فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه برنامه نویسی DirectX توسط ( C# ). doc

اختصاصی از فی موو پروژه برنامه نویسی DirectX توسط ( C# ). doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه برنامه نویسی DirectX توسط ( C# ). doc


پروژه برنامه نویسی DirectX توسط ( C# ). doc

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش  165 صفحه

 

مقدمه:

هدف این مجموعه معرفی HLSL ،و کار هایی است که می توان با آن انجام داد. این مجموعه، امکان آموزش کامل و ساده برای استفاده از HLSL  فراهم می کند.

کار را با کشیدن یک مثلث ساده شروع کرده  و به تدریج به سمت موضوعات پیشرفته تر حرکت کرده و پروژه  را کاملتر می کنیم. در پایان صحنه ای طراحی خواهیم کرد که توسط سه منبع نور، روشنائی خود را تامین می کند.  احتمالا از اینکه هدف را قرار دادن منبع نور در محیط تعیین کردیم تعجب کنید. زیرا در فصل های اغازین در مورد نورپردازی در محیط بردار های نرمال و نحوه بازتابش نور از سطح اشیا صحبت کرده و از منابع نور در چند پروژه مختلف استفاده کردیم.

مشکل اصلی در برنامه های قبلی عدم وجود سایه است. DirectX به صورت پیش فرض توانائی تشخیص وجود مانع بین یک شی و منبع نور را ندارد. بنابراین استفاده از سه منبع نور و ترکیب سایه های ایجاد شده با یکدیگر می تواند موضوع خوبی برای آموزش HLSL  باشد. با این فرض  که به نحوه رسم مثلث ها، پیکر برندی دوربین، استفاده از Texture ، کار با Mesh ها و مبانی نورپردازی در محیط سه بعدی مسلط  خواهید شد  به مفاهیم پیشرفته تر در HLSL خواهیم پرداخت.

 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مطالب کلی

فصل اول : مبانی ریاضی گرافیک

11 : تبدیلات پایه ای

انتقال

دوران

تغییر مقیاس

ماتریس های همگن

تبدیلات مرکب

دوران حول نقطه دلخواه

تغییر مقیاس در مختصات ثابت

انعکاس

12 : تبدیلات در فضای سه بعدی

سه اصل اساسی

اعمال ریاضی ماتریس ها

1- 3 : ماتریس های همگن

پیکر بندی Device

رسم اولین مثلث

دوربین ها و مختصات فضای جهانی

دوران و انتقال

ترکیب رئوس با استفاده از اندیس ها

ایجاد زمین

ایجاد زمین از روی فایل

استفاده از فایل های bmp برای طرح زمین

چرخش زمین با استفاده از کیبورد

استفاده از رنگها و ZBuffer

کار با نور ها در DirectX

ایجاد Mesh از زمین

تابش خورشید بر زمین

فصل دوم  : ساخت محیط های سه بعدی توسط  DirectX وc#

2- 1 : ایجاد پروژه

استفاده ازTexture

نقشه زمین زیر هواپیما

رسم ساختمان ها

ایجاد Mesh از فایل های سه بعدی

افزودن نور به صحنه

حرکت و چرخش هواپیما در محیط

کنترل هواپیما توسط کیبورد

تشخیص تصادم

ایجاد SkyBox

فیلتر کردن Texture ها

افزودن هدف

DirectSound و پخش فایل های صوتی

نمایش متن توسط DirectX

ایجاد یک برنامه fullScreen

فصل سوم : HLSL

13 : کارهای اولیه

23: مقدمه ای بر    High Level Shader Language (HLSL)

33)ساخت  اولین vertex shader

43) رسم یک مثلث بااستفاده از Shader  ها

53)  برنامه نویسی اولی Pixel Shader

63 ) تکستچرکردن مثلث با استفاده ازpixel shader

73) کارآیی بالاتر با استفاده از Texture Mirroring Revisited ـTriangle Strips

83) تبدیل جهان


دانلود با لینک مستقیم


پروژه برنامه نویسی DirectX توسط ( C# ). doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.