سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: ۷ | زبان ارائه مقاله: فارسی
کیده مقاله:
این مقاله با بررسی برخی ازتحقیقات گذشته درزمینه موتورهای استرلینگ به بررسی چالشهای موجود درطراحی موتوراسترلینگ بااختلاف دمای کم LTDودرنهایت گزینش بهترین مدل جهت طراحی پرداخته است تحقیقات نشان داده است افزایش حجم مرده سیلندر باعث کاهش کارتولیدی هرسیکل میشود و کاهش کیفیت بازیاب باعث افزایش گرمای موردنیاز برای تولید یک توان مشخص میگردد همچنین برای طراحی موتوراسترلینگ بااختلاف دمای کم ازمدل فشار متوسط سیکل استفاده میشود
کلیدواژهها:
استرلینگ ، اختلاف دما ، حجم مرده ، بازیاب ، فشارمتوسط سیکل
نحوه استناد به مقاله:
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (رشیدی جهان اباد, حمیدرضا؛ رحیم ابراهیمی؛ شاهین بشارتی و سجاد رستمی، ۱۳۹۳)
برای بار دوم به بعد: (رشیدی جهان اباد؛ ابراهیمی؛ بشارتی و رستمی، ۱۳۹۳)
اصول طراحی در تکنولوژی موتورهای استرلینگ با اختلاف دمای کم