فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه ( برچسب های موادغذایی)

اختصاصی از فی موو پرسشنامه ( برچسب های موادغذایی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل: doc
حجم فایل: 8 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 2

پرسشنامه ( برچسب های موادغذایی)

دانلود  پرسشنامه

 

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه

نظر موافقان

1. من احساس می کنم که اگر واقعاً بدانم چه چیزی می خورم، خوشحال تر خواهم شد.

 

2. مطالعه برچسب ها در داشتن یک سبک زندگی سالم به من کمک می کند.

 

3. مطالعه برچسب ها ، امکان کنترل بشتری درزمینه رژیم غذایی ام را به من می دهد.

 

4. اگر من برچسب های مواد غذایی را مطالعه کنم، قادر به انتخاب رژیم سالم تری می باشم.

     

نظر مخالفان

1.  مطالعه برچسب های مواد غذایی برایم آسان است.

 

2. واژه های به کار رفته در برچسب های مواد غذایی، پیچیده است.

 

3. درک واژه های به کار رفته در برچسب های مواد غذایی، دشوار است.

 

4.  برچسب های مواد غذایی، روشن و شفاف نیستند.

 

 

مقیاس پرسشنامه

 

 

کاملاً موافقم

موافقم

نه موافقم

نه مخالفم

مخالفم

کاملاً مخالفم

(توضیحات کامل در داخل فایل)

قیمت فایل فقط 5000 تومان


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه ( برچسب های موادغذایی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.