توضیحات :
بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخصهای مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می باشد. چرا که جوامع امروزی بیش از هر زمان دیگری از یک طرف با نیازها و بالاخص خواسته های روز افزون انسانها و از طرف دیگر با کمبود منابع مواجه بوده و مدیران باید با منابع محدود موجود جوابگوی خواسته های نامحدود افراد باشند.
فهرست مطالب :
- مفاهیم مدیریت بازار
- از نظر انواع بازار و محیط بازاریابی
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
- نیازها و رفتار خریداران
- اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
- اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
- برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه
- نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
- تحقیقات بازاریابی
- سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
- چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار در 276 اسلاید