فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تاخیر برشی در سازه های لوله ای با هسته بتنی

اختصاصی از فی موو بررسی تاخیر برشی در سازه های لوله ای با هسته بتنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاخیر برشی در سازه های لوله ای با هسته بتنی


بررسی تاخیر برشی در سازه های لوله ای با هسته بتنی پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: بررسی تاخیر برشی در سازه های لوله ای با هسته بتنی
دانشگاه سیستان و بلوچستان
استاد راهنما: دکتر ابوالفضل عربزاده
پژوهشگر: بردیا رستمی نیا
شهریور 1382
فرمت فایل: PDF و شامل 121 صفحه

چکیده:
امروزه یکی از فرم‌های سازه‌ای که برای سازه‌های بلند مطرح می‌باشد سازه لوله‌ای است. در این گونه از سازه‌ها مقدار تاخیر برشی که تاثیر مستقیم در کاهش پایداری سازه دارد قابل توجه می‌باشد، که همواره سعی شده است این موضوع در سازه‌های لوله‌ای با در نظر گرفتن عناصر مقاوم جانبی مناسب کاهش یابد. از جمله استفاده از قاب‌های دسته بندی شده و یا مهاربندی‌های کمربندی و غیره.
در این پایان نامه سازه لوله‌ای با هسته بتنی در مرکز و یا هسته‌های بتنی در خارج از مرکز و یا به صورت لوله در لوله مورد تحلیل قرار گرفته و نقش آنها در کاهش تاخیر برشی بررسی شده است.
برای این منظور جهت ارائه یک مدل تئوریک مناسب، با استفاده از تئوری تاخیر برشی در تیرهای صندوقه‌ای و با در نظر گرفتن این موضوع که هسته بتنی و نیز سازه لوله‌ای هرکدام در مدل اول رفتاری خود در مقابل بارهای جانبی مانند یک تیر صندوقه‌ای یک طرف گیردار رفتار خواهند کرد. از این تئوری جهت تفسیر رفتار این گونه سازه‌ها استفاده گردید. در ادامه یک مدل سازه‌ای نمونه 40 طبقه به سه فرم تحلیل گردید و نمودارهای تاخیر برشی و توزیع نیروهای برشی در طبقات مورد بررسی قرار گرفت.
نتایج حاصله نشان داد که استفاده از هسته در این گونه سازه ها می‌تواند به میزان قابل توجهی تاخیر برشی را کاهش دهد و می توان از آن به عنوان یک مدل عملی در مدل سازی ها استفاده نمود.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/180n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZTlBWM0FoZWlHSzA


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاخیر برشی در سازه های لوله ای با هسته بتنی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.