فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره تیـــرانـدازی

اختصاصی از فی موو پاورپوینت درباره تیـــرانـدازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره تیـــرانـدازی


پاورپوینت درباره تیـــرانـدازی

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 21 اسلاید

 

 

 

 

تاریخچه تیراندازی با تفنگ بادی

تیراندازی با تفنگ بادی از جدید ترین رشته هایی است که در برنامه فدراسیون جهانی گنجانده شده است. در اوایل قرن بیستم میلادی تیراندازی با تفنگ بادی در بسیاری از کشور ها رواج یافت اما نه به عنوان یک رشته رقابتی در سطح بین المللی. تا اینکه در 1958 میلادی کارل آگوست لارسن (دبیر کل فدراسیون جهانی تیراندازی در سالهای 1960- 1947) رشته تفنگ بادی را به عنوان رشته ای که می توانست جای گزین مناسبی برای رشته های خفیف باشد معرفی کرد. تا آن زمان مسابقات تیراندازی در این رشته در برخی از کشور ها انجام می گرفت اما تحقق خواسته او تا 1970 میلادی که مسابقات قهرمانی جهان در این رشته برگزار شد به طول انجامید. لارسن که در سال 1971 میلادی درگذشت. وی سرانجام شاهد بر گزاری این رشته ورزشی در برنامه رقابت های بین المللی بود. در سومین دوره بازی های آسیایی 1958 میلادی این رشته برای اولین بار به صورت سه وضعیت برگزار شد. در 1966 میلادی اولین دوره مسابقات اروپایی این رشته در ویس بادن آلمان بر گزارشد. در این مسابقات 80 تیرانداز در قالب 18 تیم حضور داشتند. در رده بندی تیمی سوییس با کسب 1532 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و گ.کومیت از آلمان با کسب 385 امتیاز عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.

فدراسیون تیراندازی آلمان در 1966 میلادی کارت هدف جدیدی را برای این رشته طراحی وپیشنهاد کرد. در 1970 میلادی با معرفی این کارت رکورد های این رشته دستخوش تحول تازه ای شد. از کارت هدف جدید در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان در فونکس آریزونا استفاده شد. در این مسابقات 93 تیرانداز در قالب 20 تیم حضور داشتند. کشور آلمان با کسب 1512 امتیاز مقام اول تیمی را از آن خود کرد و در رده بندی انفرادی گ.کاسترمان از آلمان با کسب 387 امتیاز نفر اول شد.

در سالهای نخست تعداد 40 تیر در این رشته شلیک می شد اما از 1981 میلادی به بعد در رقابت مردان این تعداد به 60 تیر افزایش یافت و هم ردیف با رشته های دیگر (از نظر تعداد تیر) قرار گرفت. رشته تفنگ بادی نیز در 1984 میلادی به برنامه رقابت های المپیک افزوده شد.تیم ملی مردان کشورمان برای اولین بار پس از القلاب شکوهمند اسلامی ایران در1366 شمسی (1987میلادی) در مسابقات تیر اندازی قهرمانی آسیا شرکت کرد. تیم ملی بانوان کشورمان نیز در 1369 شمسی (1990 میلادی) در بازی های آسیایی پکن حظور یافت.

تفنگ بادی

وزن آن 5 کیلوگرم ودر آن ازساچمه 4.5 استفاده می شود، آرایش این تفنگ ها به گونه ای است که به راحتی وبارعایت اصول حالت گیری، می توان وزن آن را مهار کرد.لازم به ذکر است که داشتن امکانات دیگر مانند: (لباس مخصوص،کفش،گوشی ودستکش و...) در این رشته ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.وزن ماشه در تفنگ بادی آزاد است، شما می توانید آن را آن گونه که می پسندید وراحت ترید تنظیم نمایید، حتی می توانید آنقدر حساسیت آن را زیاد کنید که با اشاره انگشت تیر رها شود، البته این امر بستگی به خود فرد تیرانداز دارد.

تکنیک در تیراندازی با تفنگ بادی

تیراندازان رشته تفنگ بادی باید نسبت به جنبه های خاص تیراندازی که ویژه این رشته است آگاه باشند. وضعیت ایستاده از سطح اتکای کم ومرکز ثقل بالاتری برخوردار است بنا بر این کنترل آن کمی دشوار است.وزن سلاح تنها فقت بوسیله بدن باید مهار شود در نتیجه تیراندازان باید وقت بیشتری را برای تمرین تکنیک های ضروری آن صرف کنند. در سالهای اخیر امتیازهای این رشته به طور چشم گیری افزایش یافته است واین موفقیت به خاطر پیشرفت های فنی در ساخت سلاح، طراحی تجهیزات وتاکید بیشتر ومواثر بر افزایش تکنیک های ذهنی وآرمیدگی است.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره تیـــرانـدازی

راهبردهای توسعه پایدار در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی

اختصاصی از فی موو راهبردهای توسعه پایدار در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

راهبردهای توسعه پایدار در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی


راهبردهای توسعه پایدار در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی

راهبردهای توسعه پایدار در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 18

 

 

 

 

آموزش و پرورش و آموزش عالی در ایران

در برنامه‌های توسعه کشور ما نیروی انسانی جایگاهی ویژه و نقشی محوری دارد و سهمی به‌سزا در توسعه پایدار ایفا می‌کند. آموزش و پرورش متولیان اصلی تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در میان سایر بخش‌ها، موقعیتی خاص و مأموریتی ویژه در برنامه‌های بلندمدت توسعه دارند. از این رو، تدوین و تنظیم برنامه‌های پنج‌ساله در این دو بخش از حساسیت بالایی برخوردار است. مجموعه حاضر سند ملی توسعه آموزش و پروش و همچنین آموزش عالی نام دارد و در تهیه آن، چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، قانون برنامة چهارم و قانون اهداف وظایف و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مهم‌ترین اسناد فرابخشی برای تعیین سیاست‌ها و تشخیص اولویت‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

در این بررسی به تعداد دانش‌آموزان و همچنین تعداد دانشجویان در پایان برنامه سوم توسعه و وظایف و تکالیف برنامه چهارم، تهدیدها و محدودیت‌های آن اشاره شده است.

بخش دولتی دانشگاه‌ها و مؤسسات زیر را شامل می‌شود:

  1. دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  2. دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  3. دانشگاه پیام نور
  4. دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی وابسته به دستگاه‌های اجرایی
  5. دانشگاه‌های جامع علمی ـ کاربردی

بخش غیردولتی دانشگاه‌ها و مؤسسات زیر را شامل می‌شود:

  1. دانشگاه آزاد اسلامی
  2. دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی
  3. مراکز آموزشی علمی ـ کاربردی
  4. مؤسسه‌های آموزش عالی آزاد

 

اهداف آرمانی آموزش و پرورش و آموزش عالی در برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور

الف) اهداف آرمانی آموزش و پرورش کشور


دانلود با لینک مستقیم


راهبردهای توسعه پایدار در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی

تحقیق درباره موقعیت جغرافیایی

اختصاصی از فی موو تحقیق درباره موقعیت جغرافیایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره موقعیت جغرافیایی


تحقیق درباره موقعیت جغرافیایی

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 57 صفحه

 

 

 

 

 

   پیشگفتار

از آن زمانی که انسان پا به عرصه گیتی نهاد و شروع به درنوردیدن کره زمین نمود. به نوعی مجبور بود بداند که هر لحظه چه موقعیت جغرافیایی دارد وهمچنین بداند که ، به کدام سمت باید برود، پس مسئله ناوبری یک مشکل اساسی برای بشر بوده که دراعصار مختلف انواعی برای آن بوجودآمده، ولی تا امروز هر کدام از آنها مشکلات خاص خود را داشته است. انسانهای اولیه وقتی که می خواستند به مقصدی مسافرت نمایند برای خود شاخص هایی طبیعی در نظر می گرفتند و جاهایی که این شاخصهای وجود نداشت، توده هایی ازسنگ روی هم جمع می کردند و آن را به عنوان شاخص منظور می نمودند.. اما این شیوه ناوبری برای فاصله های کوتاه مفید بود و علاوه بر این هنگامی که برف روی این توده ها را می پوشاند و یا باران بعضی از آنها را می شست مسافران مقصد خود را گم می کردند. هنگامی که بشر شروع به پیمودن اقیانوسها نمود دیگر این شیوه کاربر نداشت چون نه عوارض طبیعی وجود داشت ونه جایی که به توان درآن سنگها را روی هم انباشت تنها چیزی که می شد روی آن حساب کرد ستاره ها بودند. فینقی ها اولین کسانی بودند که علم ناوبری را پایه گذاری کردند آنها در روز از خورشید و در شب از ستاره قطبی پولاریس[1] جهت هدایت کشتی ها در دریا استفاده می کردند. همچنین با تعیین مسیر حرکت کشتی ها بوسیله علامت گذاری در کنار ساحل وردگیری ومشاهده آنها هدایت انجام می گرفت اما بهر طریق این روش ناوبری نیز خالی از اشکال نبود چرا که فاصله ستاره ها تا زمین آنقدر زیاد بود که به هیچ وجه نمی شد مسافات پیموده شده را اندازه گرفت. از طرفی فقط در شب های صاف ومهتابی می توانستند از ستاره قطبی و سایر ستارگان جهت تعیین مسیر استفاده نمایند.


 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره موقعیت جغرافیایی

شهرکاشان

اختصاصی از فی موو شهرکاشان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آشنایی باشهرکاشان .مراکز تاریخی و باستانی.خانه بروجردی ها .آرامگاه سهراب سپهری .

آرامگاه بابا افضل کاشانی آرامگاه محتشم کاشانی .آرامگاه فیض کاشانی .مدرسه آقا بزرگ کاشان .باغ  و کاخ تاریخی فین .وغیره ...همراه باتوضیح

اماکن زیارتی و مذهبی.مسجد میرعماد.امام زاده حبیب بن موسی وغیره همراه باتوضیح .در10صحفه


دانلود با لینک مستقیم


شهرکاشان