فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه: مقایسه سلامت روانی و استرس کارکنان شبکه بهداشت با پرستاران بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد

اختصاصی از فی موو پایان نامه: مقایسه سلامت روانی و استرس کارکنان شبکه بهداشت با پرستاران بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کامل

دارای 5 فصل

به همراه تجزیه و تحلیل داده آماری به کمک spss

 دارای منابع دقیق و قابل استناد- ذکر منابع پس از اتمام هر پاراگراف

پرسشنامه استاندارد سلامت عمومی فرم 28 سوالی گلدبرگ و هیلر ( 28 _ GHG ) و آزمون ( 17 سوالی ) استرس

 ادبیات و پیشینه تحقیق

فایل ورد و قابل ویرایش

همراه با ضمائم (نمونه کامل از هر دو پرسشنامه)

 تعداد صفحات 130

تعداد 90 نفر نمونه مورد تحقیق

همراه با 6 فرضیه تحقیق

سال 1393

 

 

گوشه ای از مطالب تحقیق 

بیان مسئله :

ریو ( 1992 ) وقتی که عامل استرس زا ، زندگی انسان را تحت تاثیر قرار دهد ، حالت هیجانی و تفکر فیزیولوژیکی ما از سطح بهنجار و متعادل خود خارج شده ، قعالیت های شناختی آسیب پذیر می گردد و مشکلات رفتاری بصورت احساس اضطراب و افسردگی فرا خوانده می شود ( به نقل از سید محمدی ، 1378 ) . استرس شدید و بلند مدت نظیر تغییرات زندگی (هارکنیس و لوتر ، 2001 ) می تواند توانایی سازگاری فرد را تحت تاثیر قرار دهد، موجب افسردگی شود و ضمن آسیب به بدن، لذت زندگی را از بین ببرد (کی کولت- گلاسر ، 2002 ، به نقل از شیربیم ، سودانی و شفیع آبادی ، 1387 ) .

در واقع، جوامع انسانی بدون حفظ سلامت و رعایت بهداشت، نمی توانند بقا و استمرار خود را حفظ کنند، زیرا، بیماری و ناتوانی روابط انسانی را مختل و در نتیجه احساس امنیت و همبستگی را از انسان ها سلب خواهد کرد ( شاملو ، 1382 ) .

تحقیقات مکرراً نشان داده اند که در مقایسه با مردان ، میزان اختلالات افسردگی و اضطراب در بین زنان بیشتر است ( آنشنسل و همکاران ، 1981 ، به نقل از عبداللهی ، 1386 ، ص 48 ) . همچنین تحقیقات دیگری نیز نشان داده اند که میزان فشار کاری وارده بر زنان و مردان تفاوت چشمگیری دارد و این بستگی به دسترسی هر دو جنس به منابع دارد. این دسترسی به دو دلیل مهم است . اول آنکه در اختیار داشتن منابع اجتماعی بزرگتر یا بیشتر سبب می شود فرد با محرک های استرس زای کمتری مواجه شود ( ترنر ، ویتون و لوید ، 1995 ) . دوم آنکه منابع و امکانات برای مقابله با محرکهای استرس زا ، مفید و مؤثر هستند ( به نقل از عبداللهی ، 1386 ، صص 48 و 49 ) . با توجه به تحقیقات ذکر شده و نتایج تحقیقات ساراسون ، ساراسون ( 1984 ) ؛ لازاروس و فوکمن ( 1984 ) ؛ شیرر ( 1986 ) به نقل از شفیعی و همکاران (1387 ، صص 139- 150 ) و تحقیقات هاچ شیلد ( 1989 ) ؛ لینک ، لنون و دورنوند ( 1993 ) ؛ راس و وو ، ( 1996 ) ، به نقل از عبداللهی ، صص 35 85 ) . حال در تحقیق حاضر نیز به مقایسه سلامت روانی و استرس کارکنان شبکه بهداشت با پرستاران بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد می پردازیم .


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه: مقایسه سلامت روانی و استرس کارکنان شبکه بهداشت با پرستاران بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.