فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI استراتژی بالینی برای بهبود نتایج عملکردی مرتبط با انجماد در کمک لاپاروسکوپی robotV پروستات

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله ISI استراتژی بالینی برای بهبود نتایج عملکردی مرتبط با انجماد در کمک لاپاروسکوپی robotV پروستات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :استراتژی بالینی برای بهبود نتایج عملکردی مرتبط با انجماد در کمک لاپاروسکوپی robotV پروستات

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Estrategias para mejorar los resultados funcionales asociados a neuropreservación en prostatectomía radical laparoscópica asistida por robot

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

 

نتایج کارکردی مهم بعد از پروستاتکتومی رادیکال. ربات رویکرد roscopia-صدف کوهی کمک بهبود مانند حفظ کمک کرده است. استراتژی های جدید برای بهبود neuropreservation عنوان حین عمل neuromoni-سیخک و کالبد شکافی درون و interfascial، و همچنین به عنوان تکه های به سرعت بخشیدن به larecuperación هدف تابع کار nerviosa.El است که نشان دهد به تازگی استراتژی های جدیدی برای neuropreservation در hanimplementado جوانب مثبت-tatectomía کمک لاپاروسکوپی رادیکال (RALP) clínico.Caso نمونه یک مورد بالینی: این یک مرد آمریکایی آفریقایی از 42 سال مبتلا به سرطان پروستات و deriesgo متوسط ​​عملکرد نعوظ قبل از عمل خوب با تاکید PRLARcon در neuropreservation عمل شده است. نتیجه گیری: نتایج عملکرد اهمیت زیادی گرفته اند به هنگام انجام RALP، و است که انتظار می رود به بهتر با این فن آوری؛ با وجود افزایش بهدستآمده با جراحی رباتیک visióndurante، الیاف از بسته نرم افزاری عصبی عروقی نمی توان مشخص کرد، porlo که دلبستگی به کالبد شکافی دقیق intrafascial و استفاده از ادجوانت مانند عصبی نظارت و تکه های با غشای آمنیوتیک می تواند کمک desenlacerespecto به بهبود خویشتن و عملکرد نعوظ در این بیماران است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI استراتژی بالینی برای بهبود نتایج عملکردی مرتبط با انجماد در کمک لاپاروسکوپی robotV پروستات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.