فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل سابلیمینال رهایی از حسادت

اختصاصی از فی موو فایل سابلیمینال رهایی از حسادت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل سابلیمینال رهایی از حسادت


فایل سابلیمینال رهایی از حسادت

تاکیدات پنهان به کار رفته در این فایل صوتی تلقینی :

من عالی هستم/ من منحصر به فرد هستم/ من لایق بهترین ها هستم/ داشته های دیگران خوشحالم می کند/ می توانم به هر انچه میخواهم برسم/ این دنیا سرشار از فراوانی است/ می توانم به ارزوهایم برسم/ من قدرتمند و منحصر به فردم/ از دیدن ثروت و زیبایی دیگران لذت می برم/ خودم و همه را دوست دارم

حاوی امواج تتا برای اثر گذاری بیشتر 


دانلود با لینک مستقیم


فایل سابلیمینال رهایی از حسادت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.