
- خط سه به‌ طول ۱۲ کیلومتر که میدان آذربایجان را به بزرگراه شهید کسایی متصل خواهد کرد، شامل ۱۴ ایستگاه است.
- خط چهار به‌ طول ۱۰ کیلومتر که به ‌صورت حلقوی خطوط سه‌گانه را به هم وصل خواهد کرد، شامل ۱۰ ایستگاه است.
خط یک خط یک مترو تبریز که از ایل‌گلی تا کوی لاله ادامه خواهد یافت، در سال ۱۳۸۰ به تصویب رسید. این خط از چهار بخش تشکیل یافته‌ است:
بخش اول خط یک مترو تبریز که به صورت زیرگذر کم‌عمق خواهد بود، از طریق ضلع غربی بلوار شهید باکری ایل‌گلی را به سه‌ راه راهنمایی متصل خواهد کرد.
و ...

دانلود با لینک مستقیم


گزارش کاراموزی مترو تبریز - ایستگاه 17 قطار شهری

گزارش کار آزمایشگاه هیدرولیک

اختصاصی از فی موو گزارش کار آزمایشگاه هیدرولیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کار آزمایشگاه هیدرولیک


گزارش کار آزمایشگاه هیدرولیک این گزارش کار در قابل فایل ورد می باشد.

تعیین ظریب تخلیه در سرریز های مستطیلی
مقدمه
برای انتقال آب در طبیعت در اغلب موارد از کانالهای باز استفاده می شود که رودخانه ها ، نهرها و کانالهای پیش ساخته نمونه هایی از آنها هستند. برای آگاهی از مقدار آب عبوری در داخل کانالهای باز از وسیله های مختلفی استفاده می شود. یکی از این وسیله ها سرریز است ،که در واقع موانعی هستند که در مسیر جریان در داخل کانال قرار داده می شوند و آب از روی آنها عبور کرده و ریزش می کند که به همین علت به آنها سرریز می گویند. سرریز ها دارای شکلهای مختلفی هستند که به سرریزهای مثلثی ، مستطیلی و ذوزنقه ای می توان اشاره کرد.
سرریز ها به طور کلی به دو دسته لبه کلفت و لبه تیز تقسیم می شوند. سرریز های لبه تیز خود دو نوع هستند:1)سرریز های لبه تیز بدون انقباض جانبی 2) سرریز های لبه تیز با انقباض جانبی
سرریز های لبه تیز به طور کلی برای اندازه گیری دبی در کانال های رو باز به کار می روند. سرریز های لبه کلفت به عنوان تاسیسات ایمنی و کنترل ارتفاع آب یا به عنوان سد انحرافی یا تاسیسات اندازه گیری دبی جریان به کار می روند. این سرریز ها به عنوان سد انحرافی برای بالا بردن سطح آب و استفاده از آن در کانال های اطراف به کار می روند.در عین حال می توان از سرریز های لبه کلفت به عنوان اندازه کیری دبی جریان استفاده نمود. به دلیل مقرون به صرفه نبودن از این این سرریزها برای اندازه گیری دبی استفاده نمی شود.
و ...

دانلود با لینک مستقیم


گزارش کار آزمایشگاه هیدرولیک

مروری بر روش های اندازه گیری توسعه داده شده به منظور اندازه گیری مزرعه ای مقاومت مکانیکی خاک

اختصاصی از فی موو مروری بر روش های اندازه گیری توسعه داده شده به منظور اندازه گیری مزرعه ای مقاومت مکانیکی خاک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مروری بر روش های اندازه گیری توسعه داده شده به منظور اندازه گیری مزرعه ای مقاومت مکانیکی خاک


مروری بر روش های اندازه گیری توسعه داده شده به منظور اندازه گیری مزرعه ای مقاومت مکانیکی خاک نویسند‌گان: فاطمه رحیمی اجدادی ، یوسف عباسپورگیلانده ، عزت اله عسکری اصلی ارده
خلاصه مقاله:
یکی از خصوصیات مهم خاک که در رابطه بین خاک و گیاه و همچنین در مطالعه اثر متقابل خاک- ماشین مطرح میباشد،استحکام خاک یا به عبارتی مقاومت مکانیکی خاک میباشد. روش معمول اندازهگیری مزرعهای مقاومت مکانیکی که دردهههای اخیرمقبولیت بیشتری بین محققان داشته است، بکارگیری نفوذسنج مخروطی می باشد و اندازه گیری های آن بصورت ایستگاهی است که نیازمند صرف وقت و نیروی اپراتوری بالایی میباشد. بخصوص در تهیه نقشه های مقاومتمکانیکی که در کشاورزی دقیق بکار میرود روش کاربردی نخواهد بود. انگیزه غلبه بر محدودیتهای استفاده از نفوذسنج- های مخروطی دستی از یکطرف و توسعه سنسورهای الکترونیکی در سال های اخیر از طرف دیگر، باعث گردید رویکردهای اخیر در این زمینه بیشتر به سمت روشهای در حال حرکت و پیوسته اندازه گیری مقاومت مکانیکی خاک منعطف گردد. در این مقاله سعی گردیده است، روند و چگونگی تکامل این فرآیند تا حال حاضر مورد بررسی قرار گیرد
کلمات کلیدی: مروری بر روشها، مقاومت مکانیکی خاک، نفوذسنج دستی، نفوذسنج تراکتوری، سنسورهای الکترونیکی

دانلود با لینک مستقیم


مروری بر روش های اندازه گیری توسعه داده شده به منظور اندازه گیری مزرعه ای مقاومت مکانیکی خاک