فایل پیش رو یک پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی می باشد که به بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد. تعداد صفحات 173 صفحه است. و در سال 1390از این پایان نامه دفاع شده است.
این فایل حاوی تمام فصول 5 گانه با عناویت زیر است:
فصل اول:
کلیات تحقیق
فصل دوم:
ادبیات و مبانی نظری
فصل سوم:
روش شناسی تحقیق
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
فصل پنجم:
نتیجه گیری
فرمت: PDF
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)