این مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در مدیریت سازمانها میپردازد. هوش هیجانی تعریف شده و با هوش تحصیلی مقایسه میشود. شرایط بروز هوش هیجانی و استعدادهای فردی برای ایجاد هوش هیجانی تشریح میشوند. سپس کاربرد هوش هیجانی در مدیریت بازار بررسی میشود. همچنین به موضوع هوش بین فردی، امید و خوشبینی و نقش آنها در مدیریت بازار پرداخته میشود.
1-هوش هیجانی
2- شناخت عواطف شخصی
3- به کارگیری درست هیجانها
4- شناخت عواطف دیگران
5- حفظ ارتباطها
6- هوش هیجانی و مدیریت بازار
8- انتخاب بازارهای هدف
9- تهیه ترکیب عناصر بازاریابی
10-اداره تلاشهای بازار
11- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار
12-نتیجهگیری
فرمت : PDF
صفحه : 23
هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار