فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش مدیریت موضوع تخفیف در مغازه های ایرانی برای فروشندگان

اختصاصی از فی موو آموزش مدیریت موضوع تخفیف در مغازه های ایرانی برای فروشندگان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش مدیریت موضوع تخفیف در مغازه های ایرانی برای فروشندگان


آموزش مدیریت موضوع تخفیف در مغازه های ایرانی برای فروشندگان

موضوع تخفیف دادن یا ندادن یا مقدار آن یکی از مشکلات همیشگی فروشندگان ایرانی هست چون معمولا ایرانی ها بدون تخفیف گرفتن در یک معامله آن را به پایان نمیرسانند مشکل خریداران ایرانی بیشتر از قیمت محصول به عادت وفرهنگ شان در این مورد برمیگردد، چون اگر یک جنس قیمت کاملا مناسبی هم داشته باشد باز دنبال تخفیف گرفتن هستند برای حل این موضوع باید مغازه دار بتواند از ترفندهای ماهرانه فروش خود استفاده کند تا بتواند فروش را مدیریت کند که هم معامله سربگیرد و هم مشتری از خرید خود راضی و شاد باشد تا برای خرید های بعدی دوباره به مغازه ما برگردد در این مقاله مهارت های پیدا کردن علت تخفیف خواستن مشتری و سپس با بررسی تک تک آنها روش های برخورد حرفه ای با هر کدام آموزش داه خواهد شد این مقاله کاملا بومی و متناسب با فرهنگ مشتری ایرانی گردآوری و تالیف شده و به هیچ عنوان کلی گویی های ترجمه مقالات خارجی که عملا هیچ کاربردی در ایران ندارند نیست برعکس کاملا بومی سازه شده و مختص ایران میباشد  . در پایین بخشی از آموزش به صورت رایگان قرار داده شده است .

 

 

((قیمتتون بالاست آخه یا قرون میگین شما))

این وضعیت معمولا برای اجناس و کالا های مرغوب اتفاق می افتد. شما باید این اطمینان را به مشتری بدهید که در قبال خرید این کالا منافعی بیش از پرداخت این مبلغ نصیبش می شود و در این حالت به مشتری بگویید آیا شما دوست دارید محصولی ارزانتر بخرید اما مدت زمان کمی از آن استفاده کنید؟ یا میخواهید محصولی ارزانتر بخرید اما دائما نگران تعویض قطعات آن باشید ؟ آیا می خواهید محصول ارزان قیمت بخرید ولی زود از بین بره؟  

به مشتری با حالت سوالی بگویید میدانید چرا با اینکه این محصول از سایر کالاهای مشابه گرانتر است باز هم مشتریان خواهان این کالا هستند؟  چون این محصول در  کیفیت خیلی بهتر از سایر کالاهای مشابه است به مشتری اطمینان خاطر دهید که در مصرف بلند مدت این محصول مشکلی پیش نخواهد آمد . بطور عمده در این وضعیت شما باید کالای خود را دارای کیفیتی بالا تر نسبت به سایر کالاها نشان دهید و مزایایی که منجر به معقول شدن قیمت شما در مواجهه با محصول رقیب می شود را برجسته سازید. از مصائب و مشکلات کالاهای ارزان و بی کیفیت بگویید این عمل خود به خود مشتری را از لحاظ روانی قانع می سازد که پرداختن مبلغی بالاتر به دردسر خرابی و بی کیفیتی وکارایی پایین محصول ارزان تر می ارزد.....

........فرض کنید مشتری برای خرید یک شلوار ساده به شما مراجعه میکند و بعد از دیدم شلوارهای شما میگوید مشابه این را در فروشگاه دیگری با قیمت کمتری دیدم شما باید در این حالت بگویید مطمعنا شبیه این شلوار در بازار خیلی است و تشخیص تفاوت آنها کار آسانی نیست ولی ما باکیفیتترین اجناس رو برای فروش می آوریم این شلوارها نخی هستن و رنگ ثابت دارن پرزدهی هم اصلا ندارن  و سپس به او بگویید قیمت ما بالا به نظر می رسد چون کیفیت کالایمان بالاست و از کیفیت محصولاتی که میفروشیم اطمینان  داریم و اینکه این کالا برای شما منافع بلند مدت به همراه دارد. به او بگویید که قیمت چه اهمیتی دارد وقتی کالایی باعث دردسر و اتلاف وقت شما شود؟ بگویید به ریکسش می ارزد به خاطر تفاوتی جزئی در قیمت،کالایی نا مطمئن بخرید؟ به طور کل در این حالت بهتر است از طرفی معایب و پیامد های منفی خرید کالای بی کیفیت و ارزان را گوشزد کنید و از طرفی ویژگی کالای خودتان را به رخ مشتری بکشید....

 

درصورت عدم رضایت از محتوا بعد از خرید میتوانید با ایمیلava.negar@yahoo.com در میان بگذارید تا وجه پرداختی شما عودت داده شود. 

 


دانلود با لینک مستقیم


آموزش مدیریت موضوع تخفیف در مغازه های ایرانی برای فروشندگان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.