فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماریهای واگیر دار برای کمک به بهیاران - 68 اسلاید

اختصاصی از فی موو دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماریهای واگیر دار برای کمک به بهیاران - 68 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماریهای واگیر دار برای کمک به بهیاران - 68 اسلاید


دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماریهای واگیر دار برای کمک به بهیاران - 68 اسلاید

 

 

 

üویروس مولد ایدز از راههای زیرمنتقل نمی شود مثل:
üدست دادن، در آغوش کشیدن، روبوسی کردن،
üنشستن در کنار هم در کلاس، اتوبوس و ...،
üملاقات بیماران در بیمارستان و دست زدن به آنها،
üعطسه کردن، سرفه کردن،اشک چشم،
üاستفاده از توالت و حمام مشترک، استفاده از ظروف و وسایل غذاخوری مشترک،استفاده از تلفن عمومی، استفاده از استخر عمومی، معاشرت های اجتماعی معمول در جامعه، استفاده از ظروف در رستورانها و
ü نیش حشرات 

 

افراد مبتلا و بیمار نیاز به حمایت و همدلی جامعه دارند.

  آنچه ما را در معرض خطر قرارمی دهد رفتارهای پر خطر ماست، نه زندگی در در کنار افراد مبتلا

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماریهای واگیر دار برای کمک به بهیاران - 68 اسلاید

دانلود پاورپوینت انگیزه های شروع سوءمصرف مواد - 171 اسلاید

اختصاصی از فی موو دانلود پاورپوینت انگیزه های شروع سوءمصرف مواد - 171 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت انگیزه های شروع سوءمصرف مواد - 171 اسلاید


دانلود پاورپوینت انگیزه های شروع سوءمصرف مواد - 171 اسلاید

 

 

 

مطابق تحقیقات درکارگران صنعتی وابسته به موادمخدر:

1-میزان خسارتی که  به سرمایه های ملی  وارد می نمایند5 برابرخسارت ناشی ازافرادعادی است.

2-میزان بهره وری این کارگران نسبت به کارگران طبیعی 30٪کاهش داشته است.

3-میزان هزینه های درمانی نیروهای صنعتی وابسته به مواد مخدر 300٪افراد عادی است.

4-میزان غیبت صنعت کاران معتاد 5/2 برابر افراد عادی است.

5-میزان تاخیردرمحل کارافرادفوق،3برابرافرادعادی است.

6-کارگران وابسته به مواد5/2برابر بیشترازتسهیلات پزشکی استفاده می کنند

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت انگیزه های شروع سوءمصرف مواد - 171 اسلاید

دانلود فایل فلش فارسی گوشی هوآوی Huawei Y330-U11 بیلد نامبر C00B112 با لینک مستقیم

اختصاصی از فی موو دانلود فایل فلش فارسی گوشی هوآوی Huawei Y330-U11 بیلد نامبر C00B112 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش فارسی گوشی هوآوی Huawei Y330-U11 بیلد نامبر C00B112 با لینک مستقیم

این رام مخصوص کشورهای خاورمیانه می باشد و زبان فارسی را پشتیبانی می کند

فلش از طریق : SD Card و SP Flash Tool

اندروید : 4.2.2

بیلدنامبر: C00B112

این رام زبان فارسی را کاملاً پشتیبانی میکند و از طریق SP Flash و SD Card قابل فلش زدن است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش فارسی گوشی هوآوی Huawei Y330-U11 بیلد نامبر C00B112 با لینک مستقیم

دانلود جزوه تدوین

اختصاصی از فی موو دانلود جزوه تدوین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود جزوه تدوین


دانلود جزوه تدوین

 

 

 

 

 

 

 

تدوین از مدون کردن می آید و در فرهنگهای  لغت فارسی ، تدوین به معنای گردآوردن ، فراهم آوردن ، تالیف کردن و یا جمع آوری متون ادبی نظیر شعر و نثر است.

 در کشور ما تدوین را همچنین Editing و یا Montage مونتاژ می شناسند. مونتاژ در فرانسه به معنی سرهم کردن، برهم سوار کردن و به هم پیوند زدن است. این اصطلاح در خاتمه جنگ جهانی اول از صنعت  ابتدا به سینما و سپس به تلویزیون آمد. بین کار یک «مونتور یا تدوینگر» فیلم و یک مهندس مکانیک تشابه زیادی وجود دارد:

نماها توسط مونتور بر اساس نظم از پیش تعیین شده سر هم می شوند. به نحوی که رشته ای از تصاویر کل معناداری را خلق کنند. این کار خیلی شبیه به یک مهندس  یا مکانیکی است که قطعات جداگانه ماشین را طوری طراحی و سرهم می کند که به ماشین مولد کارا و نیرومندی تبدیل شود.

 تدوین یکی از پیچیده ترین و در عین حال مهم ترین مرحله از مراحل مختلف تولید برنامه است که شامل مراحل هنری زیر است:

1-     گزینش تصاویر

2-      تعیین توالی برای نمایش آنها(آرایش تدوینی نماها) مطابق داستان یا موضوع برنامه.

3-   دادن نظم نهایی یا ایجاد تداوم و ریتم دقیق به نماها  وصداها و به منظور خلق بیشترین تاثیر دراماتیک و کشش عاطفی در مخاطب.

 تدوین از نگاه صاحب نظران و فیلمسازان مطرح سینما:

لف کولشوف(کارگردان روسی و اولین نظریه پرداز مونتاژ):

یک نما فی النفسه خنثی است . فقط زمانی به معنا دست می یابد که به نمای دیگر پیوند (برش یا تدوین) شود.پس مونتاژ یعنی هنر خلق معنا با به کار گیری دو نمای متفاوت.

 سرگئی آیزنشتاین(کارگردان روسی و مطرح ترین نظریه پرداز مونتاژ):

برش شیوه ای است برای قابل رویت  نمودن ارتباط دو نما اما مونتاژ بازتاب ذهنی مفهومی است که از مجاورت دو نما حاصل می شود و نمی توان عینا آن را در یک نما بر پرده نمایش داد.

 وسوالود پودفکین (کارگردان روسی و از نظریه پردازان مطرح مونتاژ):

تدوین هنر ایجاد ارتباط بین تصاویر جداگانه ای است که تماشاگر را به اندیشه و یا تفسیری فکری در مورد این ارتباط وامی دارد. تدوین که بیانگر آرمان کارگردان است موثرترین ابزار او برای کنترل و رهبری عواطف و اندیشه های تماشاگر است.

 بلابلاژ(نظریه پرداز مجارستانی سینما):

مونتاژ هنر تداعی معناست مه به جمع نماهایمنفرد معنایی بیشتر ازآنچه که ممکن است به تنهایی داشته باشد عرضه می دارد.

 رودولف آرنهایم(نظریه پرداز آلمانی سینما):

تدوین پیوند خلاقه تصاویری است که در زمانها و مکانهای مختلف ضبط شده اند.

 آندره بازن(نظریه پرداز فرانسوی سینما):

مونتاژ خلق معنایی است که در تک تک نماها موجود نیست، بلکه از جمع آنها حاصل     می شود.

 اورسن ولز(کارگردان فیلمهای همشهری کین، امبرسونهای باشکوه):

تدوین ابزاری است که کارگردان با آن شکل فیلم را در اختیار می گیرد.

 ژان لوک گدار(کارگردان و نظریه پرداز فرانسوی):

تدوین هنر میزانسن کارگردان  موضوع دو نما یکی است اما نمای دوم «وابسته» به نمای اول است. در عین حال ، دو نمای متوالی با وجود داشتن همانندی و تجانس ، در یک یا چندچیز «متفاوت»اند. این تفاوت معمولا در ابعاد(عمدتا در زاویه فیلمبرداری و فاصله دوربین از موضوع) است. مثلا در نمای دور ، باغبانی را در حال بریدن شاخه درختی می بینیم، نمای دوم از حرکت دست او و رفت و برگشت تیغه اره در شاخه است. در این نوع تدوین، یکی از شروط اصلی برای انطباق دو نما«تفاوت» بزرگ نمایی آنهاست، به ویژه این تفاوت برای انطباق (Match) از جنبه حفظ تداوم عمل باغبان ضروری است.

در تدوین تداومی که برمبنای وابستگی نماها است،تمایل به روایت مدوام و بی وقفه وجود داردو ظاهراً سیر طبیعی زندگی را دنبال یا تقلید می کند. از این رو آن را تدوین روایتی (Narrative Editing) نیز می گویند.

البته در موارد خاصی  نیز می توان از تفاوت ابعاد دو نما چشم پوشی نمود و دو نمای کاملا متجانس و یا همانند را به هم پیوند(برش) زد ، در این صورت یکی از دو حالت زیر پیش می آید:

1-     اگر هر دو نما حرکت داشته باشد، پرش خواهیم داشت و به اصطلاح پرش از نوع پرش(Jump Cut) است.

2-     اگر دو نما فاقد حرکت باشند، در این صورت از لحاظ بصری هیچ تغییری در تصویر فیلم دیده نمی شود.

در تدوین تداومی مای دوم معمولا وابسته به نمای اول است، به این معنا که نمای دوم الزاماً باید از پی نمای اول به نمایش در آید. در این گونه تدوین دو نما از لحاظ ابعاد ، با وجود تفاوت محسوس ، باید شباهت ها با فصل مشترک های گرافیکی یا بصری داشته باشند. یعنی چیزی یا بخشی از فضای نمای اول باید در نمای دوم (یا بالعکس ) دیده شود. مثل صحنه ای واحد که با عمق های متفاوت از چند زاویه فیلمبرداری شده است. آندره بازن تدوین تداومی رایج در سینمای کلاسیک هالیوود را «تدوین تحلیلی» Analytic Editing نامگذاری کرده است .

در زمان است.

 آندری تارکوفسکی(کارگردان روسی):

تدوین همان شیوه نگارش فیلمساز است . تدوین تلقی کارگردان را از ایده اصلی فیلم نشان می دهد. تدوین واپسین نمود جهان بینی اوست.

 «تدوین نیروی خلاقانه فیلم است.... و آن، فونداسیون هنر فیلم را شکل می دهد » (پودوفکین - ۱۹۱۵)

 نظریه بالا در سال ۱۹۱۵ گفته شده است و از آن موقع تاکنون تدوین یه عنوان یک هنر مهم در صنعت فیلمسازی مطرح گردیده است.

ساختار و محتوای یک برنامه به همراه ریتم کلی برنامه و شدت آن پایه و اساس تدوین را شکل می دهند.در این چند یادداشت ما بر روی ابعاد مختلف تدوین متمرکز  خواهیم شد؛ ابتدائا اجازه دهید که از تدوین تداومی شروع نماییم.

تعداد صفحات تحقیق: 52

فرمت تحقیق: ورد و قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود جزوه تدوین