فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سنجش از دور ماهواره ای و سطحی غبارهای بیابان صحرا

اختصاصی از فی موو سنجش از دور ماهواره ای و سطحی غبارهای بیابان صحرا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سنجش از دور ماهواره ای و سطحی غبارهای بیابان صحرا


سنجش از دور ماهواره ای و سطحی غبارهای بیابان صحرا مقاله به زبان انگلیسی بوده و عنوان اصلی آن به شرح زیر است:
Satellite and surface-based remote sensing of Saharan dust aerosols
مقاله در ژورنال ISI و معتبر Remote Sensing of Environment به چاپ رسیده است.

دانلود با لینک مستقیم


سنجش از دور ماهواره ای و سطحی غبارهای بیابان صحرا

دانلود تحقیق جامع و کامل در مورد آسیب شناسی ورزشی

اختصاصی از فی موو دانلود تحقیق جامع و کامل در مورد آسیب شناسی ورزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق جامع و کامل در مورد آسیب شناسی ورزشی


دانلود تحقیق جامع و کامل در مورد آسیب شناسی ورزشی

دانلود تحقیق مربووط به درس تربیت بدنی عنوان:آسیب شناسی ورزشی قالب: word تعداد صفحات: 21 با امکان ویرایش و حذف و اضافه کردن مطلب فهرست مطالب مقدمه 2 ورزش و آسیبها 2 عوامل مهم مرتبط با بروز آسیب های ورزشی 3 طب ورزشی 5 آزمایشهای عادی پزشکی 5 تشخیص و درمان آسیبها و بیماریها 5 توانبخشی و بازگشت به فعالیتهای ورزشی 6 آسیبهای اسکلتی(شکستگیها) 6 انواع صدمه 7 موضع 8 آسیبهای مربوط به بافتهای نرم 8 علائم و تشخیص 8 آسیبهای رباط مفصلی 9 انواع صدمه در رباط 9 موضع 11 علائم و تشخیص 11 توانبخشی 11 دررفتگی 12 موضع 13 آسیبهای عضلانی – پیچ خوردگی ( رگ به رگ شدگی) 13 پارگی عضلانی 13 عوامل مؤثر در بروز پارگی عضلانی 14 پارگی ناشی از کشش غیرعادی 15 علائم و تشخیص 15 پارگی ناشی از فشار 16 خونریزی عضلانی 16 پیامدها و عوارض ناشی از آسیبهای عضلانی 17 آسیبهای وتر 17 انواع صدمه 18 علائم و تشخیص 18 نتیجه گیری 19 منابع 20


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق جامع و کامل در مورد آسیب شناسی ورزشی

طرح کامل برای تسهیلات اقتصادی مقاومتی شتر مرغ 70 قطعه ای پروار

اختصاصی از فی موو طرح کامل برای تسهیلات اقتصادی مقاومتی شتر مرغ 70 قطعه ای پروار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

انسان همواره با استفاده ازتکنولوژی جدید از منابع مختلف برا ی تأمین نیازهای خود بهره جسته است: دانشمندان و پژوهشگران دنیا در حال مطالعه مستمر و یافتن شیوه های استفاده بهینه از دامها و افزایش کمی و کیفی محصولات آنها می باشد. از حدود صد سال پیش پرورش شتر مرغ با هدف بهره گیری از فراورده های آن و به دلیل ویژگیهای خاص این پرنده بویژه در قاره آفریقا بطور قابل توجهی مطرح بوده است. خصوصیات منحصر به فرد همچون مقاومت زیاد در برابر شرایط اقلیمی متفاوت ویژگیهای تغذیه ای و تولیدات آن مثل گوشت و چرم و پر و سبب شد تا از ابتدای دهه حاضر استقبال شایانی ا زسوی تولید کنندگان در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهت پرورش و تکثیر شتر مرغ در سطح انبوه و به شکل صنعتی بوجودآید. در همین رابطه و در تحقیقات انجام شده با توجه به ویژگیهای اقلیمی و نوع آب و هوا و سایر شرایط محیطی و پتانسیل های بالقوه فراوان در استان یزد، زمینه مساعدی برای شترمرغ در این روستا وجود دارد. نیت اصلی مجری طرح حاضر این است که طرح فوق بصورت الگو به عنوان جایگاهی جهت تحقیق پیرامون مسائل پرورش شترمرغ مطرح شود تا در آینده شاهد تأسیس مزارع مشابه درکشور باشیم.


دانلود با لینک مستقیم


طرح کامل برای تسهیلات اقتصادی مقاومتی شتر مرغ 70 قطعه ای پروار

پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

اختصاصی از فی موو پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان


پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان یکی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، کارکرد آن ها و شناخت مخاطبان امکان پذیر است. روابط عمومی پس از شناخت دقیق مخاطب به ارزیابی نیازهای آنان پرداخته و براساس نیاز مخاطبان اطلاعات مورد نیاز گردآوری شده را در اختیار آنان قرار می دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحیح از نیاز مخاطبان موجب شکست روابط عمومی در اهداف خود خواهد شد. بر این اساس نیاز روابط عمومی به رسانه ها و مجموعه های مشاور رسانه ها نمایان می گردد.بطور کلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی به حساب می‌آیند.علاوه بر اینها از دیگر ابزارهای ترویجی می‏توان به فروش شخصی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم اشاره کرد. اما مهمترین ابزارهای مختلف ترویج، روابط عمومی و تبلیغات هستند . با نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی در ایران، غالبا شاهد فعالیت روابط عمومی‏ها در قالبی کاملا دولتی هستیم که وظیفه شان دفاع از ابعاد سیاسی سازمان است و توجهی به مشتریان ندارد. در سویی دیگر شاهد تبلیغاتی هستیم که صرفا از سازمان حمایت می کند و توجهی به مشتری ندارد. بدین معنی که روابط عمومی و تبلیغاتی را تجربه کردیم که هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتری فعالیت کرده اند.
منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلکه تبلیغاتی مدنظر است که دارای رویکرد اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی باشد. روابط عمومی‌ها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند که با دستکاری اندیشه‌ها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، کاری نداشته باشد، بلکه به تبلیغاتی بپردازد که بر پایه‌ی اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی‌های عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام می‌گیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید. (پراتکانیس و دیگران،1383، ص‌۲۳). با تبلیغات به‌موقع و متعادل می‌توان برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها را برای مردم تشریح کرد و به تصویر کشید و از همیاری و همفکری و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های منطقه‌ای و ملی سود جست. بنابراین در حرفه‌ی روابط عمومی و ارتباطات، منظور از تبلیغ، به‌کارگیری فن ترغیب و تشویق و استفاده‌ی صحیح و مؤثر از همه‌ی تکنیک‌های ارتباط جمعی، گروهی و فردی است. (شبرنگی، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان می باشد .

دانلود با لینک مستقیم


پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان