فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV،GPS ،GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان

اختصاصی از فی موو گزارش کارآموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV،GPS ،GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV،GPS ،GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان


گزارش کارآموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی  بانضمام  UAV،GPS ،GIS و  نقش آنها در حفظ گیاهان

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 220 صفحه می باشد.

 

«تشکیلات موسسه»

 از زمانی که هسته اولیه موسسه و به عبارت دیگر تحقیقات گیاه پزشکی بنا نهاده شد، تا به امروز به تناسب نیاز و پیشرفت این رشته، همواره تشکیلات موسسه، دستخوش تحول و تغییراتی گردیده است. در سال های قبل از دهه چهل که موضوع تشکیلات به شکلی که امروزه مرسوم است، مطرح نبود و با توجه به مسائل تحقیقاتی گیاهپزشکی موجود، افراد یا گروه‌هایی در زمینه‌های مختلف به تحقیق می‌پرداختند. تا قبل از سال 1324به دلیل عدم وجود متخصص، افراد موجود تنها در زمینه‌های حشره شناسی و مبارزه با آفات خاصه آفات عمومی تحقیق می‌کردند. از سال مذکور گروه گیاهپزشکی و بیماری‌های گیاهی به این مجموعه اضافه گردید که در زمینه شناسایی گیاهان و قارچ‌های ایران، بیماری‌های قارچی و علف‌های هرز تحقیق می‌کردند. در دهه سی گروه سم‌‌شناسی نیز به گروه های موسسه اضافه شد. این گروه در ابتدا و بیشتر در زمینه تجزیه سموم وارداتی فعالیت داشتند. در اوایل دهه چهل با مطرح شدن بحث تشکیلات مصوب (از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور)، سه بخش:

  • بخش بررسی آفات
  • بخش بررسی بیماری‌های گیاهی

3- بخش بررسی آفت کش‌ها

هر یک با تعدادی آزمایشگاه برای موسه تصویب و ابلاغ گردید و واحدهای استانی موجود نیز هر یک به عنوان آزمایشگاه نامیده شد. در سال 1345 تشکیلات موسسه مجددا تغییر کرد و تعداد بخش‌ها به شش بخش با نام های زیر افزایش یافت:

  • بخش بررسی بیماری‌های گیاهی
  • بخش بررسی آفات

3- بخش بررسی آفت کش‌ها

4- بخش بررسی رده‌بندی حشرات

5- بخش بررسی رده‌بندی گیاهان

6- بخش بررسی جانور شناسی کشاورزی

در اوایل دهه پنجاه بازنگری مجدد در تشکیلات موسسه به عمل آمد و در نتیجه تعداد بخش‌ها از شش به نه بخش و با نام‌های مندرج در زیر افزایش یافت:

  • بخش بررسی بیماری‌های قارچی
  • بخش بررسی بیماری‌های ویروسی و غیر انگلی

3- بخش بررسی نماتدها

4- بخش بررسی رده بندی گیاهان

5- بخش بررسی آفات زراعی

6- بخش بررسی آفات درختان میوه

7- بخش بررسی جانور شناسی کشاورزی

8- بخش بررسی رده‌بندی حشرات

9- بخش بررسی آفت کش‌ها

نظر به اینکه قانون سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی در سال 1353 به تصویب رسیده بود. لذا سازمان مذکور بر اساس سیاست‌ها و خط مشی متخذه در تشکیلات موجود واحدهای تحت پوشش خود (از جمله موسسه) با توجه به وظایف محوله تغییراتی را به وجود آورد و بر این اساس سال 1357 تعداد بخش‌ها از 9 بخش به شش بخش با نام‌های ذیل تقلیل یافت:

  • بخش تحقیقات رده‌بندی حشرات و جانوران
  • بخش تحقیقات گیاه شناسی

3- بخش تحقیقات آفت کش‌ها

4- بخش تحقیقات حشرات و جانوران زیان آور به گیاهان

5- بخش تحقیقات بیماری‌های گیاهان

6- بخش تحقیقات علف‌های هرز و انگل‌های گلدار

تشکیلات شش بخشی مدت کوتاهی مورد عمل بود و دوباره بعضی از بخش‌های ادغام شده از یکدیگر جدا شدند و تعداد بخش‌ها به 9 بخش افزایش یافت.

لازم به تذکر است که تشکیلات فوق الذکر به استناد قانون تشکیل سازمان تحقیقات کشاورزی کادر علمی موسسه همانند تمامی موسسات تحت پوشش سازمان به عنوان عضو هیات علمی در نظر گرفته شد. همان گونه که در صفحات قبل آمده است تشکیلات مصوب سال 1357 حداقل در مورد این موسسه عملا از نیمه دوم 1362 به مرحله اجرا درآمد و کادر علمی موسسه از این سال تغییر وضعیت استخدامی یافته و به عضویت هیات علمی درآمدند.

 

فهرست مطالب:

عنوان                                                  صفحه

فصل 1: توضیح درباره موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاه

مقدمه........................................ 2

تاریخچه موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاهی. 4

توضیح وظایف اساسی موسسه...................... 12

تشکیلات موسسه................................. 15

بخش تحقیقات آ‍فت کش‌ها......................... 18

بخش تحقیقات حشرات زیان آور به گیاهان......... 20

بخش تحقیقات علف‌های هرز و انگل‌های گلدار....... 21

بخش تحقیقات سن گندم.......................... 23

بخش تحقیقات بیماری‌های گیاهان................. 24

بخش تحقیقات رده‌بندی حشرات.................... 27

بخش تحقیقات جانور شناسی کشاورزی.............. 29

بخش تحقیقات نماتود شناسی گیاهی............... 31

بخش تحقیقات مبارزه بیولوژیک.................. 32

بخش تحقیقات ویروس شناسی و بیماری‌های ویروسی گیاهی    33

بخش تحقیقات شناسایی رستنی‌ها.................. 34

عنوان                                                 صفحه

بخش تحقیقات بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی.... 35

نیروی انسانی................................. 36

طرح‌های تحقیقاتی.............................. 37

انتشارات..................................... 38

منابع فصل.................................... 41

فصل 2: معرفی محل کارآموزی

معرفی محل کارآموزی........................... 43   

فصل 3: کلیات

کلیات........................................ 47

فصل 4: پرپاراسیون میکروسکوپی حشرات و اتاله کردن حشرات

اتاله کردن حشرات............................. 50

تهیه پرپاراسیون از حشرات کوچک................ 53

منبع این فصل................................. 58

فصل 5: آزمایشات مربوط به مگس سفیدگلخانه‌ای و پروژه مربوط به آن

مقدمه........................................ 60

مرفولوژی مراحل رشدی.......................... 61

دموگرافی و دینامیسم جمعیت.................... 67

عنوان                                                 صفحه

پروژه مگس سفیدگلخانه‌ای....................... 68

مگس سفید..................................... 72

سم آندوسولفان و مبارزه شیمیایی با مگس‌های سفید گلخانه‌ای   79

انواع آندوسولفان............................. 81

عسلک پنبه.................................... 88

کنه دو نقطه‌ای................................ 93

شپشک آرد آلود ساحلی.......................... 95

منابع این فصل................................ 97

فصل6: پروژه سن گندم و تاثیر روی کاهش سن‌زدگی در مزرعه آسیب‌دیده توسط این آفت

زیرراسته ناجور بالان.......................... 99

کلید شناسایی خانواده‌های مهم سن‌ها............. 100

رده‌بندی‌ سن‌ها................................. 106

الف: زیرراسته سن‌های آبزی..................... 106

ب: زیر راسته سن‌های خاکزی..................... 107

سن گندم...................................... 111

پروژه سن گندم و تاثیر سموم در کاهش سن زدگی روی مزرعه آسیب دیده............................................. 126

عنوان                                                  صفحه

مواد و روش‌ها................................. 129

نتایج........................................ 131

بحث.......................................... 133

نتیجه این آزمایشات........................... 139

منابع این فصل................................ 141

فصل هفتم: پروژه مگس قهوه‌ای جالیز و جداول مربوط به آن بعد از تاثیر سموم مربوطه

مگس قهوه‌ای جالیز............................. 143

24 SC Tracer................................... 149

سم دلتامترین 5/2% EC......................... 161

دپیترکس 80% SP................................ 161

موسپیلان 4/20%................................. 162

مگس خربزه.................................... 173

سرخرطومی هندوانه............................. 177

منابع این فصل................................ 180


عنوان                                                  صفحه

فصل هشتم: آزمایشات جهت بررسی اثرات سموم بر روی درصد جوانه‌زنی بذور کلزا

آزمایشاتی جهت بررسی اثرات سموم بر روی درصد جوانه‌زنی بذور کلزا............................................. 182

فصل نهم: UAV،GPS،GIS‌ و نقش آنها در حفظ نباتات

مقدمه........................................ 192

ابعاد کشاورزی دقیق........................... 194

امکان بالقوه وجود آفات در کشت دقیق........... 195

PIPM‌ درون مزرعه.............................. 196

سیستم‌های حس کننده از راه دور UAV............. 197

تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به  عکس‌های حاصله از دستگاه UAV   198

PIPM‌در سطوح وسیع............................. 199

اطلاعات منطقه‌ای............................... 200

اطلاعات مربوط به مقیاس محلی................... 200

سیستم حمایت از تصمیم......................... 201

ذخیره و بازیافت GIS........................... 204

به کارگیری GIS و IPM‌حشرات.................... 207

IPM و تکنولوژی حشرات......................... 212

عنوان                                                 صفحه

منابع این فصل................................ 214

فصل دهم: منابع

منابع لاتین................................... 216

منابع فارسی.................................. 217



دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV،GPS ،GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان

مقاله توریسم و اکوسیستم در استان گلستان

اختصاصی از فی موو مقاله توریسم و اکوسیستم در استان گلستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله توریسم و اکوسیستم در استان گلستان


مقاله توریسم و اکوسیستم در استان گلستان

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 64 صفحه می باشد.

 

مقدمه

سیرو ساحت و گردشگری استفاده منطقی از اوقات فراغت به ویژه دید و بازدید و تفریح و هوای آزاد محیطی است. امروزه توسعة شهرنشینی به ویژة در دهة اخیر ساکنین شهرهای کوچک و بزرگ را به تفریح و استفادة معقول از ساعت فراغت ترغیب می نماید. از آنجائیکه ویژگیهای فرهنگی و اجتماعی نسلها و قومهای مختلف هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند جاذبه های تاریخی و طبیعی و نیز به تبعیت از آنها شکل می گیرند و به همین دلیل حوزه های فعالیت جهانگردی نیز متنوع بوده و از حوزه ای به حوزة دیگر فرق می‌کند. از طرف دیگر افزایش روزافزون جمعیت جهان به ویژه در کشوهای در حال توسعه و فقر اقتصادی و پایین بودن سطح درآمد ملی کشورهای مذکور باعث شده تا جمعیت این کشورها در فشار و تنگناهای اقتصادی قرار گیرند . در بررسی علت عقب افتادگی، این کشورها علی رغم داشتن منابع طبیعی مناسب و دارا بودن منابع بالقوه درآمدی ، فقر و محرومیت را پذیرفته و در واقع پایین بودن سطح دانش و فن آوری و آگاهی نداشتن از نحوه بهره برداری از پتانسیل های موجود ، مزید بر علت شده و همچون تازیانه ای بر پیکره بی جان این کشور ها کوبیده می شود .

یکی از منابعی که به صورت عمده در عصر کنونی می تواند درآمدهای قابل توجهی را رقم زند و یا بالابردن تولید ناخالص ملی و در نهایت درآمد ملی را در صحنه بین المللی افزایش دهد ، صنعت تورسیم و اکوتوریسم می باشد که در چند دهه گذشته این صنعت توانسته جای پای مناسبی را در روابط بین المللی یافته و با ایجاد پیوند میان کشورهای مختلف ، منبع درآمد خوبی نیز برای بسیاری از کشورهای جهان گردد. همچنین برقراری ارتباط میان ملل مختلف از طریق آشنایی با فرهنگ ها ، آداب و رسوم ها و پیشنیه های تاریخی و فرهنگی یکدیگر ، موجبات استحکام پیوندهای اجتماعی و سیاسی ملی را فراهم آورده و در بسط و توسعه تفاهم آمیز روابط بین المللی نقش بسزایی خواهد داشت .

 

توریسم

 

توریسم از نظر لغوی از زبان انگلیسی به سایر زبان ها و فرهنگ ها نفوذ نموده ، به طوری که به یک مفهوم جهان مشمول تبدیل شده و آن عبارت از داشتن رویه گردشگری و تفرج منتسب به عمل شخص می باشد . این عمل در بعد منطقه ای و ملی و فراملی از چنان رشدی برخوردار شده است که به عنوان صنعت توریسم در جهت ایجاد درآمد و اشتغال به صورت جدی مورد پیگیریهای کشورهای پیشرفته و کشورهای با فرهنگ و سابقه تاریخی قرار گرفته است .

 

در حال حاضر نیز به عنوان یکی از محوری ترین فعالیت های اقتصادی در چند دهه اخیر درآمدهای قابل توجهی را از نظر ارزی و درآمد ناخالص ملی ایجاد می نماید .

 

 

 

طبق بررسی های سازمان توریسم ( W.T.o )

 

در آمد حاصل از توریسم و اکوتوریسم 10% تولید ناخالص ملی کشورهای جهان را تشکیل می دهد . و از نظر درآمد گردشگری طبق آمار 1997 به 448 میلیارد دلار رسیده است . که از نظر رتبه ، کشور فرانسه با 67 میلیون نفر گردشگر در سال و ایالات متحده آمریکا با 49 میلیون نفر ، اسپانیا با 43 میلیون نفر ، ایتالیا با 34 میلیون نفر و کشورهای دیگر دراین رده بندی قرار گرفته اند .

 

اما ایران با وجود اینکه از نظر جاذبه های طبیعی ، فرهنگی ، تاریخی ، مذهبی و سایر موارد و سابقه تمدن کهن ، از نظر رتبه در حد ششم تا دهم قرار دارد . ولی از نظر تحصیل درآمد ارزی بنابر آمار اعلامی از طرف سازمان های ذی ربط در حد 300 میلیون دلار در سال می باشد که از نظر مقایسه با سایر کشورها پایین بوده و هیچ تناسبی از نظر جاذبه ها و درآمدها ارزی که حدوداً 1000 : 1 را شامل می گردد‌، ندارد . علت اصلی چنین برنامه ریزی صحیح و فقدام نگرش سیستمی و سرمایه گذاری ناچیز و خلا آژانس های تخصصی و موارد متعدد تاثیر گذار دیگر جستجو نمود که به صورت اجمالی بدان اشاره شده است .

 

 

 

اکوتوریسم

 

همان طوری که اشاره شد توریست معمولی و انبوه، از تمامی جاذبه های فرهنگی و تاریخی ، مذهبی ، ورزشی و حتی بعضاً جاذبه های طبیعی به جهت خصلت های مشابه استفاده می نماید . و از نظر اخلاقی نیز زیاد پای بند فرهنگ سنن ملت های دیگر نمی باشد . ولی در مقابل اینگونه توریست ها در دنیای بحران زده زیست محیطی ، اکوتوریسم یا توریسم سبز ، توریسم پایدار ، بیوتوریسم و توریسم حفاظتی قدبرافراشته است . و از نظر رشد نیز نسبت به توریسم معمولی سالیانه حدود 30% رشد دارد ، به عبارت دیگر اکوتوریسم عبارت است از مسافرت مسئولانه به مناطق طبیعی که حفظ طبیعت و حراست از فرهنگ محلی را توام با ارتقا رفاه عمومی مردم بومی فراهم آورد .

 

با روند رو به رشد صنعت اکوتوریسم در مقایسه با توریسم معمولی جایگاه قابل توجهی را در این صنعت بدست آورده و دورنمای روشن را نیز ترسیم می نماید که در آینده نه چندان دور ، به تنها مکانیزم و ابزاری بدل خواهد شد که می تواند شکوفایی این صنعت را تضمین نماید .

 

هرچند در باب اهمیت موضوع و همگانی با کشورهای پیشرفته و از لحاظ نمودن سهم قابل توجهی از برنامه در جهت توسعه گردشگری در سیاست گذاری کلان و منطقه ای در کشور ما در دستور کار قرار گرفته است، ولی باز هم با وجود موانع متعدد ، اجرای برنامه های جذب توریسم و اکوتوریسم در هاله ای از ابهام قرار دارد، لذا لزوم توجه و فراهم شدن تمهیدات لازم جهت فراهم نمودن زمینه جلب توریسم و اکوتوریسم بیش از پیش احساس می گردد .

 

در این راستا سیاست های حمایت گرایانه ای از سازمانهای ذی ربط و حضور در جامعه بین المللی و برگذاری نمایشگاهها ، برای معرفی هر چند بیشتر جاذبه های ایرانی و توزیع مجلات و بروشورها از طریق آژانس های داخلی و بین المللی و سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف می تواند ، پایه ریزی مناسبی را برای جذب و جلب گردشگران در کشور ایران فراهم سازد و همچنین ، با طبقه بندی جاذبه جهانگردی و سرمایه گذاری مناسب در هر طبقه و مسئول نمودن سازمان مجری شاید بتوان برنامه های مناسب و ویژه هر طبقه را در جایگاه خود و در مجموع حرکات حساب شده ای را در این صنعت رو به رشد به انجام رساند .

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

فصل اول: توریسم و اکو توریسم

توریسم

اکوتوریسم

اثرات توریسم و اکوتوریسم در استان گلستان

فصل دوم: محیط زیست طبیعی استان

معرفی محیط زیست طبیعی استان گلستان

تالاب های استان گلستان

دریای خزر

خلیج گرگان

رودهای مهم استان گلستان

مناطق حفاظت شده

ارتفاعات و قلل استان گلستان

آبشار های استان گلستان

فصل سوم: جاذبه های تاریخی و مذهبی استان

تپه های باستانی استان گلستان

دیوار دفاعی گرگان

برج رادکان

پل آق قلا........

تمیشه؛شهر مرزی گرگان وطبرستان

گورستان خالد نبی

مسجد جامع

امام زاده روشن آباد

آرامگاه مختوم قلی فراغی

آق قلعه

قلعه موران

مدرسه عمادیه

مدرسة کریم ایشان

مجموعه ی تاریخی هنری باقری

موزة گرگان

بافت قدیم گرگان

فصل پنجم:

نتیجه گیری

پیشنهادها وراهبردهای اصلی

موانع و محدودیت های تحقیق 

فهرست منابع ومآخذ

پیوست ها


دانلود با لینک مستقیم


مقاله توریسم و اکوسیستم در استان گلستان

ویلا 3 بعدی اسکچاپی KK6 ...... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی

اختصاصی از فی موو ویلا 3 بعدی اسکچاپی KK6 ...... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ویلا 3 بعدی اسکچاپی KK6 ...... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی


ویلا 3 بعدی اسکچاپی KK6 ...... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی

پسوند فایل:  (اسکچاپ) : skp 

.........................................

دسته بندی : ویلا 3 بعدی

.................................

برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید

.........................................

برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.

 آموزش خرید اینترنتی 1 ............. آموزش خرید اینترنتی 2 ............. آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP

..................................

برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 یا 2013 یا 2014 یا 2015 یا 2016) را در سیستم خود نصب کنید.

دانلود رایگان نرم افزار SKETCH UP 2015

آموزش نصب اسکچاپ ۲۰۱۵ ........کلیپ رایگان

آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch

تک کلیپ های آموزش اسکچاپ

.................................

اگر از این طرح کلیپ و یا عکس های بیشتر برای اطمینان در خرید می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره  09309839778  به ما اعلام کنید.

نمونه ارسال درخواست : کلیپ (و یا عکس) از فایل  (نام محصول که در بالا مشاهده می نمایید) .

...........................

 


دانلود با لینک مستقیم


ویلا 3 بعدی اسکچاپی KK6 ...... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی

تحقیق در مورد تلفن

اختصاصی از فی موو تحقیق در مورد تلفن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تلفن


تحقیق در مورد تلفن

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه39

فهرست مطالب مقدمه، تاریخچه و مبانی تلفن

برخی مشخصات تلفن‌ها:

عناصر اصلی تشکیل‌دهنده تلفن

5- مکالمه مجدد

 

6- ختم مکالمه و قطع ارتباط

 

4- مکالمه دو جانبه

تعمیر تلفن خود شنوایی

7- صدای تق‌تق‌ از گوشی شنیده می‌شود.

 

3- تلفن سالم است زنگ نمی‌زند.

 

4- چنانچه شماره‌گیر دارای عیب باشد.

 

تلفن از نظر لغتی مرکب از دو کلمه یونانی، تله به معنی دور و فون به معنی صوت است تلفن بوسیله آقای وینستون ساخته شده و از 1256 استفاده از آن بعمل آمده است. تلفن از جهت تاریخ مقدم بر آنست ایرانیان در 558 سال قبل از میلاد مسیح گروهی از مردانی که دارای صدای قوی بودند در بالای ساختمان میگماردند تا مطلب لازم را دهان به دهان بمقصدهای منظور برسانند.

 

کشیشی در سال 1197 میلادی برای ارتباط اطاقهای صومعه خویش چاره‌ای اندیشید نقشه خود را به آکادمی علوم فرانسه تسلیم نمود و اظهار داشت که با این وسیله ممکن است از فاصله 50 فرسنگ دو نفر با یکدیگر صحبت نمایند.

 

در سال 1875 میلادی گروه زیادی از دانشمندان و مهندسین در راه تکمیل تلفن و اختراع مسائل زحمت کشیدند و انواع مختلفی از تلفن ساخته شده مانند شیمیاوی که طرحش بوسیله مون ریخته‌شد، تلفن بلوری بوسیله نیکولسون، تلفن با کندانسور نیمه هادی بوسیله رالک و جونسون، بالاخره تلفن حرارتی و … ولی هیچکدام از این اختراعات مورد توجه مردم قرار نگرفت تا زمانی که یک جوان آمریکایی قدم به میدان نهاد و این

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تلفن

بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش

اختصاصی از فی موو بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش


بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش

 

 

 

 

 

 

 

 

بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش

نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:104

قیمت:3000 تومان

دانلود و خرید به صورت آنلاین

پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل

به همراه فهرست کامل:چکیده،مقدمه...نتیجه گیری و منابع

  چکیده

هدف از تحقیق حاضر بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش شهرستان خرمدره که فرضیه های عنوان شده عبارتند از افزایش تحصیلات مدیران برانگیزش کارکنان و یا افزایش انگیزه امنیتی مدیران بر روی انگیزش کارکنان و یا افزایش انگیزه خودیابی و تحقیق خود بر روی انگیزش کارکنان و همین طور افزایش سابقه کاری مدیران بر روی انگیزش کارکنان که جامعه مورد مطالعه عبارتند از مدیران و کارکنان آموزش و پرورش که شامل معلّمین و دبیران و آموزگاران است که یک این جامعه 280 نفر است که 40 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده و پرسش نامه مربوط به انگیزش کارکنان و مدیران بر روی آنها اجرا گردیده که این پرسش نامه 60 سئوال دو گزینه ای بله و خیر دارد که جهت آزمون فرضیه ها از روش آماری X2 استفاده گردیده که نتایج بدست آمده نشان می دهد که انگیزه امنیّتی، افزایش تحصیلات و همین طور سابقه کاری و انگیزه خودیابی مدیران می تواند برانگیزش کارکنان تأثیر مثبتی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

کلیّـات تحقیق

 

 

 

 

 

مقدمه :

گرچه اختلافات بی حد و آشکار بین رفتارهای آدمیان وجود دارد ولی کوشش های معینی وجود دارند که برای تمام دنیا یکسان است.در اینجا کوشش می شود که نقش اصلی ، جهت انگیزه های مهم و اساسی انسان تعیین گردد.اساساً پویایی رفتار (زیر بنای رفتار) انسان، انگیزه است که او را به سوی ارضای نیازهای اساسی سوق می دهد به عبارت دیگر کنش هایی که فرد از خود نشان می دهد تماماً برای برقراری توازن و انسجام نیازهای انسانی است هرچند نمی توان به طور کامل جریان های آنها را دریافت.انسجام روانی فرد وابسته به تماس مناسب وی با محیط خارج و سطوح مناسب تحریکات یا اطلاعاتی است که دریافت می دارد.افراد بیشتر پذیرای اطلاعاتی می شوند که به خورد آنها داده می شود.حتی در شرایط ناگوار زندگی آشکار گردیده است که حداقل انگیزه و فعالیت که در هر فرد و در زمان های مختلف در نوسان است برای انسجام طبیعی روانی ضروری است تحت تأثیر بعضی شرایط مثلاً عدم تحریک های مناسب فرد احساس ملال ربی حوصلگی می کند و ممکن است کوشش نماید که سطح تحریک خود را از طریق انجام دادن بعضی امور گوناگون یا درگیر شدن با یک فعالیت هیجان آور انجام دهد برعکس تحت تأثیر تحریک یا فشارهای فوق العاده یا بیش از اندازه ممکن است فرد کوشش کند که سطح فعالیت و درون داد خویش را کاهش دهد.

انسان فطرتاً کنجکاو است و او برای فهمیدن و رسیدن به تصویری معنی دار از دنیای خویش همواره در تلاش است.اگر فرد نتواند نظم و ترتیب را در محیط خویش بیابد قادر نیست که پاسخ های مثبت و مناسب نسبت به آنها داشته باشد.آداب و رسوم و قوانین اجتماعی تا حدودی انعکاس هایی از انگیزه نظم و فهم و پیش بینی هستند.کوشش بشر برای نظم، فهم و پیش بینی در کنجکاوی وی درباره خویشتن و جستجوی دانش درباره دنیای اطرافش آشکار می شود.برای این مقصود همواره تجارب جدید بر اساس پیش فرض های موجود و قدیمی مورد تعبیر و تفسیر قرار گرفته است. (آزاد صبان 138 صفحه 68)


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش