فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد چوب چوکا

اختصاصی از فی موو تحقیق و بررسی در مورد چوب چوکا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد چوب چوکا


تحقیق و بررسی در مورد چوب چوکا

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 45

برخی از فهرست مطالب

  مقدمه

تاریخچه صنایع چوب وکاغذ

صنایع چوب

واحد تخته چند لائی

واحد آماده سازی

صنایع کاغذ

قسمت برج پخت

قسمت بازیابی مواد قلیایی

واحد تصفیه آب فاضلاب

. واحد تکنیکال

شهرک مسکونی کارکنان

خواص شیمیایی

مواد شیمیایی مورد استفاده درتصفیه اولیه

سیستم جمع آوری لجن اته کلاریفایر

آزمایش باقیمانده سولفیت

قلیائیت آب

قسمت محلول‌سازی:

صنایع چوب وکاغذ ایران در75 کیلومتری شمال غربی رشت ودر35 کیلومتری جاده انزلی تالش ودرکنارجنگل‌های وسیع شمال کشورقراردارد. این کارخانه درسال 1352 با مشارکت به سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران (60% سهام) ووزارت کشاورزی وعمران روستائی(40 %) بازیربنای 51400 متر مربع ودرزمینی به مساحت حدود 100 هکتار به منظور ایجاد و بهره برداری ازکارخانجات چوب وکاغذ وواحدهای تولیدی خدماتی وابسته به آن وهمچنین احیاء وبهره برداری ازجنگل‌های استان گیلان تأسیس گردید. دراواسط سال1357 شروع به بهره برداری آزمایشی نمود ودرآخر سال 1364 تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت.

دراوایل سال1365 بخش جنگل چوکاازشرکت متنزع وبه شرکت مستقلی به نام شرکت جنگل شفارود وابسته به وزارت کشاورزی گردید وهمچنین واحدصنایع ملی قرارگرفت. براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده تأمین چوب موردنیازصنعت می بایست از400 هزار هکتارجنگل‌های منطقه گیلان ازسفیدرود تاآستارا تأمین گردد.

صنایع چوب وکاغذایران "چوکا" ازدوواحد صنایع کاغذ تشکیل شده است. چوبهای مورد مصرف پس ازقطع ازجنگل توسط کامیون‌ها وتریلرها به یارد (انبارگرده بینه)حمل می شود. چوب‌های جنگلی موردمصرف اغلب عبارتند از ممرز- راش – بلوط – صنوبر- انجیلی خرمندی وافرا.

درابتدای امرلازم به ذکراست که گفته شود کاغذ درابتدا چگونه وبرای چه به وجودآمده است.اگرزمانهای گذشته راتداعی کنیم یعنی زمانهای بابلی عاشوری آنها برای نوشتن با حکاکی کردن برروی پوست را یادگرفتند که این امرتوسط ایرانیان باستان برروی پوست حیوانات آغاز گردید. طبق گزارشات اولین نوشته 4964 سال قبل ازمیلادبرروی سفال انجام شده است.

حال کلمه کاغذرا بازگومی کنیم.درزبان انگلیسی Paper وآلمانی Papier نام داردکه ازکلمه پاپیروس نام یک گیاه درسواحل رودنیل به فراوانی می روید. حدود 3000 سال قبل ازمیلادمصریها گیاه پاپیروس رابرای تحریربه کارمی برندودرآن هنگام هم ازمواد دیگر از قبیل خشت - سفال - سنگ - فلزات- استخوان- عاج فیل وپوست درختان- برگ خرما – پوست گاو - گوساله


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد چوب چوکا

دانلود پاورپوینت مفاهیم فناوری اطلاعات

اختصاصی از فی موو دانلود پاورپوینت مفاهیم فناوری اطلاعات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مفاهیم فناوری اطلاعات


دانلود پاورپوینت مفاهیم فناوری اطلاعات

مفاهیم فناوری اطلاعات

مقدمه

بشر دوره های مختلفی را پشت سر گذاشته است از دوره کشاورزی گرفته تا دوره صنعتی و گذر از هر دوره به دوره بعدی در اثر تلاش انسان برای رفع محدودیت های خود بوده است . انسان در عصر صنعت نیز با محدودیت هایی مواجه گشته که بعضی از آن ها مولود صنعتی شدن و بعضی نیز به علت های دیگر بوده است . فناوری اطلاعات که زاده و مولود نوآوری در فناوری های عصر صنعت می باشد نوید بخش رفع محدودیت های پیشگفته است که در ادامه به چیستی آن پرداخته می شود.

 

زمینه های مرتبط با فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات زمینه ها و رشته های متعددی را در بر می گیرد که برخی از آن ها کاملاً نو از جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

*پایگاه های داده                *سیستم های مبتنی بر وب     *سیستم های عامل

*مدل سازی و شبیه سازی       *تجارت الکترونیکی          *پول الکترونیکی

*دورا عملیات             *روش های خبره و هوشمند         *مهندسی اینترنت

*شناسایی الگو             *افزارهای چند رسانه ای            *واقعیت مجازی

*دولت الکترونیکی        *توسعه محیط های مجازی   *دورا تولید ( دوار ساخت )

*دورا ربات

 

*مدیریت دانش

*مدیریت  الکترونیکی

*سازمان های مجازی     *دورا پزشکی          *دورا جراحی      *انتقال حس

*دورا کنترل              * نشر الکترونیکی      *کلاس های مجازی

*آزمایشگاه مجازی       *دانشگاه مجازی       *اقتصاد دیجیتالی

*محاسبات کوانتومی      *تفکر خلاق           *کتابخانه دیجیتال

*نظریه اطلاعات           *امنیت اطلاعات       *تمدن اطلاعات

*فرهنگ اطلاعات

 

انجمن فناوری اطلاعات آمریکا زمینه های کاری در فناوری اطلاعات(IT ) را در محدوده مطالعه ، طراحی ، توسعه ، پیاده سازی ، مدیریت و پشتیبانی از سیستم های مبتنی بر کامپیوتر تعریف می کند .

فناوری اطلاعات شامل دو مؤلفه است :

الف- فناوری

ب- اطلاعات

که در ادامه به تعریف آن ها پرداخته می شود.

 

 

 

فایل پاورپوینت 25 اسلاید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مفاهیم فناوری اطلاعات

مقاله درباره بزرگداشت معلم 8صفحه به صورت ورد

اختصاصی از فی موو مقاله درباره بزرگداشت معلم 8صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره بزرگداشت معلم 8صفحه به صورت ورد


مقاله درباره بزرگداشت معلم 8صفحه به صورت ورد

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

این مقاله درباره بزرگداشت معلم 8صفحه  (به صورت ورد)است


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره بزرگداشت معلم 8صفحه به صورت ورد

دانلود پاورپوینت افت کیفیت و اتلاف آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه

اختصاصی از فی موو دانلود پاورپوینت افت کیفیت و اتلاف آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت افت کیفیت و اتلاف آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه


دانلود پاورپوینت افت کیفیت و اتلاف آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه

. مسئله افت کیفیت آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه از جمله مسائل مهم واحدهای عملیاتی است. تا آنجا که هر از چند گاهی مسئله تعویض آمین و شارژ مجدد حلال را می طلبد که این امر مستلزم صرف وقت و هزینه می باشد. در اینجا تاثیرات منفی حلال آمینی که کیفیت خود را از دست  داده است مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. عوامل تخریب آمین و چگونگی جلوگیری از این تخریب نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

الف- محصولات فاسد شده در اثر عوامل شیمیایی و حرارتی

 

فساد حرارتی آمینها به علت درجه حرارت عملیاتی بالا رخ می دهد. منظور از فساد آمین این است که آمین بنا به عللی تبدیل به محصولاتی می شود که از نظر ساختمانی متفاوت با آمین می باشند.فساد آمین پدیده ای پیچیده بوده که بستگی به شرایط مختلف فرآیند مانند درجه حرارت ، فشار ، ترکیب گاز ، غلظت آمین ،  PH محلول آمین و حضور یونهای فلزی دارد. بیشتر این محصولات بواسطه حضور 2CO حل شده در آمین ایجاد شده و یا هنگام جذب گازهای اسیدی توسط آمین جذب می شوند که باعث تجمع آلودگیها درآمین ، خوردگی و ایجاد کف می گردد. این محصولات در درجه اول شامل هیدروکسی اتیل ایمیدازولیدون HEI ، هیدروکسی اتیل آزولیدون HEOZD و هیدروکسی اتیل اتیلن دی آمین HEED می باشد.

فساد آمین در هنگامیکه در معرض درجه حرارت و فشارهای بالا قرار گرفته و یا وقتیکه غلظت آمین زیاد باشدبسرعت افزایش می یابد.

بدین دلیل درجه حرارت در قسمت پایین برج احیاء هیچگاه نباید در مورد MEA ، DGA ،DEA و DIPA بترتیب از 120 ، 127 ، 121 و 121 درجه سانتیگراد بالاتر رود؛ چون درجه حرارتهای بالاتر باعث می شود که محلول آمین مقدار بیشتری از گازهای اسیدی را جذب نموده و در نتیجه قلیائیت خود را از دست داده و PH  آن در درجه حرارت احیاء به حالت اسیدی برسد.

بایستی در نظر داشت که حضور مقادیر قابل توجه محصولات فاسد شده از نوع پلی آمین مانند هیدروکسی اتیل اتیلن دی آمین HEED و یا هیدروکسی اتیل پیپرازین HEP خورنده بوده (خصوصا در سطوح انتقال حرارت) و باعث از دست رفتن آمین نیز می گردد.

 

 

 

 

فایل پاورپوینت 28 اسلاید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت افت کیفیت و اتلاف آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه

مقاله بررسی آموزش و پرورش در چین و فرانسه

اختصاصی از فی موو مقاله بررسی آموزش و پرورش در چین و فرانسه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی آموزش و پرورش در چین و فرانسه


مقاله بررسی آموزش و پرورش در چین و فرانسه

دانلود مقاله بررسی آموزش و پرورش در چین و فرانسه

نوع فایل : WORD
تعداد صفحات : 30
فهرست و پیشگفتار
آموزش و پرورش در چین و فرانسه
آموزش پیشدبستانى
آموزش ابتدایى
آموزش متوسطه
مدارس ویژه
آموزش عالى و توسعه اقتصادى
تربیت معلم
آموزش تلویزیونى
آموزشهاى آزاد که بطور کلى منتهى به اخذ مدرک نمىشوند بطرق زیر صورت مىگیرد
مدارس حرفهاى
آموزش بزرگسالان و آموزش در اوقات اضافى
ساختار آموزشی فرانسه
ساختار آموزشی
سیاستهای آموزشی
اهداف آموزشی
برنامه‌های آموزشی و ارزشیابی تحصیلی
نقاط ضعف و قوت آموزشی
منابع

بر اساس ایده کنفسیوس بىن فعالیت سیاسى و آموزش و پروش رابطه متقابل وجود داشته و یکى از تزهاى اصلى مىباشد. در سال ۱۹۱۲ دولت سون یات سن قوانین حاکم بر آموزش و پروش در دوران امپراطورى را منسوخ کرده و سیستم جدیدى که از مدل ژاپنى نشأت گرفته بود توسط وزیر آموزش و پرورش تحصیلکرده آلمان جایگزین شد.
در اواخر دهه ۱۹۲۰ و اوایل دهه ۱۹۳۰ حزب امکاناتى را جهت تغییر سیستم آموزشى بوجود آورد. در سال ۱۹۳۳ دبیر کمیته مرکزى شاخه جوانان حزب کمونیست اهداف آموزشى حزب در مناطق شورایى جنوب چین را اعلام نمود. وى خواستار جدایى مذهب از آموزشى و پروش یعنى بعبارتى خواستار نسخ تز کنفسیوس و در عوض استفاده از آموزش و پرورش در جهت بهود وضع ملى گردید. شوراها براى مبارزه با بیسوادى مدارس لنین را براى بچههاى ۷ تا ۱۴ سال، مدرسه براى نوجوانان و خانمها، مدارس کادرها و مراکز آموزش عالى مانند آکادمى سرخ (Red Acadamy) و دانشگاه شورى (Soviet University) را ایجاد کردند.
بدنبال تشکیل این دورهها در جنوب، از مدل مذکور در مناطق مرزى شمال غربى نیز استفاده کرد. در اواخر دهه ۱۹۳۰ بعد از راهپیمایى بزرگ این مراکز بصورت پایگاهى براى آموزش کمونیسم درآمد. علاوه بر آن مدارس آموزش بزرگسالان، مدارس حرفهای، مدارس ابتدایى و متوسطه تأسیس شده و برنامه آموزشى خاصى براى سربازان و کادرها اجرا گردید. تا سال ۱۹۶۶ خطوط اصل سیاست آموزش و پرورش چین نشأت گرفته از شورزى بود. قبل از انقلاب ۸۰ درصد مردم بیسواد بودند که این نسبت در روستاها به ۹۵% مىرسید. در سال ۱۹۴۹ چین داراى ۲۰۰ مرکز آموزش عالی، ۴۰۰۰ دبیرستان و ۰۰۰، ۲۸۹ دبستان، مجموع ۲۴ میلیون دانشجو و دانشآموز بود. از هنگام اعلام جمهورى خلق چین در سال ۱۹۴۹ سیستم آموزش و پرورش کشور چندین مرحله را، از مبارزه جنگل در سال ۵۷-۱۹۵۶ هنگامى که آموزش و پرورش در جو بحث آزاد تشویق مىشد تا دوران آشوب و وحشت انقلاب فرهنگى که تمام سطوح آموزش و پرورش دچار اختلال شده و توسعه آن معلق مانده و بیشتر به مدارس حرفهاى پرداخته میشد..


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی آموزش و پرورش در چین و فرانسه