فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم ؟

اختصاصی از فی موو چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم ؟


چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم  ؟

گرد آوری شده در 25 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش

مقدمه

یقیناً جمله ی شریفه ی قرآنی  ((تعاونوا علی البر و التقوی ))1 گوش آشنای هرآشنای  تعلیم و تربیت   است و مفهوم و مضمون آن بر همکاری در کارهای خیر ونیکوکاری تاکید دارد و از آنجائیکه در خیر بودن تعلیم وتربیت شکی نیست پس به طور یقین مشارکت همه­ی زیر مجموعه­های یک جامعه­ی خواهان پیشرفت و توسعه، درتعلیم و تربیت فرزندان آن جامعه ضروری و امری بدیهی است و  نیل و دستیابی سیستم ها و افراد یک جامعه  به سعادت دنیوی و اخروی میسور و ممکن نیست مگر با توجه ، عنایت و مشارکت ویژه و همگانی به تعلیم و تربیت فرزندان آن جامعه(حیدری کیا،1387).

در جهان امروز مشارکت و آموزش از پایه های بنیادین توسعه هستند با توجه به این که آموزش و پرورش نتیجه فعالیتهای سه نهاد عمده خانه، مدرسه و جامعه است. همکاری این سه نهاد در امور آموزش و پرورش بیش از پیش ضرورت دارد(قاسمی پویا،1380، 85).

 در این میان همکاری اولیا در امور تحصیلی فرزندانشان با مدرسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.البته هرگاه صحبت از تعلیم وتربیت به میان می آید اغلب مردم آموزش و پرورش را در نظر می گیرند و بار سنگین تعلیم وتربیت را به دوش مدرسه می گذارند.بعضی از خانواده­ها تصور می­کنند که فقط مدرسه مسئول تعلیم و تربیت فرزندانشان است و همه­ی مشکلات باید در آنجا حل شود آنها از آموزش و پرورش انتظار دارند فرزندانشان را به بهترین وجه ممکن برای داشتن یک زندگی سالم و به دور از هر نوع آشفتگی تربیت نموده و مهارت های لازم این زندگی مورد انتظار آنها را به فرزندانشان آموزش دهد.

کار این دو گروه ( اولیا و مربیان) آنقدر به هم مرتبط است که اگر یکی قصور کند تلاش دیگری خنثی می شود. بنابر این هر پدر ومادری که فرزند خود را به یک واحد آموزشی می سپارند به عنوان عضوی از آن واحد آموزشی در آمده و باید خود را موظف به همکاری  وهمفکری با افرادی که در آموزش  وپرورش فرزندانشان سهم دارند، بدانند. (حیدری کیا،1387)

در سایه­ تداوم ارتباط والدین و مربیان است که رفتار­های نابهنجار و وضعیت­های نامطلوب آموزشی دانش­آموزان بهبود خواهد یافت و محیط آموزشی،محیطی امن و همراه با همدلی و همکاری خواهد بود.(امیراحمدی آهنگ،1388،ص79)

بنابر اهمیت ارتباط بین خانواده و مدرسه در حل مسائل دانش­آموزان و پیشرفت تحصیلی آنها در این تحقیق این موضوع در پایه سوم آموزشگاه منتظر قائم روستای دو چشمه شهرستان نهاوند  مورد بررسی قرار می گیرد.


دانلود با لینک مستقیم


چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.