فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق آموزش و پرورش 54 ص - ورد

اختصاصی از فی موو تحقیق آموزش و پرورش 54 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق آموزش و پرورش 54 ص - ورد


تحقیق آموزش و پرورش 54 ص - ورد

مقدمه:

هدف و اهمیت آموزش و پرورش در کشور ما تربیت انسانهایی مؤمن و متعهد، دلسوز و از طرفی تربیت افراد با تجربه و دارای سطح علمی بالاتر می‌باشد. چرا که آموزش و پرورش تفکیک ناپذیر از هم دیگری می‌باشد. از آنجا که آدمی از طریق حد مطلوبی از آموزش و پرورش به حد متعارفی از ذوق سلیم قدرت تخیل و تحلیل می‌رسد، همچنین در جامعه همه مسائل و پدیده‌ها بلافاصله به مرزهای تخصص و مهارت نمی‌رسدولی باید قبل از آن در ستون ذوق سلیم و قدرت دریافت انتقادی و تحلیلی افراد قرار گرفته پس بر همه دانشجویان علوم تربیتی و برنامه‌ریزی آموزشی ضروری است که برای شناخت برخی مسائل آموزشی و پرورش خود را بهره‌مند از این حداقل نمایند. امادر  مدیریت آموزش و پرورش هم اصول  خط مشیهای بنیادی و هم سیاستهای اجرائی را مورد نظر قرار می‌دهد . و نباید انسانها را بعنوان یک ابزار تلقی کرد بلکه باید یک پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مدیران مدارس وجود داشته باشد. مدیران باید سعی و تلاش خود را برای بهتر عرضه کردن اطلاعات و انتقال معلومات به دانش آموزان را در نظر داشته باشند. تا بتوانند در امر آموزش و پرورش پیشرفتهای چشمگیری داشته باشند. امروزه متفکران تعلیم و تربیت و متخصصان در این رشته باید مقدمات حرکت و هدایت آدمی ر ادر صراط مستقسم پرستش پروردگار فراهم آورد و او را به مرحله کمال انسانی تسهیل نماید از سوی دیگر افراد را با آخرین اساس آموزش و پرورش آماده کردن انسان برای آموزش عمومی. آموزش تربیتی و مهارتهای ملی که در مجموعه اهداف تربیتی و آموزشی را تشکیل می‌دهند. در این مباحث نیز نباید نقش معلم را نادیده گرفت چرا که کوششهای معلم در شکل دادن شخصیت کودک و نوجوان و انتقال دادن دانش و مهارت به این نسل سازنده می‌باشد. معلم از یکسو سوق دادن فعالیتهای اجرایی تربیتی به دانش آموزان و مشارکت فعال و خود انگیخته آنان در انجام برنامه‌های تربیتی از سوی دیگر، جایگاه ستادهای تربیتی را بگونه‌ای تحکم بخشیده است که تمامی پیکره فضای آموزشی و تربیتی از سطح معلمین تا دانش آموزان را در بر گرفته است. پس در پایان باید تلاش و کوششهای دلسوزانه و خستگی ناپذیر کلیه افراد بخصوص معلمین و مجریان ستادهای تربیتی که در امر آموزش و پرورش دادن افراد نقش بسزائی دارند کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آموزش و پرورش 54 ص - ورد

دانلود تحقیق دستگاه برق رسانی ماشین

اختصاصی از فی موو دانلود تحقیق دستگاه برق رسانی ماشین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق دستگاه برق رسانی ماشین


دانلود تحقیق دستگاه برق رسانی ماشین

مقدمه:
دستگاه برق رسانی که در زمان انتهای تراکم و ابتدای انفجار باعث جرقه زدن شمع می گردد.
اطلاعات مختصری در زمینه باتری ، مدارهای الکتریکی ،دینام، استارت،کویل،دلکو
باتری
دستگاهی است که انرژی شیمیائی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. به عبارت دیگر انرژی الکتریکی را به صورت انرژی شیمیائی در خود ذخیره کرده سپس به صورت انرژی الکتریکی پس می دهد. هر باتری دارای دو قطب می باشد که صفحات مثبت در داخل باتری بهم متصل شده تشکیل قطب مثبت و صفحات منفی نیز به هم وصل شده قطب منفی را تشکیل می دهند.
تشخیص قطبین از یکدیگر:معمولاً قطب مثبت را قطورتر ار قطب منفی می سازند و با قطب مثبت را با علامت(+)یا (P) ویابا حلقه پلاستیکی قرمز رنگ و قطب منفی را با علامت (-)یا(N)و یا با حلقه پلاستیکی سیاه یا آبی رنگ مشخص می کنند.
اگریک سیم به یک قطب و یک سیم دیگر را به قطب دیگر وصل ‎کنیم سپس دو سر دیگر سیمها را داخل محلول آب نمک قرار ‎دهیم از اطراف هر کدام از سیمها که حباب بیشتری متصاعد شود آن سیم مربوط به قطب منفی است.
نگهداری  باتری:برای دوام افزایش طول عمر باتری باید باتری همیشه در حال شارژ باشد و اگر باتری مدت زیادی شارژ نشود،صفحه های آن سولفاته شده وغیر قابل استفاده خواهد شد و در زمستان یخ می زند.غلظت آب باتری باید اندازه باشد و سطح آب باتری مقداری از درب باتری پائین تر بوده بطوریکه روی پلیت های باتری (یک سانتی متر بالای صفحات)مایع باتری قرار گرفته باشد  وهفته ای یک بار کنترل شود. بستهای باتری با استفاده از جوش شیرین و آب گرم تمیز و محکم شود و روی بستهاگریس مالیده شود و هیچگاه برای بستن یا باز کردن بستهای باتری فشار یا ضربه به آنها وارد نیاورید، برای اندازه کردن آب اسید داخل باتری در تابستان آب مقطر ودر زمستان آب اسید اضافه شود. و سوراخهای هواکش درب خانه های باتری باز باشد و از قرار دادن ابزار کار و اشیائ فلزی بر روی باتری خودداری شود.
الکترولیت یا اسید باتری:مایع داخل باتریهای سربی محلول اسید سولفوریک H2SO4 می‎باشد که به نسبت 75% آب مقطر و 25% اسید تهیه می‎شود.
درصد مخلوط اسید و آب مقطرو غلظت آنرا توسط هیدرومتر یا اسید سنج تعیین می‎کنند.
توصیه 1- موقعی که برای مدت طولانی نخواهید از خودرو تان استفاده کنید به مرور زمان برق باتری تخلیه  می شود در اینصورت برای جلو گیری از خالی شدن برق باتری ابتدا باید آن را خشک نموده و سپس  باتری را دور از رطوبت نگهداری نمائید.
توصیه 2- موقعی که استارت می زنید و برق به صفحه نمایشگر سرعت نمی رسد ابتدا باتری را بررسی کنید و سر باتری یا بست ها و یا کابل ها را بررسی نمائید.
توصیه 3- از اتصال کوتاه نمودن قطبهای باتری بپرهیزید زیرا باعث ترکیدن باتری و ایجاد ضایعه میگردد.
توصیه 4- دقت شود که سوراخهای هواکش  درب خانه های باتری باز باشند.
مدارهای الکتریکی
مدارهای اصلی الکتریکی خودروها عبارتند از:
1- مدار جرقه                            2- مدار شارژ                             3-مدار روشنائی
علاوه بر مدارهای اصلی فوق ،در اکثر خودروها مدارهای فرعی نیز وجود دارد که از جمله مدار استارت ،مداربوق،مداربرف پاک کن،وغیره می باشد.
مدار جرقه:بر دونوع است:
1-    مدار اولیه یا مدار فشار ضعیف
2-    مدار ثانویه یا مدارفشار قوی.
اگر یک موتور احتراق داخلی که به کمک جرقه شمع کار می کند بخواهد بطور صحیح و مناسب به کار خود ادامه دهد. لازم است که جرقه درست در لحظه معین و مورد نیاز به الکترودهای شمع آن تحویل داده شود. اکثر عیوب جزئی و اشکالات که باعث روشن نشدن و یا درست کار نکردن موتور می شود را می توان به درست کارنکردن سیستم جرقه نسبت داد.
اصول کار مدار جرقه بصورت زیر است:
ولتاژ خیلی کم باتری(12ولت)به کمک کویل و پلاتینهای دلکو در لحظه معینی به ولتاژ نسبتاً زیادی تبدیل شده و به وسیله چکش برق و درب دلکو به شمع سیلندری که در اواخر مرحله تراکم قرار دارد منتقل می شود. بدین صورت که هنگامی که دهانه پلاتینهای دلکو بسته است هسته مرکزی کویل در اثر عبور جریان باتری از سیم پیچی اولیه کویل آهنربا شده و درست در لحظه ای که دهانه پلاتینهای دلکو بوسیله چهار ضلعی میل دلکو از یکدیگر جدا می شوند، به کمک خازن (فیوز دلکو)ولتاژ فوق العاده زیادی در سیم پیچی ثانویه کویل پدید می آید ،این ولتاژ زیاد به برج مرکزی درب دلکو منتقل شده و از آنجا توسط چکش برق و بنا به ترتیب احتراق صحیح به شمع سیلندری از موتور که در حوالی انتهای مرحله تراکم قراردارد می رسد(هر یک از برجهای فرعی درب دلکو توسط سیم ولتاژ زیاد که به وایر موسوم است به یکی از شمع ها متصل هستند.ضمناً برج اصلی درب دلکو نیز توسط وایر به برج مرکزی کویل مرتبط است).

 

 

 

شامل 8 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق دستگاه برق رسانی ماشین

دانلود مقاله انرژی جزر و مد

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله انرژی جزر و مد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله انرژی جزر و مد


دانلود مقاله انرژی جزر و مد

جزر و مد در اثر کش جاذبه‌ای ماه و خورشید و چرخش زمین بوجود می‌آید. نزدیک سواحل دریا، سطوح آب می‌توانند تا 24 متر بالا کشیده شوند. تنها حدود 24 نقطه وجود دارد که دارای شرایط مناسب و حدود جزر و مدهای کافی (حدود 6 متر) برای تولید انرژی به صرفه است. ساده‌ترین سیستم تولید نیرو برای دستگاههای جزر و مدی شامل سدی به صورت مانع در عرض مدخل کولاب حاشیه‌ای دریا است. دروازه‌های آبگیر مانع به ظرف جزرومد هنگام جزرومدهای بزرگ اجازة ورود آب را می‌دهد و آب را از میان سیستم توربین خروجی عبور می‌‌‌دهد. این زمان که بین بالاترین نقطة مد و پایین ترین نقطه جزر وجود دارد را ebb tide می‌گویند. سیستم‌های دوراهه‌ای برای تولید برق همه در هنگام حدوهم در هنگام جزر وجود دارد

موانع جزر و مدی می‌توانند سطح جزرومد را در ظرف تغییر داده و آشفتگی را در آب بالا ببرند. این مسئله می‌تواند روی جهت یابی و تفریح نیز تأثیر بگذارد. بزرگترین ضرر بالقوة نیروی جزر و مدی، تأثیر یک ایستگاه جزر و مد روی گیاهان و حیوانات مصب کولاب است

دو نوع مانع تجاری از لحاظ اندازه در حال حاضر مورد استفاده است. یکی در لارنس (La Rance) فرانسه و نوع دیگر در کانادا، نوا اسکوتیا (Nova Scotia) رویال آناپلیس (Annapolis Royal) است. ایالات متحده هیچ دستگاه جزرومدی ندارد و تنها محل که نیروی جزرومدی می‌تواند انرژی به صرفة‌ اقتصادی را تولید کند در نظر داردفرانسه، انگلستان، کانادا و روسیه استعداد بیشتری از این بابت دارند

دید کلی

وقتی که صحبت از موج به میان می آید. بلافاصله به یاد امواج خروشان دریا می افتیم که به طرف ساحل می‌آیند و خود را به صخره‌ها می‌کوبند. این امواج مقادیر زیادی انرژی را از دور دستهای دریا با خود به ساحل می آورند. امواج پیوسته به طرف ساحل در حرکت هستند، لذا آب فقط در محل خود بالا و پایین ، یا عقب و جلو می‌رود. اما در واقع موج فقط به همین نوع خاص امواج ختم نمی‌شود. بلکه امواج مختلفی را می توان نام برد که در زندگی روزمره خود با آنها مواجه می‌شویم، ولی بی توجه از کنا آنها عبور می‌کنیم. به عنوان نمونه می‌توان به حرکت برگهای درختان که در پاییز آرام آرام به زمین می‌افتند، تکه سنگی که به داخل آب می‌افتد و امواجی را بر سطح آب ایجاد می‌کند، امواج صوتی و هزاران نمونه دیگر اشاره کرد.

 

فیزیکدانان آشفتگی روی سطح اقیانوسها را موج دوره‌ای (تناوبی) می‌گویند. این آشفتگی یک نقش یکسان را بطور پیوسته تکرار می‌کند. جهان پر از امواج دوره‌ای است، اگر چه بیشتر آنها نامرئی هستند. تمام این امواج آشفتگیهای دوره‌ای هستند که وجود ، اشتراک زیادی باهم دارند. اما غیر از امواج دوره‌ای ، امواج دیگری نیز وجود دارند که فقط برای یک لحظه دوام می‌آورند، این نوع امواج را امواج پالسی می‌گویند. ریگی که به سطح آب می‌افتد. فلاش دوربین عکاسی ، صدای شلیک گلوله از تفنگ از این گونه‌اند

شامل 7 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله انرژی جزر و مد

دانلود فایل فلش هواوی huawei chm-ul00 بیلد نامبر c00b200 با لینک مستقیم

اختصاصی از فی موو دانلود فایل فلش هواوی huawei chm-ul00 بیلد نامبر c00b200 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش  هواوی huawei chm-ul00 بیلد نامبر c00b200 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

glory play 4c firmware (chm-ul00, android4.4.2, emui3.0, v100r001c00b200, china unicom).zip

اندروید:4.4.2

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei chm-ul00 بیلد نامبر c00b200 با لینک مستقیم

دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان


دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

 

مشخصات این فایل
عنوان: ایجاد عادات مثبت در کودکان
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 48

این مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

مشکلات کودکان با همسالان و خواهر و برادرها
*مشکلات دوستیابی و نگه داشتن دوستان
«امروز بریجیت نمی خواست با من بازی کنه, فقط می خواست با سامانتاحرف بزنه!»کودکان, امرئز با هم دوست گرمابه و گلستان هستند و فردا دشمن خونین می شوند و هر کسی که با آنها امروز از مدرسه به خانه آید دوست« لحظه» است. بدین ترتیب, گردهمایط ها و گروههای دوستا, مدام تشکیل می شوند و از هم می پاشند.
بعضی از کودکان یک گروه, دوستان زیادی دارندکه می آیند و می روند., ولی بعضی دیگر از آنها چند دوست نزدیک دارند که به نظر می رسد از یکدیگر جدایط ناپذیرند. «تنها»های طبیعی هم وجود دارند که ترجیح می دهند با خودشان تنها باشند, و علایق خود و خلوت ککردن با خودشان را ترجیح می دهند.کودکانی نیز خجالتی هستند و دوست دارند دوستان بیشتری داشته باشند, ولی نمی توانند به خواسته شان برسند. دیگر کودکان, از جمع دور افتاده اند و گروه آنها را به عمد کنار گذاشته است. این کودکان مطرود هستند و ممکن است از اجتماع کناره گیری کنند. گوشه گیر شوند و یا از تماس با کودکان دیگر نیز خودداری کنند.
والدین , زمانی که کودکشان برای دوست یابی و نگه داشتن آنها مشکل پیدا م یکند, احساس ناتوانی     می کنند. هر نوباوه ای نیازمند چند دوست خوب و یا گروهی است که بتواندآنها را متعلق به خودش بداند؛ زیرا با داشتن آن ها می تواند چیزهای زیادی درباره خودش بیاموزد.
نقش والدین در کمک به کودکشان برای بوجود آوردن دوستی, بسیار مهم است. هنگامی که کودک, در این زمینه احساس مشکل می کند بسیاری از موقعیت های اجتماعی می تواند برای کودکی که نمی داند چه طور رفتار کند و یا چگونه کلمات مناسب را بکار گیرد, مشکل آفرین باشد.
راه را برای دوستی ها هموار کنید.
برای کودکان, در تمام سنین, تجارب زود هنگامی را فراهم کنید _ اگر کودک خردسالی, امکان برقراری ارتباط با دیگران را نداشته باشد, نمی تواند بیاموزد که چطور در اجتماع رفتار کند. به او مهارت های اجتماعی را بیاموزید و هنگامی که دوستی اش خاتمه یافتو یا احساس اشکال می کرد, به او کمک کنید. .....(ادامه دارد)

در پی یافتن علت ها باشید.
اگر کودکتان در ایجاد و نگهداری دوستیها مشکل دارد بکوشید علت آن را در یابید . ایا آنقدر حساس است که همیشه احساساتش جریحه دار می شود و دوستانش را از دست می دهد؟ آیا ساکت است و نهسبت به ارتباط با دیگران بی تفاوت است؟ آیا تهاجمی و قلدر است و به همین علت, کودکان دیگر نمی خواهند با او باشند؟آیا از مهارت های اجتماعی برخوردار نیستآیا مهارتهای لازم برای یک دوست با وفا بودن را ندارد؟
اگر کورکتان معنی سخنان شما را در می یابد , بنشینید و در مورد وضعیت, با او صحبت کنید.مادر کاتلین وقتی شنید که دخترش به یک مهمان امر و نهی می کند , او را از اطاق بیرون کشید و به آرامی به او پیشنهاد کرد که به مهمان اجازه دهد فعالیت بعدی را او انتخاب کند. آن شب دوباره باهمدیگر صحبت کردند و مادرش تغییر رفتار او را تحسین کرد.

  • دقیق باشید. درباره رفتارهایی که مشاهده می کنید و اینکه چگونه موجب تأثیرگذاری بر روابط می شوند؛ کفتگو کنید.
  • درباره دوستی صحبت کنید اگر کودک شما به دلیل تمام شدن یک رابطه دوستی, از نظر روانی آسیب دیده است., درباره وضعیت دوستی ها و اینکه چطور در طی سالها دوستان زیادی خواهد داشت که بعضی از انها به مدت طولانی و بعضی از آنها تنها مدت کوتاهی دوست او خواهند بود, گفتگو کنید. به او بگویید که اغلب مردم انواع زیادی دوست مانند: یار ورزشی, هم درسی و تعداد کمی یاران مورد اعتماد, دارند.
  • مشخصات یک دوست خوب را بگویید. از کودک بخواهید نام یکی از همکلاسیهایش را که همه اورا دوست دارند , بگوید و سپس درباره خصوصیات او چنین بپرسید: چطور رفتار می کند؟ چه کارهایی انجام می دهد؟ ویژگی های یک دوست خوب چیست؟ کدامیک از این ویژگیها را کودک شما دوست دارد داشته باشد؟

هدفهای دوستی را تعیین کنید.
با هم دیگر در این مورد صحبت کنید که دوست دارد چه مهارتهای اجتماعی و چطور دوستهایی را داشته باشد. بیشتر کودکان می توانند به آسانی, کودکانی را که دوست دارند با آنها دوست باشند , نام ببرند.
الگوی خوبی باشید.
کودک شما خواهد کوشید تا دقیقاً مانند شما رفتار کند. بنابراین, به یاد بسپارید که زمانی که شما را در حال خوش امد گویی به مردم, گفتگوی تلفنی, خرید, بازی و یا انجام هر کار دیگری با مردم میبیند, الگوی رفتار .....(ادامه دارد)

درکودکانتان اعتماد به نفس ایجاد کنید.
باورهای شما نسبت به کودک باورهای او در مورد خودش خواهد بود. سرزنش و انتقاد احساسات مثبت کودک نسبت به خودش را, از بین می برد و از سوی دیگر, تحسین کردن باعث پیدایش باورهای مثبت    می شود. هر چه قدر ارتباط شما با کودک قوی تر باشد, عقاید و اظهار نظرهای شما مهمتر خواهند شد.
کمک کنید تا کودکتان دوستی های مثبتی را برقرار کند.
هر چه قدر کودک شما بزرگتر می شود, نفوذ شما بر روی ملاقات ها و انتخابهایش, کمتر می شود. زمانی که او کوچک است با تشویق و دعوت از کودکان هم شأن او, ارتباطات سالمی را ایجاد کنید. هدف, بدست اوردن عنوان "بسیار اجتماعی" نیست, ولی هر کودکی نیازمند داشتن تعدادی دوست خوب است.

  • بکوشید, دوستان کودکتان را بشناسید. داوطلب کمک در بازی های مدرسه, رانندگی سفرهای پیک نیکی و... شوید و خانه تان را به عنوان محلی که کودکان می توانند همدیگر را در آنجا ملاقات کنند, پیشنهاد دهید. خانه تان را تبدیل به مکانی کنید که کودکتان و دوستانش درآن گرد هم آیند. زمانی را صرف محبت با دوستان کودکتان و آشنا شدن با آن ها , بکنید.
  • بکوشید تا دریابید کودکان, چه کاری انجام می دهند. زمانی که کودکتان و همسالانش در خانه شما بازی می کنند آن ها را زیر نظر بگیرید, به طور مستقیم در فعالیت آنها شرکت کنید یا از فاصله, آن ها را کنترل کنید. بکوشید, والدین دوستان کودکتان را, بشناسید تا بدین ترتیب, بدانید که به ارزش های مشترکی پایبند هسـید و زمانی که کودکتان , با آن هااست, احساس اطمینان خاطر کنید .....(ادامه دارد)
  • ترس ها

    *ترس از تاریکی
    تقریباً همه کودکان, حداقل برای مدتی از تاریکی می ترسند. این ترس اغلب در دو تا سه سالگس ظاهر می شود. ترس از تاریکی در میان کودکان, متفاوت و در حال تغییر است؛ یک شب ار هیولا و شب دیگر از دزد می ترسند. معمولاً اطمینان دادن به کودک (هرچند جزیی) مانع از تشدید و مزمن شدن ترس می شود؛ اما گاهی ترس در کودک باقی می ماند. در این صورت, پیشنهادهای زیر شما را درغلبه برآن مشکل, یاری خواهد کرد.
    در مورد ترس بحث کنید.
    هیچ گاه بر روی احساساتی مثل ترس, سرپوش نگذارید, بلکه به ان ها اعتراف کنید؛ زیرا به نظر کودک آنها واقعی هستند. به او اطمینان دهید که چیزی برای ترسیدن وجود ندارد؛ اما احساسات او را به عنوان احمقانه یا بچه گانه بودن, مسخره نکنید. از کودک بپرسید که در تاریکی از چه چیزی می ترسد. در یک اتاق تاریک کنار او بنشینید و بخواهید علت ترس خود را شرح دهد.
    کودک را در برابر ترس مقاوم کنید.
    مجموعه ای از بازیها می توانند کودک را به تاریکی عادت دهند. به برخی از این بازیها توجه کنید:

    • دنبال بازی. خودتان نقش راهنما را بگیرید و از کودک بخواهید شما را دنبال کند. بهتر است با دستتان او را راهنمایی کنید. در ابتدا, بازی را در روشنایی انجام دهید و فقط گاهی وارد تاریکی شوید؛ اما بتدریج مدت زمان بیشتری را در تاریکی بگذرانید . اگر کودک خواست جای خود را با او عوض کنید.
    • بشماربازی. همراه با فرزندتان در یک محل تاریک بایستید و تا عدد سه بشمارید. کم کم این زمان را طولانی تر کنید تا به شصت ثانیه برسد. او را ازصمیم قلب تحسین کنید. به تدریج, صدایتان را پایین تر بیاورید. برای یک کودک بزرگتر می توانید این زمان را تا چند دقیقه افزایش دهید. .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

مقدمه   ۵
روشهای اصل تربیت
چگونه تحسین کنیم  ۷
چگونه نادیده بگیریم ۹
چطور تنبیه کنیم  ۱۳
مشکلات صبحگاهی
غر غر صبحگاه ۱۷
کودکانی که صبحانه نمی خورند  ۱۹
مشکلات شبگاهی
کودکانی که هنگام شی راه می روند  ۲۰
کودکانی که دچار وحشت شبانه هستند. ۲۱
مشکلات توالت رفتن
شب ادراری    ۲۲
ناتوانی در کنترل عمل دفع مدفوع     ۲۵
ناتوانی در کنترل ادرار در روز   ۲۷
مشکلات بهداشتی
بدغذایی   ۲۹
بی اشتهایی ۳۱
مشکلات کودکان با همسالان و خواهران و برادران
مشکلات دوستیابی و نگه داشتن دوستان ۳۵
تسلیم جمع می شوند         ۳۹
ترسها :
ترس از تاریکی  ۴۲
ترس از صحبت کردن در جمع   ۴۵
پرورش هوش اخلاقی در کودکان  ۴۷
منابع 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان