فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد راه های مقابله با خشم و عصبانیت

اختصاصی از فی موو تحقیق در مورد راه های مقابله با خشم و عصبانیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد راه های مقابله با خشم و عصبانیت


تحقیق در مورد راه های مقابله با خشم و عصبانیت

لینک خرید و دانلود در پایین صفحه

فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات :6

 

فهرست:

 

عصبانیت چیست؟

عصبانیت یک احساس طبیعی است

رابطه ی خشم و افسردگی

ریشه عصبانیت چیست؟

راه های مقابله با عصبانیت

 

سئوالات متعددی از خوانندگان عزیز داشتیم که در مورد خشم و عصبانیت راهنمایی خواسته بودند.  از جمله خواننده ای سئوال کرده است:   شوهرم فردی عصبانی است به سادگی از کوره در می رود.  نگرانی من اکنون در مورد پسرم است. او از وقتیکه وارد دبیرستان شده، گاه می بینم مانند پدرش رفتار می کند.  من آدم ملایمی هستم و همیشه سعی کرده ام آرامش را در خانه حفظ کنم.  سئوال من این است که در مقابل خشم و عصبانیت چه باید کرد و بهترین  راه مقابله با عصبانیت چیست؟
این خواننده عزیز یکی از مهمترین و حساس ترین مسائل و مشکلاتی را که بسیاری از مردم دنیا با آن روبرو هستند مطرح کرده است.  خشم و عصبانیت از عوامل مهم نه تنها اختلافات خانوادگی، بلکه مشکلات در محیط کار و در روابط اجتماعی است.  برای درک بهتر این مشکل بزرگ ابتدا ببینیم خشم و عصبانیت چیست.  

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد راه های مقابله با خشم و عصبانیت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.