فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کارآموزی شرکت صنایع شیر پگاه

اختصاصی از فی موو دانلود کارآموزی شرکت صنایع شیر پگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی شرکت صنایع شیر پگاه


دانلود کارآموزی شرکت صنایع شیر پگاه

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با حدود نیم قرن تلاش در عرصه و تولید شیر و سایر فرآورده های آن 16 کارخانه تحت پوشش در 13 استان کشور و بیش از 235 نوع فرآورده شیری با بسته بندی های متنوع استریلیزه و پاستوریزه از سال ( پگاه تهران ) فعالیت چندین ساله دارد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی ( سهامی عام) در سال 1352 در محل قبلی خود واقع در کیلومتر 3 جاده دریا توسط بخش خصوصی راه اندازی و فعالیت خود را شروع کرده است و از سال 1362 مشمول بندج و بوسیله سازمان صنایع ملی ایران و در سال 1367 این شرکت طبق قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران به بانک های طلبکار واگذار می شود و در سال 1374 بنیاد مستضعفان و جانبازان این شرکت را از بانک ها خریداری می کند و نهایتاً در اواخر سال 1379 این شرکت توسط شرکت صنایع شیر ایران خریداری و به خانواده پگاه می پیوندد و تا چند سال پیش تنها تولیدی در استان بوده است. این شرکت تا سال 1376 زیانده و حداقل دریافت شیر و عملیات را داشت که طی 14 سال فعالیت و تلاش چشمگیر و به استناد اطلاعات و آمار و نمودارهای ارائه شده جدول شماره 1 در تمام سالها روند رو به رشد و افزایشی داشته است و در جذب شیر تولیدی استان و اشتغال زائی و فعالیت واحد های جدید صنعت شیر و جذب سرمایه های بخش خصوصی بسیار موثر بوده است.

در راستای سیاست های کلان و راهبردی شرکت صنایع شیر ایران مبنی بر تداوم تأثیر مثبت در اقتصاد ملی و سلامت و بهداشت عمومی و ارتقاء مصرف سرانه شیر در کشور، ساخت و اجرای پروژه کارخانه جدید در ارومیه به تصویب هیئت مدیره صنایع شیر ایران و سهامداران محترم رسیده و عملیات اجرائی پروژه پس از انجام مطالعات فنی و انتخاب مشاور و پیمانکاران خارجی و داخلی در تاریخ 1/4/1384 شروع گردید که بحمدا.. امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم و اطلاعات لازم در جداول مربوطه منعکس می باشد. خدای تبارک و تعالی را شکر گذار هستیم و بر این باور داریم که این طرح از آغاز تا پایان از لطف و عنایت خدای تبارک و تعالی برخوردار بوده است و حسب وظیفه از تمام عوامل دخیل و موثر در اجرای این پروژه صمیمانه قدر دانی می شود.

ویژگی کارخانه جدید اتوماسیون و استاندارد سازی بالا و تکنولوژی جدید در تأسیسات و ساختمان و خطوط تولید و تنوع تولیدات و ظرفیت 5 برابر نسبت به کارخانه قبلی از جمله ویژگی های مهم کارخانه جدید می باشد.

سرمایه گذاری انجام شده مبتنی بر اهداف ذیل انجام شده است:

اشتغال زائی، تأمین نیاز داخلی و صادرات، ارتقای شاخص های سلامت عمومی و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و شیر خام و افزایش مصرف سرانه از جمله اهداف پروژه در راستای تحقق اهمداف برنامه چهارم دنبال می شود.

با توجه به مزیت مواد اولیه با تولید حدود 1200 تن شیر خام در استان و تحقق چشم انداز افزایش آن در برنامه چهارم با توجه به مستعد بودن منطقه، ضرورت افزایش ظرفیت و توجیح اقتصادی قابل قبول دارد که خود باعث توسعه های آتی در سطح استان و کشور در سایر بخش ها خواهد بود.

خطوط دریافت و تولید کارخانه جدید:

- سه خط دریافت جداگانه شیر خام، جمعاً 50 تن در ساعت

- ظرفیت مخازن نگهداری شیر خام واحد دریافت 600 تن

- ظرفیت مخازن نگهداری شیر در واحد پاستوریزه 500 تن

- خط تولید و بسته بندی پنیر باف در پاکت های 200 گرمی تتراپک

- خط تولید و بسته بندی انواع شیر ساده و شیر های طعم دار استریلیزه ( قهوه – کاکائو- گلاب و غیره) در پاکت ها 200 سی سی اسلیم ( پاکتهای چهار گوش ارتفاع بلند تتراپک)

- سه خط تولید و بسته بندی انواع شیر ساده و شیرهای طعم دار استریلیزه در پاکت های 200 سی سی تتراپک اسلیم

- خط تولید و بسته بندی خامه و خامه شکلاتی استریلیزه در پاکت های 200 سی سی تترا اپک اسلیم

- خط تولید و بسته بندی انواع شیر میوه- شیر غنی شده با انواع ویتامین استریلیزه و انواع آب میوه در پاکت های 200 ، 250 و 1000 سی سی تتراپک

- خط تولید و بسته بندی انواع ماست میوه و ماست موسیر دار تمام اتوماتیک بنکوپک ایتالیا در لیوان های 125 گرمی

- سه خط تولید و بسته بندی انواع ماست در لیوان ها 100 و 900 گرمی ساخت داخل

- دو خط تولید و بسته بندی  دوغ پاستوریزه در بطریهای 250 سی سی و 5/1 لیتر PET و یک لیتری پری پک ساخت داخل

- دو خط تولید و بسته بندی شیر پاستوریزه در پاکت های یک لیتری پری پک ساخت داخل و خارج از کشور

- خط تولید و بسته بندی شیر خشک صنعتی با مصرف روزانه 150 تن شیر ساخت داخل: پیش بینی اجرا در فاز های بعدی

شامل 47 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی شرکت صنایع شیر پگاه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.