فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی انرژی مصرفی خشک کن لایه نازک آزمایشگاهی در فرایند خشک شدن ورقه نازک ترنج

اختصاصی از فی موو بررسی انرژی مصرفی خشک کن لایه نازک آزمایشگاهی در فرایند خشک شدن ورقه نازک ترنج دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی انرژی مصرفی خشک کن لایه نازک آزمایشگاهی در فرایند خشک شدن ورقه نازک ترنج


بررسی انرژی مصرفی خشک کن لایه نازک آزمایشگاهی در فرایند خشک شدن ورقه نازک ترنج نویسند‌گان: محمد شریفی ، شاهین رفیعی ، علیرضا کیهانی ، اسداله اکرم ، حجت احمدی
خلاصه مقاله:
امروزه خشککردن ورقه نازک میوهها به عنوان یکی از فرآیندهای پس از برداشت به منظور حفظ کیفیت محصول، بالابردن قابلیت نگهداری و افزایش بازار پسندی مطرح است. از آن جا که شرایط خشک کردن بر میزانمصرف انرژی مؤثر است در نتیجه در این تحقیق اثر دمای هوا، سرعت خشککن و ضخامت ورقههای نازک ترنج بر انرژی مصرفی خشککن بهدست آمد؛ برای این منظور از خش ککن آزمایشگاهی استفاده گردید. ورقه های ترنجبا پنج دمای 40 و50و60و70و80 درجه سلسیوس و سه سرعت هوای 0/5و1 و 2 متر بر ثانیه و سه ضخامت 2 و4 و 6 میلی متر خشک شد. مقدار انرژی مصرفی برای خشککردن ورقههای نازک ترنج در دماها و سرعتهای مختلف هوای خشککن و ضخامتهای مختلف محاسبه شد و دادهها بهوسیله طرح آزمایشی فاکتوریل در قالب بلوک کامل تصادفی در سه تکرار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که کمترین و بیشترین مقدار انرژی مصرفیدستگاه خشککن به ترتیب مربوط به ضخامت 2 میلیمتر و دمای 40 درجه سلسیوس با مقدار انرژی 3458 وات- ساعت و ضخامت 6 میلیمتر و دمای 70 درجهسلسیوس با مقدار انرژی 14306 وات- ساعت است
کلمات کلیدی: خشک کردن، انرژی مصرفی، ترنج، ضخامت

دانلود با لینک مستقیم


بررسی انرژی مصرفی خشک کن لایه نازک آزمایشگاهی در فرایند خشک شدن ورقه نازک ترنج

تعیین معادله نسبت فشار گاز بعد از کمپرسور به فشار گاز قبل از توربین در موتورهای دیزل با سیستم سوپر شارژر

اختصاصی از فی موو تعیین معادله نسبت فشار گاز بعد از کمپرسور به فشار گاز قبل از توربین در موتورهای دیزل با سیستم سوپر شارژر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعیین معادله نسبت فشار گاز بعد از کمپرسور به فشار گاز قبل از توربین در موتورهای دیزل با سیستم سوپر شارژر


تعیین معادله نسبت فشار گاز بعد از کمپرسور به فشار گاز قبل از توربین در موتورهای دیزل با سیستم سوپر شارژر نویسنده: سیدرضا موسوی سیدی
خلاصه مقاله:
بهینه سازی توان و مصرف سوخت ویژه تراکتور هنگام عملیات کشاورزی ازاهمیت ویژه ای برخورداراست. یکی ازروشهای دقیق بهینه سازی، محاسبه حرارتی موتورهای دیزل می باشد. برای این منظور باید پارامترهایمختلف موتور و تراکتور که در دورها و گشتاورهای مختلف تغییر می کنند، تعیین گردد. یکی از این پارامترها در موتورهای دیزل از نوع سیستم سوپرشارژر، فشار گاز بعد از کمپرسور و فشار گاز قبل از توربین می باشد. با استفادهاز روشهای آزمایشگاهی ، مقدار افزایش فشار در کمپرسور و مقدار افزایش انبساط درتوربین با مقادیر مختلف فشار میانگین فضای احتراق اندازه گیری شده و معادله رگرسیون آن با دقت لازم بدست آمده است. با استفاده از اینمعادله ، مقدار نسبت فشار گاز بعد از کمپرسور به فشار گاز قبل از توربین تعیین شده است.
کلمات کلیدی: تراکتور، توربین، سیستم سوپرشارژر،کمپرسور، موتورهای دیزل

دانلود با لینک مستقیم


تعیین معادله نسبت فشار گاز بعد از کمپرسور به فشار گاز قبل از توربین در موتورهای دیزل با سیستم سوپر شارژر

تحلیل سینماتیکی و سینتیکی مکانیزم لنگ موتور تراکتور MF- 285

اختصاصی از فی موو تحلیل سینماتیکی و سینتیکی مکانیزم لنگ موتور تراکتور MF- 285 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحلیل سینماتیکی و سینتیکی مکانیزم لنگ موتور تراکتور MF- 285


تحلیل سینماتیکی و سینتیکی مکانیزم لنگ موتور تراکتور MF- 285 نویسند‌گان: محمدرضا اسدی اسدآباد ، منصور راسخ ، عبداله گل محمدی ، علی جعفری
خلاصه مقاله:
تراکتور مسی فرگوسن 285 ، میزان تولید بسیار بالاتری را در مقایسه با سایر ترکتورها در کشور دارد. قطعات داخلی موتور (قطعات گردنده داخلی موتور) این تراکتور از لحاظ میزان خرابی در رتبه دوم در بین قطعات مختلف این تراکتور هستند که توجه به این موضوع ضرورت تحقیق در مورد اجزای گردنده موتور این تراکتور را آشکار میسازد. در این راستا تحلیل سینماتیکی و سینتیکی مکانیزم لنگ موتور تراکتورMF- 285 در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر تحلیل سینماتیکی مکانیزم لنگ، تحلیل سینتکی مکانیزم لنگ با در نظر گرفتن نیروهای ناشی از فشار احتراق، توزیع جرم ها در مکانیزم لنگ و نیروهای اینرسی (حاصل از جرم های رفت وبرگشت و جرم های چرخشی) انجام گرفت. در نهایت نمودارهای مربوط به جاجایی، سرعت و شتاب پ یستون و همچنین نمودارهای مربوط به فشار احتراق، نیروی وارد بر سر پیستون، نیروی وارد بر دسته پیستون و نیروی وارد بر یاتاقان ها در طول یک سیکل کامل برحسب زاویه لنگ به وسیله نرم افزار مطلب ترسیم شدند . مقدار بیشینه سرعت پیستون برابر با13/5 متر بر ثانیه، مقدار بیشینه شتاب پیستون برابر با 3550 متر بر مجذور ثانیه، مقدار بیشینه فشار احتراق برابر با 2950 کیلو پاسگال، مقدار بیشینه نیروی فشاری وارد بر دسته پیستون برابر با 19730 نیوتن، مقدار بیشینه نیروی کششی وارد بر دسته پیستون برابر با 10288 نیوتن و بیشینه نیروی وارد بر یاتاقان ها برابر با 30000 نیوتن بدست آمد. به کمک نتایج این تحقیق می توان به تحلیل تنش، خستگی، مودال، هارمونیک، کرنش، انرژی و غیره در مورد اجزای گردنده موتور این تراکتور پرداخت. و برای بهینه سازی آنها پیشنهادهایی را اریه نمود
کلمات کلیدی: تراکتور، موتور، مکانیزم لنگ، تحلیل، سینماتیک و سینتیک

دانلود با لینک مستقیم


تحلیل سینماتیکی و سینتیکی مکانیزم لنگ موتور تراکتور MF- 285

طرح ماشین جمع آوری سیب زمینی - بخش اول : طراحی و ساخت و ارزیابی

اختصاصی از فی موو طرح ماشین جمع آوری سیب زمینی - بخش اول : طراحی و ساخت و ارزیابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح ماشین جمع آوری سیب زمینی - بخش اول : طراحی و ساخت و ارزیابی


طرح ماشین جمع آوری سیب زمینی - بخش اول : طراحی و ساخت و ارزیابی نویسند‌گان: علی عادلخانی ، رضا علیمردانی ، حجت احمدی
خلاصه مقاله:
تولید سیب زمینی جایگاه ویژه ای در بخش کشاورزی کشور ما دارد. شاید بتوان ادعا کرد اهمیت مسئله برداشت این محصول از کشت آن نیز بیشتر می باشد. در کشورهای پیشرفته از روش تمام مکانیزه برای برداشت اینمحصول استفاده می شود ولی در حال حاضر برداشت این محصول در ایران به صورت دستی و نیمه مکانیزه انجام می شود که دستگاه سیب زمینی کن محصول را از زیر خاک بیرون می آورد و توسط کارگران جمع آوری می شود. در کشور ما به دلیل سنگلاخی و کلوخه ای بودن بافت خاک ها و نبود ماشین های فرآوری خاک، استفاده از ماشین های برداشت بخصوص کمباین های سیب زمینی گران قیمت میسر نمی باشد. بنابراین ساخت ماشین مناسبی برای خاک های ایران ضروری است. در این راستا ماشین های مختلفی برای برداشت این محصول طراحی و ساخته شده است. در این پروژه مطالعات بر روی طراحی و ساخت ماشینی انجام شده که کار جمع آوری محصول را انجام می دهد. تمامی قطعات دستگاه توسط نرم افزارCATIA مدل شده است. ماشین ساخته شده شامل دماغه بردارنده، نقاله سینی جدا کننده، مخزن، جعبه دنده، محورها و تسمه ها و یاتاقان هاست. دماغه ماشین طراحی شده شامل یک تیغه و یک چرخ و فلک می باشد. هنگامیکه تیغه به جلو حرکت می کند به کمک چرخ و فلک سیب زمینی ها را ازروی زمین جمع می کند و آن ها را به نقاله بالا برنده تحویل می دهد. نقاله محصول را روی یک سینی جدا کننده می ریزد. سنگ و کلوخ هابه وسیله دو کارگر جدا شده و سیب زمینی ها به داخل مخزن می لغزند
کلمات کلیدی: سیب زمینی،کمباین سیب زمینی، ظرفیت مزرعه ای

دانلود با لینک مستقیم


طرح ماشین جمع آوری سیب زمینی - بخش اول : طراحی و ساخت و ارزیابی