فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

اختصاصی از فی موو هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار


هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

این مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در مدیریت سازمان‌ها می‌پردازد. هوش هیجانی تعریف شده و با هوش تحصیلی مقایسه می‌شود. شرایط بروز هوش هیجانی و استعدادهای فردی برای ایجاد هوش هیجانی تشریح می‌شوند. سپس کاربرد هوش هیجانی در مدیریت بازار بررسی می‌شود. هم‌چنین به موضوع هوش بین فردی، امید و خوش‌بینی و نقش آنها در مدیریت بازار پرداخته می‌شود.

 

1-هوش هیجانی

2- شناخت عواطف شخصی

3- به کارگیری درست هیجان‌ها

4- شناخت عواطف دیگران

5- حفظ ارتباط‌ها

6- هوش هیجانی و مدیریت بازار

7- تجزیه و تحلیل بازار

8- انتخاب بازارهای هدف

9- تهیه ترکیب عناصر بازاریابی

10-اداره تلاش‌های بازار

11- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار

12-نتیجه‌گیری

 

فرمت : PDF

صفحه : 23


دانلود با لینک مستقیم


هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.