فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی و مقایسه پتانسیل خوردگی آرماتورهای مدفون در بتن های خود تراکم (scc) حاوی پودر سنگ آهک، خاکستر پوسته شلتوک برنج و دوده سیل

اختصاصی از فی موو بررسی و مقایسه پتانسیل خوردگی آرماتورهای مدفون در بتن های خود تراکم (scc) حاوی پودر سنگ آهک، خاکستر پوسته شلتوک برنج و دوده سیلیس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی و مقایسه پتانسیل خوردگی آرماتورهای مدفون در بتن های خود تراکم (scc) حاوی پودر سنگ آهک، خاکستر پوسته شلتوک برنج و دوده سیلیس


بررسی و مقایسه پتانسیل خوردگی آرماتورهای مدفون در بتن های خود تراکم (scc) حاوی پودر سنگ آهک، خاکستر پوسته شلتوک برنج و دوده سیلیس

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی و مقایسه پتانسیل خوردگی آرماتورهای مدفون در بتن های خود تراکم (scc) حاوی پودر سنگ آهک، خاکستر پوسته شلتوک برنج و دوده سیلیس  

• دانشگاه گیلان  

• استاد راهنما: دکتر علی صدر ممتازی - دکتر ملک محمد رنجبر  

• پژوهشگر: میر احمد احمدی راد  

• سال انتشار: اسفند 1385  

• فرمت فایل: PDF و شامل 139 صفحه

 

چکیــــده:

خوردگی آرماتور فولادی در بتن در اثر نفوذ یون کلر از بزرگترین چالش‌هایی است که از دیدگاه پایداری و دوام در سازه‌های بتن مسلح بوده و ارائه راهکار برای حفظ عملکرد سازه‌های واقع در این محیط مخرب لازم می‌نماید.

در این پایان نامه به منظور بررسی عملکرد بتن خود تراکم و خاکستر پوسته برنج، سه نوع بتن خود تراکم و یک نوع بتن معمولی ساخته شد. در هر مخلوط خودتراکم یکی از مصالح خاکستر پوسته برنج، میکروسیلیس و پودر سنگ آهک به عنوان جایگزین نسبی سیمان پرتلند استفاده گردید. برای بررسی عملکرد 4 مخلوط مذکور خواصی همچون مقاومت فشاری و خمشی، مقدار انبساط، پتانسیل الکتروشیمیایی خوردگی، نفوذ کلر، مقاومت الکتریکی و مقاومت کششی میلگرد نمونه‌های واقع در شرایط محیطی آب معمولی و مخرب نمکی با مقدار %5 نمک به مدت 210 روز مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای اندازه گیری پتانسیل خوردگی از الکترود مس- سولفات مس مطابق استاندارد ASTM C876 و برای تعیین پروفیل یون کلر در بتن از روش اسیدی استفاده شده است.

براساس نتایج مقدار سیمان لازم برای کسب 1MPa مقاومت فشاری در بتن خودتراکم 15 تا 42 درصد کمتر از بتن معمولی می‌باشد. همچنین بتن‌های خودتراکم دارای سیکل‌های تر و خشک شدن مطابق استاندارد ASTM G109، در پتانسیل خوردگی 19 الی 32 درصد و در نفوذ یون کلر 53 الی 73 درصد و در حالت مغروق نفوذ یون کلر 52 الی 84 درصد و مقاومت فشاری و خمشی 40 الی 100 درصد نسبت به بتن معمولی از عملکرد بهتری برخوردار می‌باشند. به طور کلی با توجه به نتایج بدست آمده در این تحقیق به ترتیب نمونه‌های بتن خود تراکم حاوی میکروسیلیس و خاکستر پوسته شلتوک برنج از دوام بهتری نسبت به سایر نمونه‌ها در شرایط محیطی مخرب نمکی برخوردار بوده‌اند.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی و مقایسه پتانسیل خوردگی آرماتورهای مدفون در بتن های خود تراکم (scc) حاوی پودر سنگ آهک، خاکستر پوسته شلتوک برنج و دوده سیلیس

مقایسه ضریب رفتار قاب های دارای مهاربند کمانش ناپذیر و قاب های دارای مهاربند واگرا

اختصاصی از فی موو مقایسه ضریب رفتار قاب های دارای مهاربند کمانش ناپذیر و قاب های دارای مهاربند واگرا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقایسه ضریب رفتار قاب های دارای مهاربند کمانش ناپذیر و قاب های دارای مهاربند واگرا


مقایسه ضریب رفتار قاب های دارای مهاربند کمانش ناپذیر و قاب های دارای مهاربند واگرا

• مقاله با عنوان: مقایسه ضریب رفتار قاب های دارای مهاربند کمانش ناپذیر و قاب های دارای مهاربند واگرا  

• نویسندگان: نگار بخشی ، فریدون امیدی نسب ، بابک باقری  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های فولادی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

در این مقاله ضریب رفتار و مؤلفه‌های تشکیل دهنده آن: ضریب اضافه مقاومت و ضریب کاهش ناشی از شکل پذیری قاب‌های دارای مهاربند کمانش ناپذیر (BRBF) و قاب‌های دارای مهاربند واگرا (EBF) با یکدیگر مقایسه گردیده است. به منظور بررسی ضریب رفتار این دو سیستم، مدل‌ها در 4 طبقه به عنوان قاب‌های کوتاه، 8 طبقه به عنوان قاب‌های متوسط و 12 طبقه به عنوان قاب‌های بلند طراحی و توسط نرم افزار SAP2000 تحت تحلیل آنالیز استاتیکی غیرخطی (Pushover) قرار گرفته و مطالعه شدند. در این مطالعه تغییرات پارامترهای مؤثر بر ضریب رفتار و در نهایت ضریب رفتار تحت افزایش ارتفاع مورد بررسی قرار گرفته است، نتایج نشان داد که مقادیر ضریب رفتار و مؤلفه‌های تشکیل دهنده آن برای تمامی قاب‌ها با افزایش ارتفاع کاهش می‌یابد. همچنین در انتها مقایسه نتایج نشان داد که مهاربند EBF دارای ضریب رفتارکمتری نسبت به مهاربند BRB می‌باشد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مقایسه ضریب رفتار قاب های دارای مهاربند کمانش ناپذیر و قاب های دارای مهاربند واگرا

بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صلبیت اتصال ساده تیر و ستون در قاب های با مهاربندی همگرا

اختصاصی از فی موو بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صلبیت اتصال ساده تیر و ستون در قاب های با مهاربندی همگرا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صلبیت اتصال ساده تیر و ستون در قاب های با مهاربندی همگرا


بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صلبیت اتصال ساده تیر و ستون در قاب های با مهاربندی همگرا

 

• مقاله با عنوان: بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صلبیت اتصال ساده تیر و ستون در قاب های با مهاربندی همگرا  

• نویسندگان: جواد کاتبی ، مهدی کهریزی ، حمید عابدی  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های فولادی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

قاب فولادی با مهاربندی همگرا و اتصال ساده تیر به ستون یک سیستم متداول در آیین نامه‌ها می‌باشد. در این سیستم برای اتصال مهاربند به قاب از ورق استفاده می‌گردد و اتصال تیر و ستون فقط برای انتقال نیروی برشی طرح می‌گردد. به صورت ایده آل فرض می‌شود که هیچگونه لنگر خمشی در اتصال ظاهر نمی‌شود. این پژوهش به بررسی و مطالعه تاثیر ورق اتصال انتهای بادبند همگرا بر صلبیت جانبی قاب و اتصال تیر به ستون می‌پردازد. به همین منظور با استفاده از نرم افزار اجزاء محدود مدل یک قاب دارای مهاربند همگرا صحت سنجی می‌گردد. سپس سازه نمونه در 5 حالت مختلف مدل سازی و شاخص‌هایی نظیر مقادیر تنش و نحوه توزیع آنها، نمودار هیسترزیس ، نمودار مقاومت قاب، انرژی جذب شده و تغییر شکل زاویه‌ای اتصال تیر به ستون مورد مطالعه قرار می‌گیرد. نتایج این بررسی نشان می‌دهد که ورق اتصال مهاربند به صورت چشمگیری سبب ایجاد سختی جانبی در قاب و صلبیت اتصال تیر به ستون می‌گردد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صلبیت اتصال ساده تیر و ستون در قاب های با مهاربندی همگرا

بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در تعداد و محل تشکیل مفاصل پلاستیک در سازه های فولادی مهاربندی شده

اختصاصی از فی موو بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در تعداد و محل تشکیل مفاصل پلاستیک در سازه های فولادی مهاربندی شده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در تعداد و محل تشکیل مفاصل پلاستیک در سازه های فولادی مهاربندی شده


بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در تعداد و محل تشکیل مفاصل پلاستیک در سازه های فولادی مهاربندی شده

• مقاله با عنوان: بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در تعداد و محل تشکیل مفاصل پلاستیک در سازه های فولادی مهاربندی شده  

• نویسندگان: محسن شهبازی ، ارسطو ارمغانی ، احمد رحمانی فیروزی  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های فولادی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

سیستم‌های غیر فعال اتلاف انرژی که میراگر اصطکاکی (Friction Damper) به عنوان یکی از انواع این سیستم‌ها می‌باشد، امروزه مورد توجه فراوان قرار گرفته‌اند. استفاده از این سیستم‌ها باعث تمرکز اتلاف انرژی در میراگرها شده و در نهایت تقاضای اتلاف انرژی در اعضای اصلی سازه (تیرها، ستون ها و مهاربندها) کاهش می‌یابد. هدف این تحقیق، بررسی عملکرد قاب‌های فولادی مهاربندی شده با میراگر می‌باشد و رفتار این قاب‌ها با قاب‌های فولادی بدون میراگر مورد مقایسه قرار گرفته است، و در نهایت مقایسه این دو سیستم می‌باشد. نمونه‌های مورد مطالعه با نرم افزار ETABS به صورت بهینه طراحی شده است و سپس تحلیل تاریخچه زمانی غیرخطی دینامیکی در نرم افزار SAP2000 بر روی یک قاب دو بعدی (با میراگر و بدون میراگر) از این نمونه‌ها انجام شد. نتایج تحلیل و بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از میراگرهای اصطکاکی در قاب‌ها باعث کاهش مفاصل پلاستیک و جابجایی مفاصل از اعضای اصلی سازه به محل میراگرها می‌باشد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در تعداد و محل تشکیل مفاصل پلاستیک در سازه های فولادی مهاربندی شده

تاثیر نحوه تشکیل مفاصل پلاستیک در رفتار لرزه ای قاب های خمشی فولادی

اختصاصی از فی موو تاثیر نحوه تشکیل مفاصل پلاستیک در رفتار لرزه ای قاب های خمشی فولادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تاثیر نحوه تشکیل مفاصل پلاستیک در رفتار لرزه ای قاب های خمشی فولادی


تاثیر نحوه تشکیل مفاصل پلاستیک در رفتار لرزه ای قاب های خمشی فولادی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش زلزله با عنوان: تاثیر نحوه تشکیل مفاصل پلاستیک در رفتار لرزه ای قاب های خمشی فولادی  

• دانشگاه تربیت مدرس  

• استاد راهنما: دکتر فرهاد دانشجو  

• پژوهشگر: کاوه وثوقی  

• سال انتشار: زمستان 1381  

• فرمت فایل: PDF و شامل 151 صفحه

 

چکیــــده:

تشکیل مفاصل پلاستیک و نحوه توزیع آنها و مکانیزم شکست نقش بسیار مهمی را در طراحی لرزه‌ای سازه می‌تواند ایفا نمایند. نوع مکانیزم بر حساسیت قاب نسبت به اثرات ثانویه و مقدار شکل پذیری کلی و موضعی و میزان جذب انرژی و پایداری سازه تا قبل از خسارت و ناپایداری کلی و انهدام اثر می‌گذارد. مکانیزم شکست قاب‌های خمشی تحت اثر زلزله را می‌توان در سه نوع عمده (اول و دوم و سوم) در نظر گرفت. مکانیزم نوع اول مکانیزم حاصل از ایجاد مفاصل در تیرها و ستون‌های چند طبقه اول به بالا و مکانیزم نوع دوم مکانیزم حاصل از ایجاد مفاصل در تیرها و ستون‌های چند طبقه فوقانی و مکانیزم نوع سوم مکانیزم یک طبقه میانی را شامل می‌شود. مکانیزم شکست نوع سراسری یا کلی یک حالت خاص مکانیزم نوع دوم می‌باشد که در آن مفاصل پلاستیک در دو انتهای تیرها و در ستون‌های طبقه اول در نزدیکی اتصال به شالوده می‌باشد این نوع مکانیزم بر اساس تحقیقات انجام شده بیشترین میزان جذب انرژی را در برابر زلزله از خود نشان می‌دهد.

هدف از این تحقیق بررسی نحوه تشکیل مفاصل پلاستیک و در نتیجه نوع مکانیزم شکست در رفتار لرزه‌ای قاب‌های خمشی فولادی است. برای رسیدن به این هدف در این تحقیق نه قاب فولادی خمشی سه، شش و ده طبقه و یک، دو و سه دهانه با آئین نامه 519 و 2800 بارگذاری و توسط آئین نامه ایران (مقررات ملی ساختمانی ایران (مبحث دهم)) و بدون در نظر گرفتن معیار نسبت مقاومت ستون به تیر (در هر اتصال) آئین نامه 2800 در قابهای خمشی ویژه و با در نظر گرفتن این معیار و روش ستون‌های یکسان و روش آقای گرسی و روش نهایی طراحی گردیده و تحت اثر سه زلزله طبس، ناغان و توسط نرم افزار DRAIN 2DX آنالیز غیر خطی دینامیکی شده‌اند. در حالت طراحی با آئین نامه ایران در قاب‌ها عموماً مکانیزم نوع سه رخ می‌دهد و شکل پذیری بسیار کم است. در حالت کنترل معیار 2800 مکانیزم عموماً مکانیزم نوع اول در چند طبقه اول می‌باشد و شکل پذیری بهتر است. در حالت ستون‌های یکسان و استفاده از روش گرسی مکانیزم نزدیکتر به مکانیزم نوع سراسری است و در نتیجه مقاومت و شکل پذیری سازه بهتر است. در روش نهایی که با سعی و خطا انجام گردید نتیجه حاصل از پژوهش نشان داد که مکانیزم سراسری در هنگام شکست بوجود می‌آید و شکل پذیری آن نسبت به روش‌های قبلی مطلوبتر و مقاومت آن بیشتر است.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


تاثیر نحوه تشکیل مفاصل پلاستیک در رفتار لرزه ای قاب های خمشی فولادی