فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM

اختصاصی از فی موو مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM


مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM

چکیده

بی ­شک می­ توان گفت مهم­ترین دارایی بیشتر شرکت­ها، مشتریان آن­ها هستند. در مدیریت استراتژیک بازار، بخش تحلیل محیط خارجی آشکارا با مشتری و رقبا و تحلیل­های مربوط به آن­ها سر و کار دارد. مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدام­های یک شرکت دارند، منبع ارزشمندی برای فرصت­ها، تهدیدها و پرسش­های عملیاتی مرتبط با صنعت مربوطه هستند. امروزه برای رشد و بقا در عرصه­ی رقابت اقتصادی، شرکت­ها باید به مشتری مداری اهمیت ویژه­ای بدهند و ارتباط خود را با خریداران کالا بیش از پیش افزایش دهند. ظهور فناوری­های نوین مانند «فناوری اطلاعات» تأثیرات گسترده و شگرفی بر ابعاد مختلف سازمان گذاشته است.

تعداد 10 ص (ص اول چکیده صفحات بعدی شامل متن اصلی مقاله دو ستونی به همراه شکل و جدول)


دانلود با لینک مستقیم


مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.