عنوان مقاله: روابط متقابل مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد صفحات: 26
فرمت: pdf
قیمت: 3000
به علت رقابت شدید بازارهای جهانی ، بنگاههای اقتصادی و تولیدی علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلی ، خود را به
مدیریت و نظارت بر منابع و ارکان مرتبط خارج از سازمان نیازمند یافتهاند . علت این امر در واقع دستیابی به مزیت یا مزایای
رقابتی با هدف کسب سهم بیشتری از بازار است. برای افزایش کارایی باید بدانیم ابعاد مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با
مشتری چه تاثیری بر یکدیگر می گذارند.در واقع این تحقیق نشان می دهد برای رسیدن به بالاترین کارایی و سود نیاز به بهبود
چه عواملی است.
برای دریافت و دانلود کل مقاله مراجل خرید را تکمیل نمایید.
دانلود مقاله روابط متقابل مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری