اختصاصی از
فی موو ترجمه تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
![ترجمه تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) ترجمه تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )](http://translate.sellfile.ir/prod-images/1072.jpg)
![ترجمه تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )](../prod-images/1072.jpg)
تصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پیام مراکز خرید ، گفتگوی تلفنی ، مذاکرات گروهی منسجم و موردی از این صورت می گیرند ، اتخاذ می شوند . این شیوه های مربوط به تحقیقات بازاریابی وقت گیر و پر خرج بوده ، و برای دستیابی به نتایج دقیق مستلزم تلاش و کوشش زیادی می باشد . این مقاله شیوه نوینی را برای انجام تحقیقات بازاریابی آنلاین ارائه می دهد ة که بر مبنای چندین نظریه از جمله دانش فعال و موثر ، گروههای کنترلی و تجربی مشابه ، و تجربیات صریح و ضمنی می باشد . این نظریات ، توام با فرصت هایی که به واسطه تعداد فراینده خریداران آنلاین ایجاد می شوند ، می توانند تحقیقات بازاریابی سریع ، منظم و کم هزینه ای را سبب گردند .
تعداد صفحه 17
دانلود با لینک مستقیم
ترجمه تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )