تعداد صفحه 27
فهرست مطالب
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس : 10
ضرورت تحول درروشهای تدریس... 11
اهداف تحول درروشهای تدریس... 11
روش وچگونگی تحول درروشهای تدریس... 12
مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس... 12
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند
، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس
در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی
و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم
فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و
فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی :
پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
مقدمه توصیف اولیه و بیان مساله
این جانب ........... ، دارای .....سال سابقه خدمت در مقطع ابتدایی در پست های ....... می باشم . در
سال ....... نیز در پست معاونت اجرایی مدرسه ابتدایی ........ مشغول به خدمت بودم.
چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی