این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه می باشد .
چکیده
امروز، در نقاط مختلف دنیا، افراد زیادی از اختلالات اجتماعی رنج میبرند و بیماریهایی چون افسردگی، اضطراب، پرخاشگری همچون بیماری سرماخوردگی روز به روز شایعتر گشته، سلامت اجتماعی افراد را به خطر افکنده است. اختلالات اجتماعی فرصت زندگی مفید و سالم را از افراد گرفته و عملکردهای رفتاری آنان را دگرگون ساخته و زندگی را چون کلافی سردرگم ساخته است و افراد معنی زندگی را به درستی درک نمیکنند. ازآنجا که هر معلولی از علتی نشأت میگیرد پس عدم سلامت اجتماعی نیز دارای علت یا عللی میباشد و از طرفی پیشگیری از بیماری مقدم بر درمان است. نتایج این تحقیق گویای این مطلب است که:
1- بین سن دانشآموز و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود دارد.
2- بین شغل والدین و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود ندارد.
3- بین تحصیلات والدین و پرخاشگری فرزندان همبستگی معنیداری وجود ندارد.
4- همچنین بین سن والدین و پرخاشگری فرزندان، بین جمعیت خانواده و افسردگی
فرزندان و بین فقدان والدین و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود ندارد.
5- بین موقعیت تحصیلی دانشآموز و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود دارد.
فهرست مطالب
چکیده. 6
توصیف وضع موجود. 7
گردآوری اطلاعات( شواهد1). 7
یافته های علمی:. 9
عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط:. 9
موانع ارتباط:. 10
رشد اجتماعی نوجوان:. 11
ویژگی های نوجوانی که به قدر کافی از محبت بهره مند بوده است: 11
ویژگی های نوجوانی که از محبت محروم بوده :. 12
علل عدم تعامل یافتگی نوجوان:. 12
محیط های نا مساعد خانوادگی:. 13
پیشینه:. 15
1-بررسی رابطه کژ رفتاری های اخلاقی-اجتماعی. 15
محقق : سیامک مهابادی. 15
خلاصه یا فته ها ی پیشینه:. 15
نتایج ویافته های این تحقیق به شرح ذیل می باشد :. 16
پیشنهادها :. 17
نتایج تحقیق :. 25
پیشنهادات :. 26
منابع. 28
اقدام پژوهی چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟