فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اصول و اهداف CRM

اختصاصی از فی موو اصول و اهداف CRM دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

امروزه شرکت ها و سازمان ها در دوران اقتصاد مشتری مدار فعالیت می کنند. که در این دوران، مشتری حاکم واقعی بازار است و این رویکرد نتیجه ظرفیت مازاد تولید است. بنابراین شرکت ها باید بیاموزند که چگونه از تمرکز بر تولید محصول به سمت تمرکز بر مالکیت مشتریان حرکت کنند. آن ها باید مشتریان را به عنوان یک دارایی مالی در نظر بگیرندکه مانند هر دارایی دیگری نیاز به مدیریت رساندن آن به بالاترین میزان بازدهی را دارد .

شرکت ها علاوه بر تدوین استراتژی هایی برای جذب مشتریان جدید و انجام معامله با آن ها درصدد برآمده اند تا مشتریان کنونی را نیز حفظ کرده و رابطه ای دائمی با آن ها به وجود آورند. آن ها دریافته اند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیشتری از دست دادن یک قلم فروش است و آن به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است مشتری می تواند در طول زندگی خود یا دوره زمانی که خریدار محصولات شرکت می باشد، انجام دهد


 


دانلود با لینک مستقیم


اصول و اهداف CRM
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.