فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان:بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیط زیست

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان:بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیط زیست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان:بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیط زیست


دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان:بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیط زیست

دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان:بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیط زیست

چکیده:
 امروزه تبلیغ و تبلیغات یکی از موضوعاتی است که تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و درارتباطند و از آن تاثیر می پذیرند. درواقع بهره‌گیری از راهبردهای دیداری برای بازنمایی و ارائه تصویری اطلاعات یکی از ابزارهای موثر و اثربخش برای انتقال و درک اطلاعات به شمار می آید. دراین تحقیق به بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیط زیست با رویکرد اصلاح الگوی مصرف پرداخته شده که متغیرهای مستقل‌‌‌، انواع تبلیغات دیداری: تلویزیون‌‌‌، اینترنت‌‌‌، روزنامه‌ها و مجلات‌‌‌، تیزرهای تبلیغاتی‌‌‌، تبلیغات متحرک و کالاهای مصرفی می باشند که با استفاده از مدل سه مرحله‌ای رفتارمصرف کننده کاتلر اثر آنها بر متغیر وابسته حفظ محیط زیست سنجیده شده است. جامعه آماری تحقیق، سطح شهر تهران می باشد که با استفاده ازپرسشنامه و با بکارگیری روش نمونه گیری تصادفی ساده اطلاعات مورد نیاز از یک گروه شامل 384 نفر‌‌، گردآوری شده است. روایی پرسشنامه  با نظرات اساتید و صاحب نظران و پایایی آن به وسیله تحقیق مقدماتی 30 نسخه پرسشنامه، با ضریب آلفای کرونباخ 89% مورد تایید واقع شد. پژوهش با هدف کاربردی و روش پیمایشی و با استفاده از فنون آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل شده‌ است. بررسی‌های تحقیق نشان ‌می‌دهد که جذابیت لازم برای جلب توجه افراد به پیامهای زیست محیطی دررسانه‌های دیداری کم است. به طوریکه که تبلیغات تلویزیونی‌‌‌، اینترنتی‌‌‌، روزنامه‌ها و مجلات و تیزرهای حاوی پیامهای زیست محیطی نتوانسته‌اند توجه مخاطبان را به خود جلب کند اما در مرحله علاقه و دلبستگی و نیز رفتار موثر بوده‌اند.
 
واژگان کلیدی: تبلیغات  دیداری – اینترنت – تلویزیون - روزنامه ها و مجلات -  محیط زیست

نوع فایل:pdf

تعداد صفحات:18

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان:بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیط زیست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.