فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت کیفیت خدمات

اختصاصی از فی موو دانلود پاورپوینت کیفیت خدمات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت کیفیت خدمات


دانلود پاورپوینت کیفیت خدمات

 

مشخصات این فایل
عنوان:  کیفیت خدمات
فرمت فایل : پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلایدها : 27

این پاورپوینت در مورد کیفیت خدمات می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از پاورپوینت کیفیت خدمات

کیفیت خدمات
خدمات دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از کالاها متمایز می‌سازد. این ویژگی‌ها عبارتند از:
الف) ناملموس بودن (Intangibility): خدمات را نمی‌توان به ‌وسیله هیچ‌ کدام از خواص فیزیکی ارزیابی کرد؛ به‌عبارتی، قبل از مصرف نمی‌توان این ‌گونه خدمات را مستقیما ارزیابی نمود.
ب) تفکیک‌ناپذیری (Inseparability): به‌طور معمول، خدمات هم‌زمان با تولید به مصرف می‌رسند. اما تولید و مصرف کالاهای ملموس، دو فعالیّت مجزا از هم هستند.
ج) تغییرپذیری (Variability): کیفیت خدمات بسیار متغیر است. بدین معنا که کیفیت یک خدمت بستگی به شخص ارائه‌کننده و زمان و مکان و نحوه ارائه خدمت دارد.
د) فناپذیری (Perishability): خدمات فناپذیرند. یعنی خدمات را نمی‌توان برای فروش یا مصرف ......(ادامه دارد)

جایگاه مدل در مدل های سنجش رضایت مندی مشتری:
محققان معتقدند مدل های سنجش به دو نوع عینی و ذهنی تقسیم می‌شوند.مدل‌های عینی بر اساس این ایده می‌باشند که رضایت‌مندی مشتری از طریق شاخص‌هایی که به ‌شدت با رضایت مشتری همبستگی دارند، قابل سنجش است و این شاخص‌ها عقاید شخصی مشتریان نیستند. مدل‌های ذهنی رویکردی از رضایت‌مندی......(ادامه دارد)

مدل وب کوال:
شبکه جهانی وب به عنوان یکی از مهم ترین محورهای فرایند تولید علم در جامعه اطلاعاتی امروز، فضایی بدون مرزهای جغرافیایی، سیاسی و زمانی را به وجود آورده و شیوه های سنتی گردآوری، ذخیره، ارزیابی و اشاعة اطلاعات در سازمانها و مراکز اطلاع رسانی را دچار تغییر و تحول کرده است. صرفه جویی در هزینه و زمان، نبود محدودیت در دسترسی و روزآمدسازی اطلاعات، از جمله دلایلی هستند ......(ادامه دارد)

الگوی مفهومی بهبود کیفیت خدمات اطلاع رسانی وب‌گاه‌ها
در مدل حاضر، شکافها به چهار مقولة عمده تقسیم شده‌اند:
١ـ شکاف اطلاعاتی: شکاف اطلاعاتی در واقع فاصله میان خواستهای کاربران از خدمات اطلاعاتی دریافتی از وب‌گاه و باورهای مدیران دربارة این خواستهاست.
٢ـ شکاف طراحی: طراحی اولیه وب‌گاه باید متأثر از ویژگیهای مورد نظر کاربران و بازخورد مناسبی نسبت به نظرهای آنان باشد.
٣ـ شکاف ارتباطی: این شکاف ناشی از نبود درک درست مسئولان وب‌گاه نسبت......(ادامه دارد)

 فهرست مطالب پاورپوینت کیفیت خدمات

اهمیت موضوع
تعریف خدمات
ویژگی‌های خدمات
چگونگی شکل گیری مدل
جایگاه مدل در مدل های سنجش رضایت مندی مشتری
مدل کیفیت خدمت (روش سروکوال ):
مدل وب کوال
ابعاد وب کوال
الگوی مفهومی بهبود کیفیت خدمات اطلاع رسانی وب‌گاه‌ها       


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت کیفیت خدمات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.