130 صفه
فایل ورد و قابل ویرایش و کپی
پایان نامه دقیق و قوی کارشناسی ارشد
فهرست مطالب
تدریس در کلاس های موضوعی و سنتی متغیر مستقل این تحقیق است. 12
1-9 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق.. 13
2-2 انگیزش و پیشرفت تحصیلی.. 21
2-2-2 تغییر شدت انگیزه در طول زمان. 22
2-2-3 سلسله مراتبی انگیزه ها 23
2-2-4 آگاهی انگیزه ها در سطح ناهوشیار. 23
2-2-5 عوامل موثر در ایجاد انگیزه برای پیشرفت تحصیلی.. 24
2-2-5-2 متناسب بودن محتوای درس با نیاز فراگیران: 24
2-2-6-1 تأثیر مشوق ها در انگیزه: 26
2-2-7 نقش انگیزه در پیشرفت تحصیلی.. 26
2-2-8 برخی از نظریه ها در خصوص نظریه انگیزش پیشرفت تحصیلی.. 28
2-3 تدریس و فنون تدریس چیست: 31
2-3-2-1 پنج اصل مهم آموزش تدریس در کلاس های موضوعی شامل: 47
2-3- 2-2 یادگیری مشارکتی در کلاس های موضوعی.. 55
2-3- 2- 3 نقش رسانه ها و وسایل کمک آموزشی در کلاس های موضوعی.. 62
2-3- 2-4 نقش روشهای فعال تدریس در کلاس های موضوعی.. 66
2-3- 2- 5-ویژگیهای روشهای تدریس یاددهی یادگیری فعال و مشارکتی.. 67
2-3-2- 6- نقش و وظایف معلم و تعامل او با دانش آموز در روشهای فعال تدریس... 68
2-3-2-7 نقش معلم در کلاس های موضوعی.. 74
2-3-2 – 8 هدف از اجرای طرح کلاس های موضوعی.. 78
3-5-ابزارهای پژوهش (بررسی روایی و پایایی) 87
پایان نامه مقایسه تدریس در کلاس موضوعی با کلاس های سنتی در انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه