فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تأثیر آموزش پیش‏دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان دوره ابتدایی

اختصاصی از فی موو بررسی تأثیر آموزش پیش‏دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان دوره ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تأثیر آموزش پیش‏دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان دوره ابتدایی


بررسی تأثیر آموزش پیش‏دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان دوره ابتدایی

بررسی تأثیر آموزش پیش‏دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان دوره ابتدایی

نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:100

قیمت:3000 تومان

دانلود و خرید به صورت آنلاین

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                                           صفحه

 

 

فصل اول: مقدمه

مقدمه..................................................................................................................................................................... 1

بیان مساله .............................................................................................................................................................  2

ضرورت و اهداف تحقیق ............................................................................................................................................ 6

اهداف پژوهش ......................................................................................................................................................  7

فرضیه های پژوهش ...............................................................................................................................................  7

تعاریف و اصطلاحات ...............................................................................................................................................  8

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش

خلاصه ای از فصل دوم ..........................................................................................................................................  11

تاریخچه آموزش پیش دبستانی .....................................................................................................................................  11

تعریف دوره پیش دبستانی .......................................................................................................................................  21

ویژگیهای کودک در دوره پیش دبستانی .....................................................................................................................  21

اهداف دوره پیش دبستانی .....................................................................................................................................  25

مهارتهای روانی ـ حرکتی در دوره دبستان ..................................................................................................................  27

تحول حرکت در کودکان دبستانی .............................................................................................................................  29

مهارتهای روانی ـ حرکتی ........................................................................................................................................  31

سازگاری اجتماعی .................................................................................................................................................  42

روابط با همسالان ................................................................................................................................................  48

وظیفه مهد کودک و مراکز پیش دبستانی از دیدگاه آدلر ............................................................................................  66

پیشینه پژوهش ......................................................................................................................................................  73

 

فصل سوم: روش شناسی

روش پژوهش .......................................................................................................................................................  90

ابزار پژوهش .........................................................................................................................................................  90

جامعه آماری .......................................................................................................................................................  92

گروه نمونه و روش نمونه گیری ..............................................................................................................................  92

متغیرها ..............................................................................................................................................................  93

روش اجرای پژوهش ..............................................................................................................................................  93

روشهای آماری .....................................................................................................................................................  93

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

تجزیه و تحلیل نتایج .................................................................................................................................................  95

یافته های جانبی پژوهش ........................................................................................................................................  102

 

فصل پنجم: یافته های پژوهش و بحث دربارة نتایج آن

محدودیت های پژوهش ..........................................................................................................................................  118

پیشنهادات ............................................................................................................................................................  118

 

منابع .....................................................................................................................................................................  121

ضمائم .................................................................................................................................................................   130

 

 

 


فهرست جداول

عنوان                                                                                                                                                           صفحه

 

جدول شماره 2- مقوله های اصلی در حوزه روانی ـ حرکتی .....................................................................................  34

جدول شماره 1-2- شاخص های رشد رفتار طبیعی ..................................................................................................  55

جدول شماره 2-2- مراحل رشد روانی ـ اجتماعی اریکسون ........................................................................................  59

جدول شماره 3-2- تشخیص هدفهای کودکان ناسازگار ............................................................................................  68

جدول شماره 1- توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب جنسیت ..........................................................................................  95

جدول شماره 2- توزیع فراوانی آزمئدنیها برحسب گروه آموزش دیده و آموزش ندیده .....................................................  95

جدول شماره 3- توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب ...................................................................................................  96

جدول شماره 4- توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب کلاس ..........................................................................................  96

جدول شماره 5-  توزیع فراوانی شغل پدر آزمودنیها .................................................................................................  97

جدول شماره 6- توزیع فراوانی شغل مادر آزمودنیها ................................................................................................  97

جدول شماره 7- توزیع فراوانی سطح تحصیلات پدر آزمودنیها ......................................................................................  98

جدول شماره 8- توزیع فراوانی سطح تحصیلات مادر آزمودنیها ....................................................................................  98

جدول شماره 9- مقایسه میانگینهای گروه آموزش دیده و آموزش ندیده در مهارتهای روانی ـ حرکتی .................................  99

جدول شماره 10- مقایسه میانگینهای سازگاری اجتماعی و مؤلفه های آن در دو گروه آموزش دیده و

آموزش ندیده ........................................................................................................................................................  100

جدول شماره 11- مقایسه میانگینهای دختران و پسران آموزش دیده در متغیر مهارتهای روانی ـ حرکتی .................................  100

جدول شماره 12- مقایسه میانگینهای دختران و پسران آموزش ندیده در متغیر مهارتهای روانی ـ حرکتی ................................  101

جدول شماره 13- مقایسه میانگینهای دختران و پسران آموزش دیده در سازگاری اجتماعی .....................................................  101

جدول شماره 14- مقایسه میانگینهای دختران و پسران آموزش ندیده در سازگاری اجتماعی ...................................................   102

جدول شماره 15- مقایسه میانگینهای دختران و پسران در مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی ..............................  102

جدول شماره 16- مقایسه میانگینهای دو گروه آموزش دیده و آموزش ندیده به تفکیک سن در دو متغیر

مهارتهای روانـی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی ............................................................................................................  103

جدول شماره 17- مقایسه میانگینهای گروه آموزش دیده و آموزش ندیده به تفکیک جنس در

مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی .............................................................................................................  104


جدول شماره 18- مقایسه میانگینهای  مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان

براساس وضعیت اشتغال مادر .................................................................................................................................... 105

جدول شماره 19- مقایسه میانگینهای مهارتهای روانی ـ حرکتی براساس شغل پدر با استفاده از

تحلیل واریانس یک طرفه ..........................................................................................................................................  105

جدول شماره 20- آزمون توکی برای تشخیص تفاوتهای معنادار بین میانگین ها ...............................................................  106

جدول شماره 21- مقایسه میانگینهای سازگاری اجتماعی براساس شغل پدر با استفاده از

تحلیل واریانس یک طرفه ..........................................................................................................................................  106

جدول شماره 22- مقایسه میانگین های روانی ـ حرکتی کودکان براساس تحصیلات پدر با استفاده

از تحلیل واریانس یک طرفه .......................................................................................................................................  107

جدول شماره 23- آزمون تعقیبی توکی برای تعیین معناداری تفاوت میانگین های روانی ـ حرکتی

براساس تحصیلات پدر ................................................................................................................................................  107

جدول شماره 24- مقایسه میانگینها در اسزگاری اجتماعی براساس تحصیلات پدر با استفاده از تحلیل واریانس

یک طرفه ............................................................................................................................................................  108

جدول شماره 25- آزمون توکی برای مقایسه میانگینها در سازگاری اجتماعی براساس تحصیلات پدر ........................................  108

جدول شماره 26- مقایسه میانگین مهارتهای روانی ـ حرکتی براساس تحصیلات مادر با استفاده از تحلیل

واریانس یک طرفه .................................................................................................................................................. 109

جدول شماره 27-  آزمون توکی برای مقایسه دو به دو میانگینهای روانی ـ حرکتی براساس تحصیلات مادر .............................  109

جدول شماره 28- مقایسه میانگین سازگاری اجتماعی براساس تحصیلات مادر با استفاده از تحلیل واریانس

یک طرفه ............................................................................................................................................................  110

جدول شماره 29- همبستگی بین زیرمقیاسهای سازگاری اجتماعی با یکدیگر و با مهارتهای روانی ـ حرکتی ................................  111


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تأثیر آموزش پیش‏دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان دوره ابتدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.