این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه می باشد.
با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وکاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی و یا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود.
بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند .. 8
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. 11
یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها :. 12
خلاصه و نتیجه گیری (گردآوری شواهد 2 ). 13
اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کردم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شد؟