فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد GPS

اختصاصی از فی موو تحقیق و بررسی در مورد GPS دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد GPS


تحقیق و بررسی در مورد GPS

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 32

برخی از فهرست مطالب

ماهواره های GPS


گیرنده GPS

مزایای سیستم GPS

اصول کارگیری GPS

کاربردهای GPS چیست؟

ماهواره‌های جی پی اس

انواع گیرنده‌های جی‌پی‌اس

اصول کارگیری GPS

کاربردهای GPS چیست؟

GPSچگونه کار می کند

چه کسانی به GPS نیاز دارند

منبع

24 ماهواره که دور زمین در گردش هستند

سیستم محل یابی جهانی (Global Positioning Systems)، بک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره ای است که از شبکه ای با 24 ماهواره تشکیل شده است. این ماهواره ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار قرار داده شده اند. این سیستم در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال 1980 استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد.

خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام ساعت شبانه روز در دسترس است. پدید آوردنگان این سیستم، هیچ حق اشتراکی برای کاربران در نظر نگرفته اند و استفاده از آن رایگان است.

 



GPS چگونه کار می کند؟
ماهواره های این سیستم، در مداراتی دقیق هر روز 2 بار بدور زمین می گردند و اطلاعاتی را به زمین مخابره می کنند. گیرنده های GPS این اطلاعات را دریافت کرده و با انجام محاسبات هندسی، محل دقیق گیرنده را نسبت به زمین محاسبه می کنند. در واقع گیرنده زمان ارسال سیگنال توسط ماهواره را با زمان دریافت آن مقایسه می کند. از اختلاف این دو زمان فاصله گیرنده از ماهواره تعیین می گردد. حال این عمل را با داده های دریافتی از چند ماهواره دیگر تکرار می کند و بدین ترتیب محل دقیق گیرنده را با اختلافی ناچیز، معین می کند.
گیرنده به دریافت اطلاعات همزمان از حداقل 3 ماهواره برای محاسبه 2 بعدی و یافتن طول و عرض جغرافیایی، و همچنین دریافت اطلاعات حداقل 4 ماهواره برای یافتن مختصات سه بعدی نیازمند است. با ادامه دریافت اطلاعات از ماهواره ها گیرنده اقدام به محاسبه سرعت، جهت، مسیرپیموده شده، فواصل طی شده، فاصله باقی مانده تا مقصد، زمان طلوع و غروب
خورشید و بسیاری اطاعات مفید دیگر،


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد GPS

تحقیق و بررسی در مورد اتمسفر

اختصاصی از فی موو تحقیق و بررسی در مورد اتمسفر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد اتمسفر


تحقیق و بررسی در مورد اتمسفر

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 13

برخی از فهرست مطالب

اتمسفر زمین

قوانین کپلر

فیزیک فضا (Spase Physics)

فیزیک فضا و اتمسفر

فیزیک اتمسفر

تابش فیزیک امواج کوتاه خورشیدی

- شفق قطبی

طوفان مغناطیسی :

گرم شدن اتمسفر

  بطور کلی اتمسفر کره زمین تمام گرمای طبیعی خود را به طور مستقیم و یا غیرمستقیم از خورشید دریافت می‌کند. این امر به طرق زیر صورت می‌پذیرد:
1- انرژی تابشی : انرژی تابشی دریافت شده از خورشید، گستره‌ای از طول موج‌ها است که بنام طیف خورشیدی معروف است. در این طیف وسیع بلندترین امواج (امواج رادیویی) حدود 10n برابر امواج کوتاه (اشعه گاما) می‌باشد ولی حداکثر انرژی و مقدار زیادی از کل انرژی تابش در محدوده کم عرض قسمت مرئی واقع است.
امواج مرئی خورشیدی از درون گازهای اتمسفر عبور می‌کنند ولی اشعه ماورای بنفش با طول موج کوتاه، در اتمسفر فوقانی جذب می‌گردد. مقداری از اشعه مادون‌قرمز توسط دی‌‌اکسیدکربن و بخار آب اتمسفر تحتانی جذب می‌شود. اما بیشتر انرژی خورشیدی بدون اینکه توسط هوا جذب شود. به زمین می‌رسد.
گرما قسمت اعظمی از اتمسفر در وهله اول بوسیله سطح زیرین آن، پس از گرم شدن توسط تابش خورشیدی تأمین می‌شود. سه طریقه انتقال گرما (تابش‌ـ رسانش‌ـ همرفت) به همراه گرمای نهان تبخیر در هم آمیخته اتمسفر را گرم می‌کنند.
2- تشعشع زمین : سطح زمین با جذب نورخورشیدی، به نوبه خود گرم می‌شود. مواد گرم ساطع کننده انرژی هسته و طول موج این تابش به درجه حرارت جسمی که انرژی تابشی از دست می‌‌دهد بستگی دارد. زمین نورمرئی را به اشعه مادون‌قرمز با طول موج بلندتر تبدیل می‌کند بخار ‌آب و تا حدی کمتر دی‌اکسیدکربن، اشعه مادون قرمز را جذب می‌کنند. قطرات مایع آب موجود در ابرها نیز یک جاذب خیلی قوی اشعه مادون قرمز هستند و در نتیجه شب‌های ابری همیشه گرمتر از شب‌های صاف است.
3- انتقال آشفته : دومین طریقه مهم گرم شدن اتمسفر، انتقال انرژی بوسیله هدایت مستقیم، گرما از سطح زمین به اتمسفر با تماس مستقیم با آن است هوا یک هادی خیلی ضعیف انرژی گرمایی است چرا که فقط پایین‌ترین قسمت اتمسفر بوسیله آن گرم می‌شود. اما به محض گرم شدن، هوا گسترش یافته، صعود می‌کند و از طریق همرفت گرمایی هدایت شده را به سطوح بالا انتقال می‌دهد ترکیب اعمال هدایت و همرفت در گرم کردن هوا را معمولاً تبادل گرمایی آشفته می‌نامند.
4- گرمای نهان :
هنگامی که آب بخار شده از حالت مایع خارج می‌گردد. 540 تا 600 کالری توسط هر گرم آب تبدیل شده به بخار جذب می‌شود. هیچ مقداری از این گرما در تغییر دما دخالت ندارد. بلکه صرفاً برای تأمین انرژی لازم مولکول‌های آب جهت خارج شدن از حالت مایع به گاز می باشد (تنها یک کالری لازم است که دمای یک گرم آب را یک درجه سانتی‌گراد بالا ببرد)
540 تا 600 کالری که برای تبدیل یک گرم آب به گاز لازم است بسیار زیاد می‌باشد. سرانجام بخار آب در فرآیند تراکم قطرات آب، ابرها را بوجود آورده و در نتیجه


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد اتمسفر

اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم

اختصاصی از فی موو اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم


اقدام پژوهی چگونه توانستم  علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 15

 

فهرست مطالب

چکیده:     4

کلیدواژه ها:             4

مقدمه:      5

توصیف وضعیت موجودوبیان مساله:     7

مساله :     7

شواهد1:  8

گردآوری اطلاعات ،تجزیه وتحلیل وارائه راهکارموقتی       8

اجرای راهکارها     9

شواهد2    10

ارزشیابی تأثیراقدام جدید وتعیین اعتبارآن              11

پیشنهادات:               12

نتیجه گیری وگزارش نهایی:   13

راهکارهایی برای حل مشکل مشابه درخانواده ها  14

فهرست منابع           15

 

مقدمه:

   اصطلاح « گریز از مدرسه »  پس از اجباری شدن آموزش و پرورش در اواخر قرن نوزدهم  متداول شد .  درآن هنـگام ، اصطلاح  مزبور  احتمالا”  تمـام  اشکاال  غیبت بدون اجازه از مـدرسه را شامل می شـد ، و تنـها  دراین اواخر بود که کار بررسی غیبت ،  در اشکال  گوناگون و محتمـل آن بتدریج آغاز شد . این امر بدان علت است که غیبت از مدرسه  نشانـهایی از یک اختـلال است ، که  نمـی توان آن را  به صورتی که ممکن است ترسهای شبانه ، خیس کردن بستـر،یاهوس غذای را درخانواده پنـهان نگه داشت،از انظار مخفی کرد.معلمان احساس می کنند که مدرسه گریزی یک کودک یا ترس او از مدرسه،بازتابی بر آنها دارد ومدد کاران اجتماعـی نیـز هنگامی که  نمی تواننـد کودک  را بــر آن دارند که به مدرسه باز گرد ،ممکن است احساس ناکامی کنند(طالعی،1387).

   اگر کـودک بدون اطلاع پدر یا مادر از مـدرسه غیبت کند ، این را می توان مدرسه گریزی نامید.انسان از خود سؤال می کند، که اگر کودک به مدرسه نرود،چه بر سر او خواهد آمد؟ شغل آینـده اش چه خـواهد شد؟ مسؤول آمـوزشی چگونه می تواند آنهایی را که واقعا“ مدرسه گریزند،وادار به حضور در مدرسه بکند؟


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم

تحقیق و بررسی در مورد احتراق

اختصاصی از فی موو تحقیق و بررسی در مورد احتراق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد احتراق


تحقیق و بررسی در مورد احتراق

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 60

برخی از فهرست مطالب

 نسبت هوا به سوخت از لحاظ نظری

3 تعادل های جرم و انرژی

اطاعاتی در مورد هوا

تعادل شیمیایی

تفاوت kpبا دما

تعادل شیمیایی در فرآیند احتراق

 دماهای نظری شعله

محاسبه دمای شعله واقعی

انتشار شعله

انتشار نشر فرآورده های احتراق

انتشار کل شعله

برآورد شرایط والزامات سوخت

طرح اولیه دیگ بخار استوانه ای شکل و آتش سوز

طرح دیگ بخار/ کوره خنک شده با آب

پیشرفت طرح دیگ بخار آب استوانه ای

احتراق

4-1 اصول و قواعد کلی احتراق

واکنش های احتراق

اختراق به عنوان واکنش شیمیایی سریع اکسیژن در مقابل عناصر قابل اشتعالی از سوخت تعریف می شود سه عنصر شیمیایی قابل اشتعال در زغال و نفت وجود دارد که کربن هیدروژن و گوگرد می باشند.

 معادلات شیمیایی اصلی برای یک احتراق کامل به شرح زیر می باشد:

                                                                                  

                                                                             

                                                                                   

(4-1 الف)

هنگامی که اکسیژن کافی موجود نباشد کربن بطور کامل نسوخته و به شکل مونوکسید کربن باقی می ماند.

  • مقدار کافی اکسیژن برای سوخت باید فراهم شود.
  • اکسیژن و سوخت نباید کاملاً با هم ترکیب شوند.
  • ترکیب سوخت و اکسیژن هوا باید در حدود یا بالاتر از دمای افروزش نگه داشته شود.
  • حجم کوره باید به اندازه ای باشد که به ترکیب حاصل فرصت احتراق داده و شرایط آن را فراهم سازد.

مشعل کوره باید به اندازه ای باشد که به ترکیب حاصل فرصت احتراق داده و شرایط آن را فراهم سازد.

 مشعل کوره اکسیژن هوا را فراهم کرده و بمنظور فرایند احتراق عمل ترکیب انجام می گیرد. از آنجائیکه ترکیب کامل اکسیژن هوا و سوخت درواقع غیرممکن است به این منظور اکسیژن زیادی باید فراهم شود تا فرآیند احتراق کاملی رخ دهد. فرآیند ترکیب و میزان اکسیژن اضافی فراهم شده مشخص کننده این است که آیا گازهای مفر حاوی هر دو حاصل از احتراق کامل و غیر کامل خواهند بود. محصولات حاصل از احتراق ناقص شامل سوخت مشتعل شنده(نسوخته) = مونوکسیدکربن و مقدارکمی از سوخت تر کیب شده با اکسیژن می باشد اکثر محصولات حاصل از احتراق ناقص آلاینده های جوی می باشند.

 میزان گرمای سوخت( گرمای احتراق)

در فصل 3 به این موضوع اشاره شد که میزان گرمای سوخت از لحاظ مقدار یا میزان گرمای استاندارد احتراق آن برابر می باشد البته با اثری معکوس همچنین خاطر نشان کردیم که میزان گرمای مازوت ممکن است بطوردقیف تری از گرمای احتراق اجزای تشکیل دهنده بدست آید البته این امر در صورتی امکانپذیر است که ترکیب شیمیایی مشخص می شود( به  جدول 4.3) مراجعه


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد احتراق

تحقیق درباره بتن های مقاوم در اجرا

اختصاصی از فی موو تحقیق درباره بتن های مقاوم در اجرا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بتن های مقاوم در اجرا


تحقیق درباره بتن های مقاوم در اجرا

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات31 صفحه

 

 

 

 

 

 

مقدمه

گسترش زیر بنای حمل و نقل ملتها ، برترین و اولین جزء جامعة حمل و نقا است . اما فراتر می رویم ، زیرا تولیدات ، اقتصاد محلی ، رقابت بین المللی اقتصادی هر ملت به حمل و نقل سریع و مورد اطمینان افراد و کالاها بستگی دارد . در این میان ساختار پل بزرگراه ها ‌، ارزنده ترین ، ضروری ترین و فنی ترین جنبه های مورد نیاز برای گسترش زیر اساس حمل ونقل است . ما به پلهای مقاومتر و با دوامتر نیازمندیم . بر اساس گزارشی از کنگرة سیستم حمل و نقل ملل 1995  دربارة موقعیت و اجرا ، بیش از 5/12 درصد از پلهای جاده های ایالتی ، جاده های شریانی و جاده های گردآورنده یا ما در دارای ضعف و خرابی ساختاری هستند .

1-HPC (High - Performance concrete): بتنهای مقاوم در اجرا

 

43524 پل وجود دارند که نیاز به تعمیرات اساسی نوسازی یا جایگزینی دارند با وجود آنکه یک پل ناکار آمد لزوماً ناامن نیست ، بعضی از این پلها همواره تحت بار گذرانید و برای عبور وسایل نقلیة سنگین و اتوبوسها در مسیر طولانی و متناوب قرار دارند . یکی از پیشرفت های فنی که توقع ما را در بدست آوردن مدت زمان طولانی و تأثیر گذار بر هزینة سازة پل بزرگراه ها افزایش داده ، اجرای بتنهای مقاوم است . موادی که تحت عنوان اجزاء و فرآورده های مصرفی در ساختار بتنهای مقاوم اجرایی طبقه بندی شده اند چند دهه در آمریکا و دیگر کشور ها در ساختمانها به کار می رفته است . ولی در سالهای اخیر ، نیاز به گسترش زیربنایی ، مطالعات و اجرای HPC در پلها را شتاب بخشید . افزایش شاخصه مقاومت و پایداری پلهایی که HPC  را در تیرها ، کف و پایه های خود شامل می شوند نوید بخش کاهش هزینه نگهداری و زوال این گونه سازه هاست . هم اکنون رقابت بر سر پیدا کردن راهی عملی جهت استفادة فراگیر HPC  و کاهش هزینه های ضروری و خطراتی که ذاتاً در استفاده از هر نوع تکنولوژی جدید است ، می باشد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بتن های مقاوم در اجرا