لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه10
فهرست مطالب
تعریف سیستمهای اطلاعات
انواع معمول سیستمهای اطلاعات سازمانی عبارتند از:
پینوشتها
تعریف سیستمهای اطلاعات
انواع معمول سیستمهای اطلاعات سازمانی عبارتند از:
سیستم اطلاعات1 عبارت است از یک سیستم کامل طراحی شده برای تولید، جمعآوری، سازماندهی، ذخیره، بازیابی و اشاعه اطلاعات در یک مؤسسه، سازمان یا هر حوزه تعریف شده دیگر از جامعه.
سیستم اطلاعات سازمانی2 یک سیستم اطلاعات برای کار بر روی اطلاعاتی است که به خود سازمان مربوط میشوند. اگر سازمانی کار تولید، جمعآوری و اشاعه اطلاعات آماری جمعیت کشور را به عهده دارد و برای این وظیفه از یک سیستم اطلاعات استفاده میکند این سیستم اطلاعات، یک سیستم اطلاعات سازمانی نیست اما سیستم اطلاعات نیروی انسانی یا سیستم حسابداری این سازمان از جمله سیستمهای اطلاعات سازمانی آن محسوب میشوند.
سیستمهای اطلاعات سازمانی برای سه مورد انجام عملیات، کنترل عملیات، و تصمیمگیری در سازمانها استفاده میشوند. سیستمهای اطلاعات سازمانی
تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای اطلاعات