فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم

اختصاصی از فی موو پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم


پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم

این فایل حاوی مطالعه پیش درآمدی بر جنگ نرم می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 73 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.







فهرست
پیش درآمدی بر جنگ نرم
بخش اول کـلیـات
بخش دوم مبانی جنگ نرم
بخش سوم منابع و روشهای مقابله با جنگ نرم


تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم

تحقیق و بررسی در مورد تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی

اختصاصی از فی موو تحقیق و بررسی در مورد تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی


تحقیق و بررسی در مورد تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 107

برخی از فهرست مطالب

فصل اول

 

کلیات مربوط به آزمایش های لازم

قبل از تعمیر موتور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

قبل از انجام هر تعمیری یا باز کردن قسمتی از موتور، لازم است که از معیوب بودن آن قسمت کاملا مطمئن بوده زیرا باز کردن هر نقطه ای، سبب هزینه و صرف وقت زیادی است چه بسا که اصلا احتیاجی به تعمیر آن نبوده و یا در صورت، لزوم با اندک کاری می شد عیب را برطرف نمود. مخصوصا تعمیر اساسی موتور که مستلزم هزینه های زیادی از قبیل خرید لوازم یدکی، اجرت تراشکاری و بالاخره مزد تعمیر آن می باشد.

لازم به تذکر است که امروزه با کمبود لوازم یدکی و بالا بردن دستمزدها، بهتر است که قبل از هر اقدام، آزمایشات لازم را انجام داد تا عیب موتور معلوم گردد و هم چنین از وجود قطعه مورد نظر در بازار و یا امکان تعمیر آن در محل خاطر جمع شد.

لذا در این فصل آزمایش های لازم و عوامل موثر در عمر موتور و همچنین موقع تعمیر موتور اتومبیل به طور اختصار ذکر شده است. باید توجه داشت که هر تعمیرکاری باید به عیب یابی موتور به طور کامل آشنا باشد تا برای هر عیب جزئی، وقت و هزینه بیشتری را صرف نکند.

  1. کاهش کشش موتور

هر موقع که احساس شود، سرعت و شتاب اتومبیل در جاده های مسطح کم شده و یا در جاده هائی با سراشیبی تند و کوهستانی کشش آن ضعیف و احتیاج به تعویض دنده پایین داشته باشد (به فرض اینکه جعبه دنده کاملا سالم بوده و ترمزها به حالت آزاد و سایر قسمت های اصلی موتور نیز در حالت تنظیم باشد)، معلوم می شود که قدرت کشش موتور کم شده و علت آن سائیده شدن سیلندرها و پیستون ها و رینگ های پیستون بوده و یا اینکه عیب از مکانیزم سوپاپ ها می باشد.

  1. افزایش مصرف روغن موتور

اگر موتور اتومبیل برای مدت طولانی روغن کم کند، در صورتی که از قسمت های مختلف آن از قبیل واشرها، کاسه نمدها، پیچ تخلیه روغن کارتر، لوله های اتصال روغن، اطراف فیلتر، محفظه کلاچ (هاوزینگ کلاچ)، نشست روغن مشاهده نشود. دلیل روغن سوزی موتور بوده و به این معنی که روغن دیواره سیلندرها، از اطراف رینگ های پیستون و سیلندر گذشته و به قسمت بالای سیلندر یا محفظه احتراق می رسد (در اثر سائیده شدن پیستون ها، رینگ ها، سیلندرها و زیاد شدن فاصله دهانه رینگ ها). این روغن در محفظه احتراق همراه با مخلوط هوا و بنزین سوخته و از اگزوز اتومبیل خارج می شود. واضح است که از چنین موتوری همیشه دود غلیظ از اگزوز آن خارج خواهد شد (به فرض اینکه روغن موتور بیش از اندازه لازم نباشد خط بالائی[1] میل اندازه گیر روغن)

یکی دیگر از علل کم شدن روغن موتور و روغن سوزی، ورود روغن از فاصله بین ساقه سوپاپ و گاید سوپاپ (گیت) به اطاقک احتراق می باشد. معمولا بوسیله کلاهک های لاستیکی فنردار که برروی ساقه سوپاپ قرار می گیرد و یا اورینگ های[2] داخل گاید سوپاپ (گیت)، از ورود روغن به داخل محفظه احتراق جلوگیری می شود. همچنین به علت خلاصی زیاد (بین ساقه سوپاپ و گاید)، روغن در زمان مکش موتور از این فاصله عبور نموده و به محفظه احتراق می رسد، این روغن پس از سوختن در سطح سوپاپ و ساقه سوپاپ به صورت دوده باقی می ماند.

به طور کلی طرز تشخیص روغن سوزی بدین شرح است که موتور را روشن کرده و مدتی رد دور آرام کار می کند، در ین حالت با فشار دادن پدال گاز، دودهای آغشته به روغن از اگزوز آن خارج می شود، که با گرفتن دست جلو اگزوز بوی روغن سوخته، استشمام می گردد.

توجه: موتورهای تازه تعمیر که هنوز رینگ ها و سوپاپ های آن آب بندی نشده است از اگزوز آن دود آغشته به روغن خارج می شود که به تدریج کم شده و از بین می رود.

ضمنا برای تشخیص روغن سوزی موتورها، می توان درب محل ریختن روغن را برداشته و در صورت مشاهده کمپرس و یا استشمام بوی روغن سوخته، روغن سوزی موتور را فهمید.

  1. کم شدن کمپرس سیلندرهای موتور

ساده ترین روش برای تشخیص وضعیت کمپرس سیلندرها، این است که موتور را پس از مدتی کار خاموش نموده و به آرامی با هندل می چرخانند، در صورتی که موتور براحتی برگردد، معلوم می شود که کمپرس سیلندر از اطراف رینگ های پیستون و سیلندر و یا سوپاپ ها خارج می شود. لذا باید نسبت به تعمیر موتور اقدام شود.

هم چنین با استفاده از دستگاه کمپرس سنج نیز می توان مقدار دقیق کمپرس هر یک از سیلندرها را مشخص نموده و با رقمی که در کتابچه راهنمای تعمیرات موتور نوشته شده مقایسه کرده و وضعیت کمپرس موتور ار معلوم نمود.

به طور کلی رقم 100-150 (پوند براینچ مربع) برای موتورهای بنزینی قابل قبول است.

برای استفاده از کمپرس سنج، شمع های موتور را باز کرده و به ترتیب از سیلندر شماره یک شروع می کنند، مقدار کمپرس هر سیلندر را برروی کاغذ یادداشت می نمایند (توجه شود که لاستیک سر کمپرس سنج سالم بوده و به طور صحیح در جای شمع قرار گفته باشد و همچنین موتور بایستی با استارت چرخانیده شود). در موقع خواندن اندازه کمپرس بایستی بیشترین رقمی را که برروی صفحه کمپرس سنج خوانده می شود یادداشت گردد. این عمل را می توان برای کلیه سیلندرهای موتور انجام داد.

اگر مقدار کمپرس خوانده شده کمتر از مقدار اصلی (رقم مندرج در قسمت مشخصات فنی موتور) باشد. علتش نفوذ کمپرس از اطراف رینگ های پیستون یا سوپاپ ها واشر سر سیلندر خواهد بود. لذا با اندازه یک قاشق سوپ خوری روغن موتور از محل شمع ها، بوسیله سرنگ در بالای پیستونی که کمپرس کمی دارد می ریزند.این عمل سبب آب بندی موقت رینگ ها شده و کمپرس را نگه می دارد. اگر در آزمایش بعدی مقدار کمپرس سیلندر مورد بحث افزایش پیدا کند، عیب های زیر را می توان پیش بینی نمود:

ساییده شدن رینگ های پیستون، دیواره سیلندر و پیستون ها، هم چنین شکستگی رینگ های پیستون یا چسبیدن رینگ در شیار مربوطه .

در صورتی که با اضافه کردن روغن، کمپرس سیلندر زیاد شود، همانطوری که در پیش گفته شد عیب از مکانیزم سوپاپ ها بوده و ممکن است در قسمت های زیر مشاهده شود:

شکستگی فنر سوپاپ، میزان نبودن اندازه فیلر سوپاپ، چسبیدن سوپاپ ها، خوردگی با سوختن نشیمن سوپاپ، سائیدگی خیز بادامک میل سوپاپ، سائیده شدن تاپت سوپاپ ها و بالاخره سوختگی واشر سرسیلندر.

اگر کمپرس دو سیلندر مجاور هم، اختلاف زاد داشته باشند، لازم است که ابتداء پیچ های سرسیلندر را سفت نموده و دوباره مقدار کمپرس سیلندرها را اندازه گرفت، در صورتی که باز هم کمپرس سیلندر کم باشد، بایستی واشر سرسیلندر را عوض نمود (معمولا 10% اختلاف کمپرس سیلندرها قابل قبول است)

توجه: آزمایش کمپرس سیلندرها بایستی موقعیت انجام گیرد که موتور گرم است، زیرا در غیر این صورت روغن موتور حالت چسبندگی داشته و به علت روان کار نکردن موتور نتیجه مطلوب بدست نخواهد آمد.

  1. افزایش صدای موتور

افزایش صدای موتور اتومبیل ها ممکن است در اثر کرا کردن و به مرور زمان به تدریج افزایش یابد. این صداها بیشتر از چرخ دنده ها یا زنجیر سوپاپ، تاپت های سوپاپ، پیستون ها، رینگ ها، شاتون ها، یاتاقان های ثابت و متحرک میل لنگ، گجن پین ها بوده و یا ممکن است از قسمت های دیگر موتور نیز باشد.

برای تشخیص صدا از دستگاه تقویت صدا (استاتسکوپ) که شبیه گوشی دکترها است می توان استفاده کرد. هم چنین بوسیله یک عدد پیچ گوشتی بزرگ یا یک تکه چوب خشک که یک سر آن را برروی قطعه مورد نظر و سر دیگر آن را به گوش تکیه داده و با مقایسه صدای هر قطعه با صدای قطعات مشابه، فرسودگی یا عیب هر قطعه را مشخص می کند. لازم به تذکر است که قر قطعه معیوب صدای مخصوص به خود را داشته و در اثر تجربه می توان قطعه معیوب را تشخیص داد.

  1. کم شدن فشار روغن

علت کم شدن فشار روغن ممکن است به دلیل زیر باشد:

سائیدگی دنده های اویل پمپ یا ضعیف بودن فنر سوپاپ برگردان روغن، ترکیدگی یا شکستگی یا گرفتگی لوله های روغن (به علت رسوبات مواد ته نشسته) و نیز به دلیل کم بودن روغن درکارتر یا رقیق بودن روغن موتور باشد.

هم چنین زیادی خلاصی یاتاقان ها نیز سبب می شود که اویل پمپ نتواند باندازه کافی روغن به یاتاقان ها برساند. در نتیجه یاتاقان آخری به علت کمبود روغن صدمه می بیند که اصطلاحا یاتاقان سوزی یا گریپاژ گفته می شود.

در صورت روغن سوزی، بایستی یاتاقان ها عوض شده و میل لنگ مورد بازدید قرار گیرد.

فشار روغن یاتاقان ها، بوسیله فشار سنج روغن برحسب پوند براینچ مربع[3]  با کیلوگرم بر سانتیمتر مربع[4] نشان داده می شود (معمولا این فشار 30-60 پوند بر اینچ مربع با 2-4 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد.

فشار روغن موتور بوسیله لامپ روغن نیز که در داشبورد اتومبیل قرار گرفته مشخص می گردد در صورتی که فشار روغن باندازه کافی باشد لامپ روغن خاموش شده و در صورت کم بودن فشار، لامپ روشن خواهد شد.

  1. عواملی که در عمر موتور تاثیر دارند.
  2. نگهداری: اگر از موتور اتومبیل خوب نگهداری شده و توصیه های کارخانجات سازنده رعایت گردد، عمر آن زیاد شده و صاحب اتومبیل مدت ها بدون ناراحتی از موتور اتومبیل خود استفاده خواهد کرد. نگهداری های لازم اصولا در کتابچه راهنمای اتومبیل نوشته شده و به طور خلاصه در اینجا ذکر می شود:

تعویض روغن و فیلتر روغن (این کار بایستی به طور منظم انجام گرفته و از روغن مناسب فصل استفاده شود)، تمیز کردن صافی هوا (هواکش موتور)، تنظیم تسمه پروانه، فیلرگیری سوپاپ ها، تمیز کردن کاربوراتور و تنظیم میزان هوا و بنزین (به وسیله پیچ تنظیم)، اندازه گیری فاصله دهانه پلاتین ها و شمع ها، تنظیم دلکو (آوانس و ریتاد)،


[1] - خط بالائی میل اندازه گیر روغن (HIGH)H و خط پایین (LOW)L می باشد.

[2] - واشرهای لاستیکی گرد اورینگ (O) گفته می شود.

[3] - Lb / in2  

[4] - kg/cm2


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد تعمیرات و نگهداری خودروهای بنزینی

تحقیق و بررسی در مورد تله اتم- متن فرمولی

اختصاصی از فی موو تحقیق و بررسی در مورد تله اتم- متن فرمولی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد تله اتم- متن فرمولی


تحقیق و بررسی در مورد تله اتم- متن فرمولی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 35

برخی از فهرست مطالب

مقدمه

تله یون ها

کاربردهای دام یونی به طور عمده به قرار زیر است

دام یون هذلولوی

حل کامل معادله ماتیو

فرکانس های عام

دام یون استوانه ای CIT 

مسیرهای پایداری

فرکانس های عمومی

دام یون ترکیبی Hybrid Ion Trap(HIT)

سنجش پتانسیل و بهینه سازی هندسی

اثرات تشدید غیرخطی

تله اتم وسیله ای است که اتم را در ناحیه خاص از فضا جایگزیده کند. عمل تله گذاری از طریق بر هم کنش الکتریکی و یا مغناطیس بین اتم و میدان اعمال شده انجام می گیرد. تله طوری طری ریزی می شود که یو هم کنش بین اتم و میدان منجر یا ایجاد نیری برآیندی بصورت  نیرویی بازگرداننده و وابسته به مکان است شود به عبارت دیگر این برهم کنش منجر به پتانسیل درجه دوم  که  برای تله گذاری می شود. تله های اتم که بطور تجربی شناخته شده اند بدو دسته رده بندی می شوند و بطور مختصری معرفی می شوند الف) تله اتم خنثی    ب) تله یون(یا تله اتم یونیده) که موضوع بحث ماست.

تله اتم خنثی به دو نوع است:  

الف) تله های تابشی    ب) تله های مغناطیسی

نوع نخست براساس میدان الکترومغناطیق وابسته به زمان کار می کنند و نوع دوم براساس میدان مغناطیسی ایستا یا شبه ایستا عمل می کنند.

تله های مغناطیسی در 1963 مورد توجه قرار گرفت و در 1985 برای اولین باز ساخته شد. در اینجا یک زوج سیم پیچ دایره ی که حاصل جریان الکتریکی بود برای ایجاد میدان مغناطیسی کره وار چار قطبی مورد استفاده قرار گرفت. انرژی اتم در میدان مغناطیسی خارج بواسطه اثر ذیمان بسته به حالت داخلی اتم و جهت گیری گشتاور مغناطیسی اتم نسبت به میدان می تواند افزایش یا کاهش یابد در میدان مغناطیسی که(از نظر فضایی تغییری کند رای انرژی) دارای گرادیان است.

و در نتیجه بر اتم نیرو وارد می کند. اگر گشتاور مغناطیسی در جهت میدان اعمال شده دارای مولنه باشد نیرو در جهت افزایش میدان است. اما اگر گشتاور در خلاف جهت میدان باشد نیرو در جهتی است که منجر به دور شدن اتم از میدان می شود بنابراین در تشکیل دام مغناطیس


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد تله اتم- متن فرمولی

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بازرگانی بین الملل، نظریه ها و کاربرد ها در 278 اسلاید

اختصاصی از فی موو پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بازرگانی بین الملل، نظریه ها و کاربرد ها در 278 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بازرگانی بین الملل، نظریه ها و کاربرد ها در 278 اسلاید


پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بازرگانی بین الملل، نظریه ها و کاربرد ها در 278 اسلاید

 

 

 

 

 

برای بسیاری از علاقه مندان به حوزه بازرگانی این سوال مطرح است که بازرگانی بین المللی چیست؟
در واقع اگر حوزه ی خرید و فروش یک محصول یا خدمت از عرصه ملی خارج شده و به فضای بین دو یا چند کشور کشیده شود به این موضوع بازرگانی بین المللی می گویند.
عملا صادرات و واردات و نیز مسائل مربوط به حمل و نقل و بیمه و گمرک اصلی ترین مسائل مرتبط با بازرگانی بین المللی را تشکیل می دهند.
هر یک از موارد فوق به تنهایی انرژی و وقت زیادی را از مجموعه ای که در زمینه بازرگانی بین المللی فعالیت می کند می گیرد و عملا بسیاری از تولیدکنندگان و یا تامین کنندگان به تنهایی قادر به انجام فرآیند های مرتبط با بازرگانی بین الملل نیستند. 
شما در دو حالت  نیازمند این امر می شوید:
۱- شما محصولی را در ایران تولید می کنید و می خواهید در کشوری دیگر برایش بازار هدفی بیابید.
۲- شما از کشورهای دیگر محصولی را با توجه به شناخت شرایط کاری تان نیاز دارید.
انجام حالت اول در ایران به نسبت حالت دوم بسیار سخت تر است و عمده شرکت های بازرگانی ایرانی صرفا در بخش دوم فعالیت می کنند.
از این رو باید دقت بیشتری در حالت اول داشت و عمدتا ورود به حالت اول هزینه های اولیه فراوان تری نیز دارد.

هدف از نگارش این کتاب فراهم نمودن یک منبع درسی مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت به ویژه گرایش مدیریت بازرگانی می باشد. مطالب این کتاب با استفاده از منابع علمی جدید وبا در نظر گرفتن دیدگاه ها و رویدادها ی سال های اخیر در عرصه بازرگانی جهانی تهیه و تدوین گردیده است. در این کتاب علاوه بر ارایه مباحث اصلی بازرگانی بین الملل به کرا برد آن ها در مدیریت بازرگان و فرآیند تصمیم گیری مدیران سازمان های تجاری و صنعتی نیز اشاره شده است.

از همان آغاز پیدایش علم اقتصاد مبادلات بین المللی هم مورد بحث قرار گرفته است مرکانتیلیسم اولین مکتب اقتصادی است که در مورد تجارت خارجی سخن گفته و سیاست تشویق صادرات و کاهش واردات و در نهایت افزایش یافتن تر از تجاری کشور ها را مورد تاکید قرار داده است.

 

فهرست مطالب:

فصل اول  :  دیدگاه‌ها و نظریات بازرگانی بین‌المللی

نظریه آدام اسمیت

نظریه ریکاردو

بنیان گذار و دیدگاه سیکل عمر کالا

دیدگاه پیشتاز بودن

و...

فصل دوم : جنبه های سیاسی و نقش دولت ها در تجارت بین الملل

ضرورت دخالت دولت در تجارت خارجی

تغییر در روند دخالت دولت ها

روش ها و ابزارهای سیاست گذاری در تجارت خارجی

تعرفه های گمرکی

تعرفه معین

تعرفه نسبی

و...

فصل سوم  : پیدایش تشکل های اقتصادی در جهان

عوامل موثر بر ادغام سیاسی و اقتصادی کشورها

فرهنگ مشترک

سابقه تسلط نظامهای سیاسی در یک منطقه

نزدیکی جغرافیایی کشورها

ویژگی های اقتصادی

و...

فصل چهارم  : استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی

جهانی شدن

جهانس شدن بازارها

جهانی شدن تولید

استراتژی بین المللی

استراتژی چند کشوری

استراتژی جهانی

استراتژی فرا ملیتی

پیمان های استراتژیک

و...

فصل پنجم  : مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی

کجا باید تولید کرد

عوامل مربوط به کشور

عوامل مربوط به تکنولوژی

مشخصه های تکنولوژی

هزینه های ثابت

حداقل مقیاس تولید اقتصادی

و...

فصل ششم : نظام پولی و مالی بین الملل

نظلم پولی پایه طلا

مزایا

نظام پولی برتن وودز

سیستم نرخ های ارزی شناور

نظم پولی

عملیات واسطه ای

و...

فصل هفتم : بازار ارز و عملیات ارزی

عملیات بازار ارز

ارتباط موسسات بازرگانی با بازار ارز

روش های پیش بینی قیمت ارز

تجزیه و تحلیل بنیادی

تجزیه و تحلیل تکنیکی

و...

فصل هشتم  : تراز پرداخت های خارجی

تراز پرداخت ها

ساختار تراز پرداخت های خارجی

حساب جاری

حساب سرمایه

حساب ذخایر دولتی

و...

فصل نهم  : ورود موسسات بازرگانی به بازارهای بین الملل

تصمیم گیری اصلی ورود به بازارهای خارجی

صادرات

مزایا

معایب

و...


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بازرگانی بین الملل، نظریه ها و کاربرد ها در 278 اسلاید

روش‌های تامین امنیت و قفل گذاری در نرم افزار

اختصاصی از فی موو روش‌های تامین امنیت و قفل گذاری در نرم افزار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

روش‌های تامین امنیت و قفل گذاری در نرم افزار


روش‌های تامین امنیت و قفل گذاری در نرم افزار

روش‌های تامین امنیت و قفل گذاری در نرم افزار

55 صفحه قابل ویرایش 

قیمت فقط 5000 تومان 

 

چکیده
با توجه به فزونی نرم افزار در سیستم‌های کامپیوتری از یک طرف و توانایی کنترل کپی‌های غیرمجاز از دیدگاه اقتصادی آن از طرفی دیگر دلیلی محکم جهت بررسی این شاخه از مهندسی نرم افزار می‌باشد.


از آنجا که متأسفانه قانون  Copyright در تمام جهان بجز ایران و چند کشور دیگر اجرا می‌گردد، بحث کنترل کپی‌های غیرمجاز حساس‌تر می‌شود. در این مقاله سعی بر این است تا علاوه بر آشنایی با انواع قفل‌های نرم افزاری و اختلاف آن‌ها با قفل‌های سخت افزاری، بتوانیم به عنوان طراح یک قفل نرم افزاری از محصولات نرم افزاری خودمان حمایت کنیم. ضمناً علاوه بر آشنایی با مفاهیم فوق، نوشتن روتین‌های ضد دیباگ و همچنین نحوه کد کردن اطلاعات نیز لحاظ شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل روش‌های تأمین امنیت و قفل گذاری در نرم افزار...................................................................... 1

مقدمه ..............................................................................................................................................................  2

1-1 آشنایی با قفل‌های نرم افزاری و سخت افزاری...................................................................................... 2

1-2 آشنایی با روش‌های قفل گذاری و نحوه طراحی آن‌ها.......................................................................... 3

1-2-1 قفل گذاری با استفاده از شماره سریال اصلی دیسکت:.................................................................... 3

1-2-2 قفل گذاری با استفاده از مشخصات سیستم..................................................................................... 4

1-2-3 قفل با استفاده از موقعیت فایل روی هارددیسک.............................................................................. 4

1-2-3-1 غیرفعال کردن وقفه‌ها.................................................................................................................... 5

1-2-3-2 تغییر بردار وقفه‌ها.......................................................................................................................... 5

1-2-3-3 گیج کردن دیباگر........................................................................................................................... 6

1-2-3-3-1 آشنایی با نحوه قفل گذاری بر روی یک برنامه........................................................................ 7

1-2-3-4 قفل با استفاده از فرمت غیر استاندارد :........................................................................................ 8

1-2-3-5 قفل با استفاده از شماره سریال ساختگی:................................................................................... 9

1-2-3-5-1 پیوست A- روتین‌های ضددیباگ............................................................................................ 9

1-2-3-5-2 پیوست B- روش‌های کد کردن اطلاعات............................................................................. 11

1-2-3-5-3 پیوست C- لیست برنامه قفل گذار....................................................................................... 12

1-3 دیواره آتش چیست؟ ...........................................................................................................................  18

1-3-1 مقدمه‌ای بر فایروال.......................................................................................................................... 18

1-3-2 دیواره آتش چه کارایی دارد............................................................................................................. 18

1-3-3 نصب یک فایروال روی کامپیوتر...................................................................................................... 19

1-3-4 مشخصات مهم یک فایروال............................................................................................................. 20

1-3-5 امنیت و افزونگی فایروال:................................................................................................................. 21

1-3-5-1 امنیت سیستم عامل فایروال:...................................................................................................... 21

1-3-5-2 دسترسی امن به فایروال جهت مقاصد مدیریتی:...................................................................... 22

1-4 آشنایی با نرم افزار LOCK MY PC :.............................................................................................. 22

1-4-1 قابلیت‌های کلیدی نرم افزار LOCK MY PC 4.8 :................................................................... 23

1-5 تکنولوژی‌های فیلترینگ ترافیک شبکه در ویندوز:............................................................................. 24

1-5-1 درایورهای شبکه :............................................................................................................................ 24

1-5-2 فیلترینگ ترافیک در سطح کاربر.................................................................................................... 25

1-5-3Windows 2000 Packet Filtering Interface...................................................................... 25

1-5-3 جایگزینی Winsock DLL :......................................................................................................... 26

1-5-4 قلاب کردن کلیه توابع ناامن:........................................................................................................... 26

1-5-5 فیلترینگ ترافیک در سطح هسته ..................................................................................................  26

1-5-6 روش‌های مختلف پیاده سازی دیواره آتش، مزایا و معایب:............................................................ 28

1-5-6-1 فیلتر بسته‌ها:............................................................................................................................... 29

1-5-6-2 بررسی stateful:......................................................................................................................... 29

1-5-7 فیلتر در سطح برنامه‌های کاربردی................................................................................................. 30

1-6 نمونه‌هایی از قفل‌های نرم افزاری........................................................................................................ 30

1-6-1 قفل نرم افزاری محافظ نگارش IMAGE LOCK ......................................................................  30

1-6-1-1 ویژگی‌های قفل نگارش: IMAGE LOCK ............................................................................  31

1-6-2 قفل نرم افزاری محافظ نگارش :MUSIC LOCK....................................................................... 32

1-6-2-1 ویژگی‌های قفل نگارش MUSIC LOCK :............................................................................. 33

1-6-3 قفل نرم افزاری محافظ نگارش MOVIE LOCK :..................................................................... 34

1-6-3-1 ویژگی‌های قفل محافظ نگارش MOVIE LOCK :............................................................... 35

1-6-4 قفل نرم افزاری محافظ نگارش کتاب الکترونیکی :......................................................................... 36

1-6-4-1 ویژگی‌های قفل محافظ نگارش کتاب الکترونیکی:.................................................................... 37

1-6-5 تکنیک تولید قفل سخت افزاری و نرم افزاری و شکستن آن‌ها:.................................................... 39

1-6-6 انواع قفل‌ها :...................................................................................................................................... 39

1-6-6-1 قفل‌های سخت افزاری :............................................................................................................... 39

1-6-6-2 قفل‌های نرم افزاری...................................................................................................................... 41

1-6-6-3 محدودیت در تعداد کپی.............................................................................................................. 42

1-6-6-4 استفاده از دیسکت در هنگام اجرای برنامه................................................................................. 42

1-6-6-5 روش‌های قفل گذاری نرم افزاری................................................................................................ 42

1-6-6-6 نقاط ضعف::.................................................................................................................................. 45

1-6-6-7 نقاط قوت:.................................................................................................................................... 45

1-6-6-8 Private exe Protector با قفل نرم افزاری بسازید................................................................. 46

1-6-6-9 نکاتی در مورد استفاده درست از رمزگذارها :............................................................................. 50

منابع مراجع................................................................................................................................................... 55

 


دانلود با لینک مستقیم


روش‌های تامین امنیت و قفل گذاری در نرم افزار