فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

465 - دانلود طرح توجیهی: تولید صیفی جات گلخانه ای به ظرفیت 6000 متر مربع - 15 صفحه

اختصاصی از فی موو 465 - دانلود طرح توجیهی: تولید صیفی جات گلخانه ای به ظرفیت 6000 متر مربع - 15 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

465 - دانلود طرح توجیهی: تولید صیفی جات گلخانه ای به ظرفیت 6000 متر مربع - 15 صفحه


465 - دانلود طرح توجیهی: تولید صیفی جات گلخانه ای به ظرفیت 6000 متر مربع - 15 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی طرح

بررسی ابعاد مختلف طرح (معرفی محصول - مالی منابع انسانی فضا و ...)

دارای فرمت PDF می باشد.

مناسب برای شروع یک کسب و کار

مناسب جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه درسی

نگارش طرح توجیهی یک طرح کسب و کار خوب باید مانند یک داستان، گویا و واضح باشد و باید اهداف کسب و کار را به صورت موجز و کامل بیان کرده و راه رسیدن به آنها را نیز مشخص نماید. به‌گونه‌ای که سرمایه‌گذاران (دست‌اندرکاران کسب و کار) دقیقاً مفهوم را متوجه شده و خودشان نیز راغب به خواندن و درک دیگر بخش‌ها گردند.

طرح توجیهی در واقع سندی آماده ارائه می باشد که در آن نحوه برآورد سود و زیان و سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و نقطه سر به سر، بازدهی سرمایه، دوره برگشت سرمایه و ... بیان خواهد شد.

در صورتی که نیاز به جزئیات بیشتر و یا دریافت فهرست مطالب دارید از طریق بخش پشتیبانی و یا ایمیل فروشگاه با ما در ارتباط باشید.


دانلود با لینک مستقیم


465 - دانلود طرح توجیهی: تولید صیفی جات گلخانه ای به ظرفیت 6000 متر مربع - 15 صفحه

آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت

اختصاصی از فی موو آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت


آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت

.آموزش دریافت درگاه پرداخت

 

(آموزش درخواستی)

بسیاری از وبمستران ، با دریافت و نصب درگاه مشکل دارند و نمی دانند از کجا باید شروع کرد . در این آموزش ۰-۱۰۰ دریافت و نصب درگاه را آموزش میدهیم و توضیحات لازم به منطور تسریع در عمل دریافت را ذکر میکنیم .

چند کلام دوستانه : این آموزش به دلیل درخواست های بالای دوستان آماده شده و من به دلیل مشغله هایی که داشتم مجبور شدم توی ساخت آموزش کمی عجله کنم و از طرفی به دلیل مشکلات حجمی برخی دوستان ، قسمت های اضافی آموزش رو حذف کردم و بعضی از موارد (که فکر میکردم نیاز نیست) رو توضیح ندادم . با این حال ۲۲ دقیقع آموزش مداوم و با توضیحات آماده شده . اگر مشکلی در روند یادگیری داشتید بیان کنید . سعی میکنم حل کنمشون .

 

 


دانلود با لینک مستقیم


آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت

دانلود تحقیق درباره شرکت تولیدی رب گوجه فرنگی شهدسان

اختصاصی از فی موو دانلود تحقیق درباره شرکت تولیدی رب گوجه فرنگی شهدسان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق درباره شرکت تولیدی رب گوجه فرنگی شهدسان


دانلود تحقیق درباره شرکت تولیدی رب گوجه فرنگی شهدسان

شرکت تولیدی رب گوجه فرنگی شهدسان محصولی از مجتمع کشت و صنعت بهدیس 2000 واقع در جاده سنتو کیلومتر 25 شهرک چهارطاقی با متراژ حدود 17000 متر و با تولید محصول رب گوجه فرنگی به صورت فله و قوطی شده با تجربه حدود 5 سال پا به اقتصاد و تولیدات گذاشت تا بتواند یکی از نیازهای روزمره ضروری مردم را برآورده کنند و نقشی هم در اقتصاد مملکت کشورمان داشته باشد شرکت تولید شهدسان به غیر از تولید رب تولید محصولات دیگر همچون کمپوت گلابی و سیب و دیگر میوه جان و همچنین کنسرو لوبیا چیتی پرداخته است ولی محصول اصلی که تولید می کند رب گوجه فرنگی می باشد.

تاریخچه

از سال 1377 و اوایل سال 1378 پس از مشاوره و با هم فکری با کارشناسان مجرب و دریافت یکی از محصولاتی که تقریبا بیشتری استفاده روزمره و مورد نیاز مردم جامعه می باشد تولید کننده رب گوجه فرنگی که دارای همین شرایط را دارد و نیاز اصلی جامعه محسوب می شود. و با تجربه ای که در گذشته کسب کرده بود. در ابتدا زمینی به مساحت 17000 متر خریداری کردن از اواخر سال 1378 شروع به احداث این کارخانه و سوله بندی آن و بخش های مختلف کارخانه پرداختند و در سال 1379 با خرید دستگاههای مختلف که بیشتر آن دستگاههای داخلی می باشد و نسب آنها از اواخر سال 1379 شروع به کارکردن که در ابتدا با تولید کم و در حال حاضر با تولید 24 ساعت در روز میزان تولیدات را افزایش داده است.

فضای واحد کارخانه

این شرکت با حدود 4000 متر مساحت کل بخش تولیدی می باشد و شامل یک بخش تولید به مساحت حدود 2000 متر و دو انبار یک انبار برای محصولات نهایی به حدود 700 متر و انبار دیگر برای محصولات اولیه و به خصوص قوطی های خالی می باشد که به مساحت حدود 800 متر و یک سالن و بخش پوست کنی به مساحت حدود 500 متر می باشد. از ابتدای سالن تولید یک آزمایشگاه شیمیایی و یک آزمایشگاه میکروبی می باشد و بخش مدیریت آن در ابتدای کارخانه قرارداد تعداد کارگرانی که در این کارخانه مشغول به کار هستند حدود 100 نفر می باشد که در دو شیفت کار می کنند و دارای دو مهندس و مدیر فنی صنایع غذایی می باشد.

تجهیزات کارخانه:

تجهزات این کارخانه عبارتند از :

1- دستگاه شستشوی گوجه فرنگی

2- نوار نقاله سورتینگ

3- کراش

4- پاستوریزاتور

5- صافی

6- مخزن جمع آوری آب گوجه فرنگی

اوپراتور مداوم وغیر مداوم

رو شوفرها

فیلر پیستونی دستگاه دربندی

تونل حرارتی

دستگاه جت پرینتر

دستگاه شستشوی قوطی با بخار

مخزن نمک زنی

دستگاه شیلینگ

کنسرو و رب گوجه فرنگی

توضیح تجهیزات کارخانه ی شهدسان

1) نوار نقاله سورتینک: این نوار نقاله شامل دو موتور و دو غلطک گردان می باشد که به روی آن نوار پلاستیک (جیرمانند) کشیده شده است.

2) کراش: کراش با خردکن که عمل خرد کردن و له کردن را به عهده دارد که ظرفیت تولید آن به میزان محصول ورودی دارد.

3) پاستورایزاتور: که از نوع لوله ای میباشد وظرفیت آن بستگی به میزان محصول ورودی دارد.

4) صافی : شامل دو صافی مجزا که به ترتیب صافی اول جدا کردن پوست و دانه و صافی دوم مقدار باقی مانده ی پوست و دانه ها را جدا میکند.

5) اوپراتور : شامل 4 اوپراتور بچ و 2 اوپراتور مداوم می باشد که هر اوپراتور Bach ظرفیتی حدود Kg 800 دارد و اوپراتور مداوم هر کدام بستگی به میزان تولید دارد.

6) فیلر: نوع فیلر پیستونی می باشد که ظرفیت پرکردن آن حدود در هر یک 1 دقیقه و 8 عدد قوطی یک کیلوگرمی می باشد.

7) دستگاه دربندی: ظرفیت در بندی درهر دقیقه 8 عدد قوطی یک کیلوگرمی میباشد.

8) دستگاه جت پرینتر: برای علامت و نشانه گذاری که اتوماتیک و با تنظیم دستی انجام میشود.

9) تونل حرارتی : ظرفیت این تونل بستگی به میزان تولید دارد.

10) دیگ بخار : شامل دو دیگ بخار با ظرفیتی 2 تنی دارد.

11) مخزن نمک زنی : شامل دو دیگ استیل ضد زنگ با ظرفیت هر کدام حدود kg 300 میباشد.

12) دستگاه شیلینگ : برای بسته بندی نهایی و ظرفیت بسته آن در هر 45 ثانیه یک عدد بسته بندی میکند.

محصول اصلی و اولیه رب گوجه فرنگی میوه گوجه فرنگی می باشد گوجه فرنگی میوه گوشت دار و پر از آب یک گیاه علفی است رسیده آن به رنگ قرمز و نارس ان به رنگ سبز است درون آن تخم های ریزی وجود دارد. بوته گوجه فرنگی دارای شاخه های دراز و برگهای بریده بریده است. در فارسی گوجه فرنگی را TOMATO نیز می گویند.

گوجه فرنگی در ایران 150 سال سابقه دارد و دارای چندین واریته گیاه شناسی می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

1- گوجه فرنگی معمولی

2- گوجه فرنگی برگ پهن

3- گوجه فرنگی کبابی

4- گوجه فرنگی گلابی شکل

5- گوجه فرنگی ساقه استوار

میوه گوجه فرنگی دارای ویتامین های گوناگون و عناصر فراوانی است که برای بدن انسان مفید می باشد گیاه گوجه فرنگی در برابر سرما حساس است گوجه فرنگی را در زبان عربی بندوره و حلما جلم می گویند.

چند فواید گوجه فرنگی

1- مصرف گوجه فرنگی برای مبتلایان به درد مفاصل تجربه شده است.

2- گوجه فرنگی به علت دارا بودن ویتامین های C,B,A و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن در تامین انرژی تقویت بدن نقش موثری ایفا می کند.

3- گوجه فرنگی یکی از مهمترین منابع ویتامین A می باشد لذا در تقویت بینایی تقویت و سلامتی پوست و مخاطها سرشار از ویتامین های B,B می باشد از این جهت در تسکین دردهای عصبی دفع بی اشتهایی و درمان یبوست تورم دهان و ممیز تجویز می شود.

شامل 119 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق درباره شرکت تولیدی رب گوجه فرنگی شهدسان

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟

اختصاصی از فی موو اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 15 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

چکیده:

پزوهش حاضر با مروری از کتابها و ادبیات موجود درباره مشگل عدم قانون پذیری .

ابتدا با ارائه تعریفی از این مشگل به بررسی عوامل بوجود آورنده ‌‌این مشگل و نظریه های مرتبط در رابطه با این موضوع و با ارائه راهکارهایی در این زمینه برای رفع مشگل عدم قانون پذیری پرداخته ایم .

کلید واژه : قانون پذیری – راه کارهای قانون پذیری – محرومیت زمان مند –تقویت کننده مثبت و منفی

 توصیف و ضعیت موجود:

نرگس دانش آموزی 7 ساله است که بر اثر عدم رفتارهای مناسب اجتماعی هنوز نتوانسته است با دوستانش ارتباط خوبی برقرار کند.

 

درمدتی که من بیشتر او را تحت نظر داشتم در رفتار او با یک مساله مشابه در چندین موقعیت مواجه شدم آنهم عدم قانون پذیری اوست . نرگس اصلا از کارهای گروهی خوشش نمی آید و موفقیتی در فعالیتهای گروهی نداشته او به دوستانش احترام نمی گذارد بیشتر اوقات دوست دارد حرف خود را به کرسی بنشاند و اگر احیانا کسی حرف او را گوش ندهد یا با او درگیر می شود یا وسایلش را پرتاپ می کند .دائم در سالن مدرسه در حال دویدن است انتظامات بیشتر اوقات او را به دلیل بی نظمی در صف حیاط بیرون کشده اند و به خاطر مسخره کردن و پرتاب خوراکی دوستانش او را بازخواست کرده اند با خود گفتم این مشکل نرگس مربوط به عدم قانون پذیری او می باشد اگر این مشکل نرگس حل نشود هم به خود و هم به دوستانش ممکن است صدمه وارد کند بنابر این تصمیم گرفتم تا دنبال اطلاعات بیشتری درباره قانون پیذیری و آموزش آن باشم که حاصل یافته های خود را شرح می دهم:

 

قانون پذیری تعاریف مختلفی دارد عبارتست از :اعمال قواعد و قوانین که یادگیری را تسهیل می کند و اخلال در نظم کلاس را به حدلقل کاهش می دهد (صفری 1383)

 

طبق تحقیقاتی که در سایت های مختف و در مجلات داشته ام نشان می دهد که عدم قانون پذیری در طبقات متوسط جامعه دیده می شود و جالب اینجاست که اکثر افراد به این دانش آموزان قانون ناپذیر بر حسب بیش فعالی می زنند و زود قضاوت می کنند عدم قانون پذیری رفتاری نابهنجار است که از طرف برخی از دانش آموزان سر می زند و مشکلاتی را برای فرد و معلم و دوستانش بوجود می آورد و رفتار آنها بیشتر نامعقول و نامنظم است (کلارک ایزابل به نقل از رستمی1389)

 

در هر حال عدم قانون پذیری یک اختلال است و ما باید آن را از کودکی به افراد بیاموزیم و چه خوبست این آموزش از همان کودکی باشد ما نیز در مدرسه بهتر است قالب آموزش خانواده در این مساله تاکید بیشتری کنیم .

 

فهرست مطالب

چکیده: 3

کلید واژه :. 3

مقدمه: 4

توصیف و ضعیت موجود: 5

شواهد نوع اول : 6

تجزیه و تحلیل : 7

مداخله (ارائه راهکار). 8

اعتبار بخشی : 10

شواهد نوع دوم. 11

پیشنهادات: 12

منابع و مآخذ مورد استفاده. 13


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟

اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش دهم ؟

اختصاصی از فی موو اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش دهم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش دهم ؟


اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش دهم ؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 16 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

 فهرست

مقدمه. 3

مسئله. 4

گردآوری اطلاعات از وضع موجود(شواهد1). 5

3- راههای پیشنهادی. 6

تجزیه و تحلیل اطلاعات. 6

انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آنها. 6

1-پرسش و پاسخ گروهی. 7

2-استفاده از رایانه و نمایش فیلم. 7

3- استفاده از تصاویر و نقشه ها. 8

4- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. 8

5- بازدید از اماکن تاریخی. 9

6-روش نمایشی. 10

7-دست سازه های تاریخی دانش آموزان. 10

گردآوری اطلاعات(شواهد2). 11

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. 11

گزارش نهایی و نتیجه گیری. 12

پیشنهادات. 13

فهرست منابع و مآخذ. 14

 

مقدمه

     یکی از علل عمدة ضعف در یادگیری و در نتیجه مشاهدة نمرات پایین میان دانش آموزان نداشتن انگیزه و علاقة کافی برای یادگیری است. البته انگیزه موضوعی نیست که تنها در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته باشد، این مفهوم از دیر باز مورد عنایت اندیشمندان و بزرگان قرار گرفته است. از جمله بیت زیر نشاندهندة توجه گذشتگان به علاقه در امر تربیت و معلم بود:

درس معلم اربود زمزمة محبتی            جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را

در واقع انگیزه عاملی است درونی که رفتار فرد را در جهت معینی هدایت می­کند و راهنمای او برای گزینش، کوششی از میان کوششهای ارادی وی می­شود.[1] جان دیویی در مورد علاقة فراگیرندگان می­گوید: «علاقه جرقه ای است که بدون آن شعلة یادگیری فروزان نمی­شود.»[2] هدف اصلی نگارنده این است که با چه تمهیداتی می­توان علاقة دانش آموزان را نسبت به درس تاریخ افزایش داد. وقتی که این امر تحقق یافت زمینه برای رشد خلاقیت ها، ابتکارات و اندیشه های نو فراهم خواهد شد.

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش دهم ؟