
فرمت فایل : pdfتعداد صفحات110
جزوه دست نویس کامل و خوانا متالوژی دانشگاه امیرکبیر
فرمت فایل : pdfتعداد صفحات110
فرم کامل و قابل ویرایش تمدید قرارداد پرسنل کار با مدت محدود کارمزد ساعتی به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.
ماده یک : نوع سند: قرارداد
ماده دوم: نوع قرارداد: قرارداد کار با مدت محدود- کارمزد ساعتی
ماده سوم : طرفین قرارداد :
1-3- طرف اول : شرکت به شماره ثبت ، به آدرس: تلفن: و آدرس الکترونیک به نمایندگی مدیرعامل که ازاین پس در این قرارداد طرف اول یا شرکت نامیده میشود .
2-3- طرف دوم: فرزند: به شماره شناسنامه : صادره از:
به شماره ملی : متولد: دارای مدرک تحصیلی:
به آدرس: تلفن ثابت: تلفن همراه: و آدرس الکترونیک: که از این پس در این قرارداد طرف دوم نا میده می شود .
برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.
با تشکر
فرمت فایل : PPT
تعداد اسلاید : 35
ژن MHC متصل شده باشند.
بنابراین مولکولهای MHC نه تنها به طور انتخابی شاخصهای آنتی ژنی را به لنفوسیتT عرضه می کنند، بلکه بخشی از مجموعه ای است که باید به طور اختصاصی مورد شناسایی لنفوسیت T قرار گیرد.
دانلود این مبحث ارزشمند را به تمامی دانشجویان رشته های گروه پزشکی بخصوص علوم آزمایشگاهی، پزشکی و پرستاری و مامائی توصیه میکنیم .
پاورپوینت استفاده از الیاف در آسفالت در 30 اسلاید بسیار جامع به همراه تصاویر مناسب رشته عمران و نقشه برداری شامل بخش های زیر می باشد:
مقدمه
2.ترکها در آسفالت
الف )ترک موزاییکی ( پوست ماری – سوسماری )
ب) ترک برشی (کناری )
ج)ترکهای انقباضی
د)ترکهای بین دو خط
و)ترکهای انعکاسی
ی)ترکهای هلالی
3.مواد افزودنی و تأثیر آن در آسفالت
مهمترین فواید مواد افزودنی
تقسیم بندی مواد افزودنی
آسفالت الیافی
تولید آسفالت الیافی
مزایای آسفالت الیافی
کاربریهای آسفالت الیافی
الیاف فولادی
الف) خواص الیاف فولادی
شکل الیاف
2)نسبت ظاهری الیاف
3) شیوه قرارگیری الیاف
4)ضریب ارتجاعی الیاف
ب) مقاومت استاتیکی الیاف فولادی
ژئو گریدها
مسلح کردن لایه اساسی جاده ها با روکش آسفالتی
فواید ژئوگرید ها
-کاربردهای ژئوگرید
نتیجه گیری
منابع
مقدمه
امروزه راه یکی از عوامل مهم در ارتباط و انتقال مسافران و بارها میباشد و از عوامل مهم روز است که بحث های بسیاری دارد و کنفرانسهای مختلفی در رابطه با آن برگزار می شود.
در راه های با آمد وشد زیاد ،در رویه راه از مصالح قیری یا سیمانی استفاده می شود .که در اثر اعمال بار این نوع رویه ها دچار تغییر شکلهایی می شود که باعث ایجاد تنشهای کششی افقی در لایه روسازی می شود که اگر این تنشها از میزان استقامت کششی مصالح بیشتر باشد باعث ایجاد ترک می گردد.
یکی از روشهای مهم برای کاهش و کنترل عرض ترکهای حاصل از کشش مستقیم استفاده از الیاف است.
به منظور ایجاد شرایط ایزوتروپ و به منظور ایجاد سیستمی که بتواند در تمام جهات به طور تقریبا یکنواخت سبب افزایش نرمی شده و مقاومت کششی را نیز حفظ کند ،استفاده از رشته های نازک و کوتاه که به صورت تصادفی در تمام جهات در آسفالت توزیع شود .روش مناسبی به نظر می رسد .این رشته نازک ،الیاف نامیده می شوند که دارای انواع و شکلهای مختلف بوده و کاربردهای متعددی دارند. ازجمله آنها الیاف فولادی ،پلیمری ،شیشهای و … می باشد .
2.ترکها در آسفالت:
الف )ترک موزاییکی ( پوست ماری – سوسماری ):
این ترک به علت داشتن شباهت به پوست بدن سوسمار به این نام شناخته شده است .
این خرابی با ترک خوردن تمام و یا قسمتی از سطح رویه آسفالتی به شکل نسبتأ کوچک چند ضلعی ظاهر میشود که با تکرار بار گذاری بر وسعت آن افزوده می شود .
علت به وجود آمدن این نوع ترکها تغییر شکل یا خستگی بیش از حد در اثر بار گذاری بر روی لایه ها می باشد و معمولا در روسازیهای که بر روی لایه های اساس و زیر اساس که تراکم کافی نداشته و یا خاکهایی که دارای تغییر شکل زیاد و مقاومت کم می باشند ایجاد می شوند ...
5 صفحه
هیدروژن یا آبزا، یک عنصر شیمیایی در جدول تناوبی است که با حرف H و عدد اتمی ۱ نشان داده شده است. هیدروژن عنصری بی رنگ، بی بو، غیر فلز، یک ظرفیتی و گازی دو اتمی، با خاصیت شعله وری فوق العاده بالا است. هیدروژن سبکترین و فراوانترین عنصر در جهان بوده و در آب و نیز در تمامی ترکیبات آلی و موجودات زنده یافت میشود. هیدرژن قابلیت واکنش شیمیایی با بیشتر عناصر را دارد. ستارگان در توالی اصلی خود به وفور از هیدروژن در حالت پلاسمایی تشکیل شده اند. این عنصر در تولید آمونیاک، بهعنوان یک گاز بالا برنده، یک سوخت جایگزین و اخیرا بهعنوان منبع انرژی مورد استفاده پیلهای سوختی قرار میگیرد.